سرمایه گذاری داخلی یا خارجی در نیوزیلند – بیوتکنولوژی در مقابل NZOFC

نیوزیلند یک دموکراسی انگلیسی زبان در کشورهای مشترک المنافع انگلیس است. این کشور دارای اقتصاد بازار آزاد ، ثبات سیاسی ، سیستم آموزش درجه یک ، تحقیقات قوی و جوامع کارآفرینی و کارآفرینی است. نیوزیلند به سرمایه گذار خارجی فرصت سرمایه گذاری های جذاب در داخل کشور و ابزاری قانونی برای فعالیت یک شرکت مالی دریایی نیوزیلند ، NZOFC را در سواحل خود ارائه می دهد. سرمایه گذاری های داخلی در نیوزیلند ممکن است در داخل معامله شود یا با اقتصاد سالم صادرات نیوزیلند مرتبط باشد. سرمایه گذاری خارجی در نیوزیلند از فرصتهای تجاری و مشتریانی که عمدتا در سراسر جهان هستند بهره مند خواهد شد ، اما در این کشور مفید نیست.

تکنولوژی | داخلی

نیوزلند

نیوزیلند در اقیانوس آرام جنوبی و غربی در دو جزیره بزرگ واقع شده است. اکثریت مردم نیوزلند از نژاد اروپایی هستند و رایج ترین زبان انگلیسی تاکنون است. این کشور پیشرفته با رتبه های بین المللی بالا در زمینه آزادی اقتصادی ، فساد و آموزش است. نظرسنجی های بین المللی از شهرهای قابل سکونت در جهان همیشه نیوزیلند شهری را در بالای لیست یا نزدیک آن قرار می دهد. میراث امپراتوری انگلیس هنوز از طریق این واقعیت مشهود است که رئیس دولت آن الیزابت دوم ، ملکه انگلیس است. ملکه توسط فرماندار کل نمایندگی می شود اما اختیارات اداری در اختیار کابینه نیوزلند است.

نیوزیلند به دلیل فرهنگ نوآوری و یک فضای سیاسی پایدار ، به ویژه در مورد تجارت ، در دنیای تجارت شناخته شده است. نیوزیلند به طور مداوم در سهولت انجام نظرسنجی های تجاری رتبه بالایی دارد. عوامل مختلفی با هم ترکیب شده و نیوزیلند را به مکانی عالی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. به طور خاص ، تعدادی از زمینه های کاری وجود دارد که نیوزیلند را از هم جدا می کند. اینها بیوتکنولوژی و فناوری کشاورزی و فعالیتهای خلاقانه مانند هنرهای دیجیتال و خلاق ، طراحی مد ، انتشارات ، پارچه و محتوای دیجیتال است.

تولید نیچ از طریق شرکت های متخصص در فن آوری پاک ، دفاع ، مهندسی سبک و سنگین ، پلاستیک ، کامپوزیت و فن آوری های فلزی در نیوزیلند رونق می یابد. بیشتر این موارد از پایگاه آموزشی و پژوهشی قوی کشور ناشی می شود.

نیروگاه اقتصادی نیوزیلند صنایع غذایی و آشامیدنی است که در دو دهه گذشته صادرات خود را سه برابر افزایش داده است. قدرت فنی آن در صنعت کامپیوتر و نرم افزار به اثبات رسیده است. نیوزیلند در زمینه های زیرساخت بی سیم ، فناوری اطلاعات سلامت ، حمل و نقل ، تدارکات ، فناوری مدیریت زنجیره تأمین و فناوری ارتباطات با کاربردهای مکانی تعامل دارد.

نیوزیلند دارای یک محیط سالم و جنگل های بزرگ با تجارت صادرات پر رونق از چوب اره و سایر محصولات جنگلی است. وجه دیگر محیط سالم و زیبایی طبیعی نیوزیلند این است که این کشور مقصد گردشگری است که بیش از دو میلیون بازدید کننده در سال و میلیاردها دلار توریست را به خود جذب می کند.

خدمات مشاورهای

در طی موج مقررات زدایی که طی دهه 1980 بسیاری از کشورهای پیشرفته را فرا گرفت ، نیوزیلند خدمات مشاوره ای را برای کمک به سازگاری تجارت و محیط اجتماعی ایجاد کرد. این خدمات مشاوره ای به ویژه برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری در خارج از کشور نیوزیلند برای مشاغل دریایی مجاز و مستقر در آن هستند بسیار مفید است. این که آیا شما در تحقیقات بیوتکنولوژی کلاس جهانی با هدف ژنومیک ، تولید مثل ، شبیه سازی یا فناوری های مولکولی با هدف افزایش بهره وری حیوانات سرمایه گذاری می کنید ، یک صنعت محلی در نیوزیلند آماده کمک به یک سرمایه گذار علاقه مند است.

برای کسانی که علاقه مند به تجارت بین المللی هستند اما نیوزلند به عنوان یک پایگاه ، یک گزینه جذاب ویژه وجود دارد. بانکی است که بانک نیست. این یک شرکت مالی دریایی نیوزیلند است که NZOFC است. این نوع عملیات می تواند سپرده ها را با بهره ، وام ، ارائه خدمات کارت اعتباری و بدهی ، ارائه خدمات اعتماد و موارد دیگر را به همراه داشته باشد. NZOFC می تواند به طور موثر به عنوان یک بانک فراساحل فعالیت کند. با این حال ، نمی تواند در نیوزیلند تجارت کند. همچنین از آنجا که تابع قوانین متفاوتی از بانک ها است ، نمی توان از آن به عنوان بانک یاد کرد. یکی از جنبه های جذاب NZOFC این است که فاقد هرگونه نیاز سرمایه است و تابع مقررات بانک مرکزی نیوزیلند نیست.

یک اطلاعات مفید برای سرمایه گذاران این است که شرکتهایی که در نیوزیلند تجارت می کنند معمولاً مالیات دریافت می کنند. با این حال ، یک SPV نیوزیلند که یک شرکت دریایی است می تواند به عنوان متولی یک صندوق اعتماد غیر نیوزیلند ایجاد شود. این نوع ترتیب تجارت دریایی در نیوزیلند مشمول مالیات نیست ، مگر به میزانی که در نیوزلند درآمد کسب کند.

همانند بسیاری از شرکت های فراساحل ، یک شرکت تجاری بین المللی در خارج از نیوزلند به طور معمول در سراسر جهان فعالیت خواهد کرد ، حساب های بانکی را در اختیار خواهد داشت و در هرجای خارج از نیوزیلند سرمایه گذاری خواهد کرد. چنین مشاغلی یک شرکت دریایی بدون مالیات خواهد بود.

پس از ادغام ، شرکت به طور کلی در تجارت ، افتتاح حساب بانکی یا سرمایه گذاری در هر کجای دنیا آزاد است. اگر شرکتی بخواهد از نوع ویژگی های محافظت از دارایی که غالباً در خارج از کشور وجود دارد ، بهره ببرد ، یک انجمن تجارت با اعتماد مفید است.

اگر سرمایه گذار به یک بانک غیر بانکی ، به عنوان مثال شرکت مالی خارج از کشور نیوزیلند علاقه مند باشد ، این موسسه می تواند توسط هر کسی فارغ از ملیت مجوز و تشکیل شود. نیازی نیست که مدیران ساکن نیوزلند باشند گرچه غیر معمول نیست که NZOFC حداقل یک سهامدار ، افسر یا مدیر در نیوزیلند داشته باشد فقط به این دلیل که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که توسط شخصی که از نظر جسمی حضور دارد ، حل آنها آسان باشد. در کشور.

هنگام سرمایه گذاری در نیوزیلند یا انتخاب مجوز برای یک شرکت دریایی در نیوزیلند ، سرمایه گذار معمولاً می خواهد فرصت های تجاری موجود در داخل و خارج را در نظر بگیرد. به میزانی که مزایای مالیاتی یا ویژگی های حفظ حریم خصوصی و حریم خصوصی برای مشاغل خارج از کشور مهم است ، اصول شرکت ممکن است یک مسیر کامل “خارج از مرز” را انتخاب کند. به میزانی که فرصت شغلی نیوزلند جذاب است ، مدیران می توانند در مورد فرصت های سرمایه گذاری در داخل و نه خارج از کشور مشاوره بگیرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا