سرویس های وب آمازون هزینه کمتری برای شروع راه اندازی می کنند

هنگام راه اندازی یک سرویس آنلاین جدید ، شرکت ها می توانند هنگام استفاده از برخی سیستم عامل های AWS در آمازون مزایای بسیاری را پیدا کنند. من به عنوان یک توسعه دهنده با تجربه ، بسیاری از این خدمات را استفاده کرده ام و می توانم آن را به افراد دیگر که خدمات آنلاین یا وب سایت های پویا را شروع می کنند ، توصیه کنم.

خدمات وب آمازون (AWS) در سال 2002 با بهره گیری از زیرساخت های موجود در یکی از بزرگترین فروشندگان آنلاین الکترونیکی ، از سال 2002 آغاز به کار کرد. AWS مجموعه ای از خدمات وب را ارائه می دهد که می تواند آنچه را که اکنون به عنوان “ابر” شناخته می شود تشکیل دهد.

AWS در حال حاضر حدود 20 سرویس وب برای استفاده در ابر دارد. معروف ترین تا به امروز رایانه های ابری انعطاف پذیر و یک سرویس ذخیره سازی ساده است که به ترتیب با نام های EC2 و S3 شناخته می شوند.

اس 3

شاید خدمتی که صاحبان وب سایت فعلی می توانند از آن سریعتر استفاده کنند ، سرویس ذخیره سازی ساده آمازون (S3) است. S3 یک سیستم ذخیره سازی فایل آنلاین است که دارای فشردگی و مقیاس پذیری نامتناهی است. آمازون از خوشه های سرورها در سراسر جهان برای اطمینان از حفظ 99.999999999٪ و زمان حداکثر 99.99٪ برای هر داده ای که در S3 بارگذاری می کنید ، استفاده می کند.

هر پرونده موجود (حداکثر 5 گیگابایت در هر پرونده) به راحتی از یک وب سایت به S3 منتقل می شود و امکان استفاده از آن به عنوان یک شبکه تحویل محتوا (CDN) فراهم می شود. زیرساخت AWS آمازون در ستون فقرات اینترنت پر سرعت واقع شده است ، به این معنی که به طور کلی محتوا خیلی سریعتر از آنکه از حساب های میزبانی مشترک ارزان تهیه شود ، ارائه می شود. برای قیمت نسبتاً ارزان برای هر گیگابایت فضای ذخیره سازی و انتقال داده ها ، بسیاری از دارندگان وب سایت که در حال حاضر از پهنای باند و پهنای باند محدود برای ذخیره سازی محدود استفاده می کنند ، ممکن است با مراجعه به S3 برای تحویل محتوا ، کاهش سریع هزینه را مشاهده کنند.

برای وب سایت های بزرگ و سرویس های آنلاین که حجم عظیمی از داده ها را ارائه می دهند ، عملکرد هزینه آمازون S3 می تواند بسیار بالا باشد و در بعضی موارد وسیله ضروری است که سایر سرویس ها نمی توانند چنین مقادیر زیادی داده را ذخیره کنند.

برای شرکتی که در فکر شروع به اشتراک گذاری پرونده از طریق اینترنت یا یک سرویس محتوای سنگین مانند یک سایت یا اشتراک گذاری ویدیو است ، آمازون S3 مزایا و عملکرد بسیاری را ارائه می دهد که ممکن است به هزینه های مقدماتی قابل توجهی نیاز داشته باشد.

EC2

Cloud Computing Computing Computing (EC2) به سرور میزبان S3 برای ذخیره سازی فایل ها اختصاص داده شده است – بی نهایت قابل توسعه و مقرون به صرفه.

با استفاده از EC2 می توانید مجموعه ای از سرورهای مجازی خود را که در ابر آمازون کار می کنند ، تنظیم کنید. می توانید یک سرور مجازی با قدرت کم و یا گروهی از هزاران سرور مجازی با کارایی بالا و هرگونه تفاوت بین آنها را انتخاب کنید. به هر سروری که شما اجرا می کنید “نمونه” خوانده می شود و می توانید از یک مثال قابل پرداخت یک ساعته استفاده کنید.

امکان انتخاب مدت زمان استفاده از نمونه به همراه قدرت آن ، به مبتدیان امکان می دهد بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت ، ابتدا یک وب وب قدرتمند را آزمایش کنند. این خطرات بسیاری را که معمولاً با شرکتهای وب در حال ظهور روبرو می شوید کاهش می دهد که مجبورند محاسبه کنند که پس از محبوبیت سایت ، چقدر ظرفیت لازم را خواهند داشت. عدم قدردانی می تواند به معنای اختلال در سرویس باشد ، زیرا هزینه اضافی باعث می شود خدمات کمتری به دست آورند.

پلتفرم EC2 همچنین کاملاً قابل برنامه ریزی است ، به این معنی که شرکت ها می توانند سیستم های هوشمندی بسازند که در عین حال با محدودیت ظرفیت برای هر مورد گسترش می یابند. به عنوان مثال ، هنگامی که بار سرور زیاد است ، می توانید نمونه های بیشتری را اجرا کنید و بار سیستم را به اشتراک بگذارید. هنگامی که بار کاهش می یابد ، در حالی که ثابت نگه داشتن هزینه ها و بازده ، می توان وضعیت های غیر ضروری را خاموش کرد.

در حال حاضر ، بسیاری از دستگاه های ویندوز و لینوکس آمازون (AMI) وجود دارد که کاربران می توانند هنگام اختصاص سرورهای مجازی خود از آنها به عنوان نقطه شروع استفاده کنند. AMI های با مشارکت کاربر نیز در دسترس هستند که پیکربندی های سرور متناسب آن در دسترس است.

EC2 و S3 را جفت کنید

برای راه اندازی های جدید و سرویس های وب موجود که به دنبال مهاجرت هستند ، ترکیبی از میزبان سرورهای EC2 و S3 به عنوان یک شبکه تحویل محتوا می تواند یک راه حل ایده آل باشد. برای کسانی که قادر به استفاده از هر دو سرویس هستند ، مزیت دیگری در این زمینه وجود دارد که ترافیک بین شبکه ای بین حساب های EC2 و S3 شما معمولاً عاری از هزینه های پهنای باند خواهد بود.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد EC2 ، S3 و تعدادی دیگر از خدمات وب آمازون ، به این آدرس مراجعه کنید:

خدمات وب آمازون

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا