سرعت داده شما به صورت آنلاین حرکت می کند؟

[ad_1]

سرعت نور در حدود 300000 کیلومتر در ثانیه است. آیا می دانید الکترونهایی که از برق استفاده می کنند نیز به این سرعت بسیار نزدیک می روند؟ اطلاعاتی که به صورت آنلاین سفر می کنید نیز با این سرعت حرکت می کنند. اطلاعات اصلاح شده یا الکترونها در حدود 60٪ از سرعت نور در بیشتر رساناها حرکت می کنند.

سیگنال های WiFi ، که بیشتر از طریق هوا منتقل می شوند ، نسبت به الکترون هایی که از طریق سیم های مسی حرکت می کنند ، به سرعت نور بسیار نزدیکتر می شوند. این سیگنال ها می توانند با سریعترین سرعت ثبت شده برای نور در خلاء حرکت کنند ، یعنی در حدود 185000 مایل در ثانیه.

برخی محاسبات نشان می دهد که الکترون ها می توانند با عبور 90٪ از سرعت نور از طریق یک هادی عبور کنند. تصور کنید که این ذرات با چه سرعتی می توانند در خلاء حرکت کنند. برای اینکه آنها را سریعتر سفر کنید ، باید از انرژی زیادی استفاده کنید. دلیل این است که الکترون بسیار سنگین تر می شود و به سرعت نور می رسد. اما نور در فضای خارجی با سرعت 186000 مایل بر ثانیه حرکت می کند. فضای بیرونی در خلاء در نظر گرفته می شود. بنابراین ممکن است امواج نور به دلیل اصطکاک کند شود. عینک آفتابی شما قادر به جلوگیری از امواج نور ماوراء بنفش است. در حقیقت ، بسیاری از دانشمندان بر این باورند که برخی از انواع تابش ، میلیون ها سال طول می کشد تا از مرکز خورشید پس از میلیون ها واکنش هسته ای فرار کنند.

سرعتی که با آن سفر می کنید تا حد زیادی به متوسطی که در آن حرکت می کنید بستگی دارد. در نظر بگیرید وجود موادی که نور نمی تواند از آن عبور کند. نور نمی تواند از سرب یا انواع مختلف فلز عبور کند. ذرات سبک یا امواج ، سعی کنید در این مواد نفوذ کنید. با این حال ، این فقط با سطح بیرونی برخورد می کند و به انرژی جنبشی تبدیل می شود. این بدان معناست که سطح این مواد را گرم می کند و از هیچ چیز پراکنده نمی شود. شاید تبدیل به انرژی بالقوه شود. قوانین ترمودینامیکی این موضوع را نشان می دهد. اولین قانون ترمودینامیک به عنوان قانون حفاظت شناخته می شود. این قانون تصریح می کند که انرژی در یک سیستم منزوی یا منزوی ایجاد نمی شود. قانون دوم ترمودینامیک پیچیدگی جالبی را برای اولین قانون وضع می کند. قانون دوم تصریح می کند که آنتروپی هر سیستم ایزوله یا جدا شده همیشه در حال افزایش است.

سرعت نور 186000 مایل در ثانیه اندازه گیری می شود. مسافتی که از طریق اینترنت اطلاعات می شود هزاران مایل در عرض چند ثانیه فاصله دارد. در واقع زمان لازم برای دریافت اطلاعات در یک لحظه است. البته دستگاه های بسیاری وجود دارد که روند را کند می کنند ، مانند روتر و انواع مختلف سوئیچ. با این حال ، روندی که باعث کند شدن این روش در سفر اطلاعات می شود ، این است که افراد به سرعت تصمیم می گیرند و قادرند ایده های خود را به صورت آنلاین دریافت کنند. ایده های انسانی می تواند اینترنت را به روشی مناسب برای تغییر جهان تبدیل کند. با این حال ، اینترنت همچنین می تواند وسیله ای برای انتقال افکار شیطانی باشد.

احوال پرسی گرم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا