بازرگانی

سختی گیر مغناطیسی آتیه انرژی-شرکت ارائه دهنده سختی گیر مغناطیسی – Atie Energy

هاردنرهای مغناطیسی آتیه شرکت آتیه انرژی تلاش در اندازه ها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده است که می تواند برای همه لوله ها و در همه اندازه ها مورد استفاده قرار گیرد و این یکی از مزایای هاردنرهای مغناطیسی شرکت آتیه انرژی است.

در زیر برخی از مزایای سخت کننده های انرژی مغناطیسی Atie آورده شده است:

به دلیل آهنربای بسیار قوی که هاردنر مغناطیسی آتیه دارد ، دیگر نیازی به برق ، باتری و تعمیر و نگهداری ندارد و نصب و کار آن بسیار آسان است و نیازی به کار و نگهداری ندارد و این عمل باعث ایجاد این امر در مسکن و دفاتر دولتی بسیار راحت هستند و ما به دلیل اعتماد به کار و دستگاه خود ، این سخت کننده مغناطیسی آینده را از شرکت انرژی آتیه به مدت 5 سال تضمین می کنیم.

همانطور که می دانید رسوب یک مشکل 200 ساله برای مهندسین آب در سراسر جهان است که هنوز راه حل قطعی و کافی برای این مشکل پیدا نکرده اند. بیشتر این رسوبات به دلیل وجود کلسیم زیاد است که باعث رسوب در لوله ها و گرفتگی می شود. لوله ها و در آخر افت فشار آب ، که به شدت بهره وری آب را کاهش می دهد. ما سعی داریم مشکل رسوب گذاری در آب را حل کنیم و باعث اتلاف انرژی شویم ، سختی گیر مغناطیسی آتیه انرژی را ایجاد می کنیم.

سخت کننده مغناطیسی شرکت آتیه انرژی نیز کار می کند به طوری که یک آهنربا قوی در داخل این دستگاه وجود دارد که در اطراف لوله بسته می شود. آب و زغال سنگ از این میدان عبور می کند ، کاتیون و آنیون را از دست می دهد و آب خنثی می شود. در واقع این کلمه علمی است. یعنی آب یونیزه می شود و آب یونیزه به هیچ وجه رسوب نمی کند و چون آب دائماً در سیستم گردش می کند یونیزاسیون کل را امکان پذیر می کند و دیگر رسوبی در لوله ها مشاهده نمی کنیم.

برای کاهش TDS باید یک کارخانه آب شیرین کن صنعتی برای مصارف کشاورزی نصب شود.

مشاوره و خرید از طریق تلفن: 02188420878

نویسنده: شرکت آتیه انرژی تلاش

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%B3%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%BA%D9%86%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A2%D8%AA%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 23:06:16

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا