بازرگانی

سردرب چیست؟ – اجرا و نصاب شیروانی شیبدار ویلا – پرشین پوشش

سردرب چیست؟

سردرب ، همانگونه که از اسمش پیداست پوششیست برای درب های حیاط ورودی ها یا درب های کرکره برقی و در پارکینگ یا … میباشد که جهت حفظ درب در مقابل بارندگی ها و آفتاب و … که بمرور در رنگ و کیفیت درب تاثیر منفی دارند بکار میرود.

عموما سردرب ها یا سردری ها که بترتیب اجرا شامل نمای دور و لمبه زیر کار و پوشش سقف شیبدار میباشد .

برای نمای دور کار از ورق روغنی با ضخامت ۰.۹ میلیمتر و بصورت جوشی استفاده میکنند و لمبه یا دامپا زیر کار را میتوان از لمبه فلزی با ضخامت ۰.۵ رنگی یا ۰.۶ روغنی استفاده کرد که بدلیل داشتن قابلیت جوشکاری از اسحتکام خوبی برخوردار میشود .

قسمت آخر کار، پوشش سقف  آن است که انواع مختلفی دارد که هم از نظر طرح و هم از نظر زیر سازی و متریال پوششی دارای تنوع زیادی است که مهمترین و پر کاربردترین آنها از نظر طرح ۱. دوشیب ۲. چهارشیب ۳. طرح چینی ۴ . طرح کتابی میباشد و از نظر جنس متریال مصرفی نیز به ۱. ورق طرح سفال ۲ . ورق پرچین ۳. تایل طرح چروک ۴. مدل سنگ ریزه دار گالوالیوم ( تاپ تایل ، دکرا ، مترو تایل ، تیلکور …) ۵. سفال ۶. آردواز ۳۰×۶۰ و شینگل و آندوویلا میتوان اشاره کرد. که هر کدام از موارد ذکر شده در نمای  نهایی ایجاد شده و متراژ کار تمام شده و قیمت کلی کار تاثیر دارند.

جهت مشاوره رایگان یا بازدید ویا سفارش میتوانید با ( پرشین پوشش )تماس بگیرید و با بهره گیری از امکانات و محصولات با کیفیت و بروز و تجربه ما  با اجرای سردربی شیک و با کیفیت عالی نمای زیبایی را به ساختمان خود بیافزایید.

جهت دیدن ادامه مطالب مجموعه خدمات تخصصی کلیک کنید

منبع خبر: سردرب چیست؟ – اجرا و نصاب شیروانی شیبدار ویلا – پرشین پوشش

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا