سرعت اینترنت: سرعت اینترنت در سراسر جهان چقدر است

[ad_1]

امنیت

اینترنت در سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است. اکنون تعداد بیشتری از افراد متصل شده و به اینترنت دسترسی دارند. با توجه به اینکه مردم اکنون برای انجام کارهای روزمره و حتی تعامل با همسالان خود به اینترنت متکی هستند ، اکنون ضروری است که به هر کجا که بروید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

اما همه مکان ها سرعت اینترنت یکسانی ندارند. سرعت اینترنت در بسیاری از مناطق به دلیل عوامل زیادی متفاوت است. این می تواند زیرساخت های ارائه دهنده خدمات یا حتی نحوه تنظیم آن در خانه شما باشد.

ممکن است فکر کنید که ایالات متحده سریعترین ارتباط اینترنتی را در جهان دارد زیرا این کشور اولین کشور جهان محسوب می شود و از امکانات لازم برای ایجاد زیرساخت های بهتر برای این امر برخوردار است. با این حال ، کشوری که سریعترین اتصال را دارد در آن سوی کره زمین ، کره جنوبی قرار دارد. سرعت آن 39.41 مگابیت بر ثانیه است و کشوری است که بالاترین سرعت اینترنت را دارد. و آنها هنوز به دنبال موارد بیشتر هستند!

در اینجا لیستی از کشورها با سریعترین سرعت اینترنت در جهان وجود دارد.

1. کره جنوبی

گذشته از حداکثر سرعت ، این کشور دارای بیشتر سایت های wifi است. اگر همیشه می خواهید در ارتباط باشید کره جنوبی بهترین کشور برای زندگی است.

2. لتونی

کاربران اصلی اینترنت در لتونی بین 16 تا 24 سال هستند. با توجه به این تعداد ، به راحتی می توانید ارزیابی کنید که بیشتر کاربران هزاره هستند و همیشه از سایت های شبکه های اجتماعی و سایر برنامه های مدرن استفاده می کنند.

3- لیتوانی

آنها اینترنت سریعی دارند که یک امر مسلم است. با این حال ، آخرین مطالعه نشان می دهد که بسیاری از کاربران اینترنت لیتوانیایی در یک سال گذشته دارای مشکلات امنیتی بوده اند.

4. جزایر آلند

این مکان نه تنها به دلیل چشم اندازهای زیبا و دیدنی اش ارزش بازدید را دارد ، بلکه اگر به دنبال اتصال سریع به اینترنت هستید نیز مکانی ایده آل است.

5. رومانی

این ممکن است تعجب آور باشد اما رومانی کانون اصلی شرکتهایی است که می خواهند میزبان وب خود را راه اندازی کنند. با تشکر از سرعت اینترنت سریع برای آن.

اگر هنوز علاقه دارید بدانید کدام کشورها سریعترین سرعت اینترنت را دارند ، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید. حداقل اگر می خواهید از این مکان ها بازدید کنید ، می دانید چه انتظاری داشته باشید.

(هلند ، جمهوری مولداوی ، سوئد ، پرتغال ، ایسلند ، ژاپن ، بلژیک ، سوئیس ، آندورا ، سنگاپور ، بلغارستان ، آلمان ، استونی ، دانمارک ، مجارستان ، اوکراین ، فرانسه ، لوکزامبورگ ، نروژ ، فنلاند)

سرعت اینترنت در این کشورها بین 13 تا 39 مگابیت در ثانیه است. این فقط نشان می دهد که سرعت اینترنت به وضعیت اقتصادی یک کشور بستگی ندارد. هر ساله ، سرعت حدود 10٪ افزایش می یابد که نشانگر گرسنگی کاربران جهانی برای سرعت است. با سبک زندگی سریعی که اکنون داریم ، اینترنت نیز باید همگام باشد. فکر می کنی

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا