سرویسهای بررسی فاکتور را که مناسب نیازهای شما هستند ، پیدا کنید

[ad_1]

خدمات حسابرسی صورتحساب پزشکی خدمات چند سطحی پیچیده ای هستند که برای رفع انواع نیازهای پیچیده برای افرادی که به دنبال خدمات صدور صورتحساب هستند ، نیاز به خدمات متنوعی دارند. هنگام بررسی یک ارائه دهنده خدمات ، به این مناطق فکر کنید تا اطمینان حاصل کنید که جامع ترین خدمات را برای نیازهای خود به دست می آورید.

برنامه هزینه ها را مرور کنید

همه ارائه دهندگان خدمات بررسی صورتحساب پزشکی باید هنگام ارائه خدمات ، برنامه هزینه را ارزیابی کنند. بررسی برنامه هزینه ها تضمین می کند که لایحه مورد بررسی به خدماتی اختصاص داده می شود که در واقع ارائه دهنده مراقبت ارائه می دهد و هرگونه خدماتی که به صورت نادرست صورتحساب شود صورتحساب نمی شود. بیشتر خدمات معمول برای مبلغ تعیین شده صورتحساب است. داشتن ارجاعاتی که برنامه های هزینه را تحلیل می کند می تواند صورتحساب دقیق خدمات را تضمین کند.

بررسی معقول و معمول

ارائه دهنده بیمه شما آنچه را “اتهامات منطقی و عادی” می داند تعیین می کند. این هزینه ها متفاوت است ، اگرچه آنها مشابه هزینه های زمان بندی هستند. از طریق یک بررسی منطقی و معمول ، این هزینه ها بررسی می شوند تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنند که به مراقبان به درستی پرداخت می شوند و دقیق ترین هزینه ها برای آن دسته از دریافت کنندگان خدمات مشخص می شود. این بررسی به عنوان چک برای هر یک از طرفهای ذیربط عمل می کند و اطمینان می دهد که فاکتورها به هر دو طرف پرداخت می شود و به روشی مناسب پرداخت می شود. اگر ارائه دهنده بررسی صورتحساب شما بررسی هزینه های معقول و معقول را ارائه ندهد ، ممکن است برخی از هزینه ها بطور نادرست ارزیابی شوند.

کنترل کیفیت کنترل

اشتباه نیست که در صورتحسابهای پزشکی اشتباه کنید. اگرچه سیستم ها اغلب برای جلوگیری از عدم صحت موجود هستند ، اما هنوز هم یک خطای احتمالی وجود دارد. با استفاده از منابع کیفیت ، کل مراحل صدور صورتحساب برای خطاها یا عدم صحت ها مورد بررسی قرار می گیرد تا از جامع ترین و دقیق ترین صورتحساب اطمینان حاصل شود. این مهم است که اطمینان حاصل شود که مراقبان ، مراقبان و بیماران به طور یکسان و دقیق مورد توجه قرار می گیرند. بررسی های کنترل کیفیت باید جزئی از هر ممیزی باشد.

گزارش کاربر

گزارش ها یکی از نادیده گرفته ترین زمینه های بررسی قبض پزشکی است. حسابرسان غالباً گزارشها را دیکته می کنند و فقط اطلاعاتی را که احساس می کنند مرتبط هستند ارائه می دهند. مهم است که یک ارائه دهنده مراقبت مدیریت شده را پیدا کنید که گزارش می دهد نیازهای شما را برآورده سازد ، و همچنین پیروی از استانداردهای ایالتی. اگر موافقت می کنید گزارش هایی تهیه کنید که به سادگی نیازهای شما را برآورده نکند ، تأمین کننده هایی وجود دارند که گزارش های تعریف شده توسط کاربر را ارائه می دهند و می توانند سیستمی را تولید کنند که پاسخگوی نیاز شما باشد. انعطاف پذیری و دقت در گزارش باید برای هر کسی که از متخصص بررسی فاکتور پزشکی استفاده می کند اولویت باشد. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مورد نیاز و شایسته شما را از ارائه دهندگان خدمات در اختیار داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا