سرب بازاریابی شبکه ای رایگان – دو راه برای ایجاد فرصتهای تجاری MLM بلافاصله!

وقتی شخصی به یک شرکت بازاریابی شبکه می پیوندد ، اولین چیزی که با آن روبرو می شود هیجان حیرت آور است. آنها در یک شرکت شگفت انگیز ، محصولات شگفت انگیز و یک طرح غرامت بسیار سخاوتمندانه فروش کرده اند. علاوه بر هیجان شروع یک کار جدید ، اکنون زمان آن است که سریع و سریع بازاریابی کسب و کار جدید خود را شروع کنید. کلید هر کسب و کار آنلاین و آفلاین این است که چه مقدار منجر به فروش می شود و چه مقدار منجر به فروش واقعی می شود. بدون منجر به ثبات به معنای عدم جریان نقدی ثابت است.

کسب و کار آنلاین

روزانه بیش از 40،000 نفر از سراسر جهان از خانه به این تجارت می پیوندند. متاسفانه 95٪ این افراد نیز شکست خواهند خورد. این یک آمار ناراحت کننده و غم انگیز است ، اما با این وجود درست است. شکست در هر مشاغل خانگی را همیشه می توان به یکی از دو مورد نسبت داد. کمبود سرنشین و گردش پول کمتر. در این اقتصاد ، مردم در حال جستجو برای راه های رایگان برای هدایت بازدید به وب سایت خود هستند. بیشتر افرادی که از خانه مشاغل خود را شروع می کنند ، بودجه دارند. در اینجا دو روش رایگان برای ایجاد کلاینت های بازاریابی شبکه ای هر روز ، مانند کار شبانه روزی وجود دارد. هنگامی که بتوانید هر روز بین 5-10 لید جدید برای پیگیری ایجاد کنید ، احتمالاً یک تجارت پر رونق خواهید داشت. تو می توانی آن را انجام دهی!

در اینجا 2 استراتژی برتر من برای رهبران بازاریابی شبکه ای رایگان وجود دارد –

# 1 تبلیغات طبقه بندی شده رایگان آنلاین:

برای اینکه شما را گیج نکنیم اما هزاران منبع تبلیغات آنلاین رایگان وجود دارد که می توانید محصولات و خدمات خود را نیز به بازار عرضه کنید. فقط افرادی را انتخاب کنید که بیشتر در معرض قاچاق هستند. Craigslist ، Backpage ، eBay Classifieds ، Yahoo Ads و freebies ایالات متحده برای ذکر چند مورد. 10 سایت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را روزانه منتشر کنید. این کلید است. متمرکز و ثابت بمانید. با کمی تمرکز و یک برنامه حمله خوب نمی توانید شکست بخورید

شماره 2 بازاریابی در انجمن:

بهترین چیزی که من در مورد بازاریابی در انجمن دوست دارم ، بازاریابی کاملا هدفمند است. در اینجا انجمن ها ، MLM ، خانه نشینی و بیکاران وجود دارد که به طور خاص مشخص هستند. بدانید که می خواهید چه کسانی را به بازار عرضه کنید و به این انجمن ها بپیوندید. یک بار دیگر ، 10 انجمن مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ثابت قدم باشید. فقط زیاد اسپم نباشید ، ابتدا حضور خود را ایجاد کنید و نسبت بازاریابی 3: 1 را بدست آورید. برای هر 3 ارسال ، شما فقط برای 1 آدرس اینترنتی مستقیم می گذارید و این به عنوان فردی که فقط کارها را به سمت دیگران سوق نمی دهد ، به شما اعتبار بسیار خوبی می دهد. پست های انجمن باید مفید و منحصر به فرد باشد. قبل از ارسال از خود بپرسید ، “اینجا می خواهم چه کار کنم” و کار جالبی انجام می دهی.

وقتی این دو استراتژی با احترام و مداوم اجرا شود ، حداقل 5-10 مشتری جدید بازاریابی شبکه ای در روز خواهید داشت. به یاد داشته باشید کلید مشتری های بالقوه قرار گرفتن در معرض و پیگیری است ، همین. در این مورد خونسرد باشید و خیلی سریع ستاره راک اینترنت خواهید شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا