بازرگانی

سختی گیر رزینی آتیه – سختی گیر رزینی آب – Atie Energy

سختی گیر رزین آتیه یکی از معروف ترین مارک های موجود در بازار است و عملکرد آن نرم سازی مواد رسوبی است اما مواد معدنی و نمک های مفید را از بین نمی برد. این یکی از مشخصات سختی گیر رزین آتیه است. در کلیه لوله ها در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود. و در همه اندازه ها قابل استفاده است و این یکی از مزایای سخت کننده های مغناطیسی آتیه انرژی است.

در زیر ، برخی از مزایای سخت کننده رزین شرکت Atie Energy را ذکر می کنیم:

سخت کننده های رزینی آینده این رزین ها باید به طور دوره ای بازیابی ، بازسازی و مرتباً کنترل شوند تا از رسوب مواد معدنی جلوگیری شود.

به دلیل آهنربای بسیار قوی که این دستگاه ها دارند ، دیگر نیازی به برق ، باتری و نگهداری ندارد و نصب و کار آن بسیار آسان است و نیازی به کار و نگهداری ندارد و این عمل باعث ایجاد این امر در ساختمانهای مسکونی و ادارات شده است. دولتی و مناسب بسیار مناسب است و ما به دلیل اعتماد به کار و سیستم خود ، این سخت کننده های مغناطیسی را برای مدت 5 سال از شرکت انرژی آتیه تضمین می کنیم.

همانطور که می دانید رسوب یک مشکل 200 ساله برای مهندسین آب در سراسر جهان است که هنوز راه حل قطعی و کافی برای این مشکل پیدا نکرده اند. بیشتر این رسوبات به دلیل وجود مقدار زیادی کلسیم است که باعث رسوب در لوله ها و مسدود شدن لوله ها می شود. و در آخر ، فشار آب پایین می آید و بازده آب بسیار کاهش می یابد.

روش کار سختی گیر رزینی آتیه انرژی بدین صورت است که در داخل این دستگاه یک آهنربا قوی وجود دارد که در اطراف لوله بسته می شود. آب و زغال سنگ از این میدان عبور می کند ، کاتیون و آنیون خود را از دست می دهد و آب خنثی می شود. در واقع این حرف علمی شما است. آب یونیزه و آب یونیزه چیزی رسوب نمی کند و چون آب به طور مداوم در سیستم گردش می کند ، یونیزاسیون را امکان پذیر می کند و دیگر شاهد رسوب در لوله ها نیستیم.

ما علاوه بر سخت کننده های رزین آتیه ، سخت کننده های الکترونیکی نیز تولید می کنیم و اولین تولید کننده رسوب زدایی الکترونیکی در ایران از سال 1979 در کشورمان ، ایران هستیم.

عملکرد آن این است که به وسیله یک سیم پیچ در اطراف لوله و توسط میدان الکترونیکی که در داخل دستگاه فرافکنی می شود ، باعث می شود یون های مثبت و منفی از آب خارج شوند و به هیچ وجه از رسوب آب در لوله ها جلوگیری می کند. رسوب از بین نمی رود.

همانطور که عزیزان می دانند رسوب یک مشکل دویست ساله است که مهندسان آب با آن مشکل دارند اما با ساخت این دستگاه ها کم کم به سمتی می رویم که هر جا آب باشد دیگر رسوبی وجود ندارد.

اکنون ، در این بخش ، ما به کاربردهای سخت شدن رزین آتیه اشاره خواهیم کرد:

نوشیدن در آب

قابل استفاده در پساب ها و راکتورهای آب سرد

برج خنک کننده در موتورخانه ها

دمای آب بسیار بالا

در کاربردهای صنعتی ، مانند خشکشویی و رستوران های بزرگ

حتی در تصفیه فاضلاب نیز مثر است. این سخت کننده های رزین آینده هستند

مواد بدنه سخت کننده رزین می تواند از فلز و فایبرگلاس باشد که به طور کلی در ابعاد کوچک توصیه می شود. از مخازن فایبرگلاس استفاده می شود. اما بهترین راه برای بحث در مورد مشکلات ، جلوگیری از مقیاس بندی است تا بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم

تقویت کننده مغناطیسی نوعی تقویت کننده است که عملکرد مشابه تقویت کننده الکترونیکی دارد اما دیگر سیم پیچ ندارد و توسط آهنربا مغناطیسی کار می کند و برای جلوگیری از رسوب در داخل و گاهی در لوله نصب می شود.

اکنون بیشتر سخت کننده ها از نمک استفاده می کنند که در زیر به سه نوع آن اشاره خواهیم کرد:

نمک سفت دارد

نمک خورشیدی

نمک تبخیر شد.

در سختی گیر رزین آتیه ، پس از چند سال ، به دلیل مجاورت با آبهای کلر شده شهری ، رزین ها خرد شده و تقریباً از بین می روند و باعث کاهش فشار آب داخل مخزن می شوند. در صورت لزوم باید باز و بازرسی و تعمیر شوند و به روش دیگری جایگزین شوند.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%B3%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%AA%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%A8/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 23:00:17

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا