سفر خود را با استفاده از عینک سفر به کتاب موفقیت کوتاه کنید – قسمت 2

[ad_1]

سفر | موفقیت

آیا شما نویسندگانی هستید که می خواهند کتاب شما موفق شود؟ آیا کتاب خوانده اید ، اما هنوز هم به بهترین روش برای تبلیغ کتاب خود نیاز دارید؟ آیا سمینارهای محلی در زمینه بازاریابی و تبلیغ کتاب در دسترس شما نیست؟

اتفاق فوق العاده ای با دنیای مسطح ما رخ داده است. اکنون می توانیم از طریق تلفن سمینارها را ارائه دهیم. من به عنوان یک مجری ، من قبل از کتاب های کاری در ساعات کار و نحوه مطالب ایمیل می کنم. اگر به یک خبرنامه آنلاین مانند Dan Publishing Poynter “Publishing Poynter & # 146؛ s” یا جودی کالینز ، “کتاب مربی می گوید …” یا John Kremer & # 146؛ s “هفته کتاب بازاریابی” ، شما احتمالاً دستگاههای ارتباطی را به آنها پیشنهاد کرده اید.

قسمت اول این مقاله در دسترس است [http://www.bookcoaching.com/freearticles/article-182.shtml] یا مقاله-182@bookcoaching.com.

عینک چقدر است؟

بیشتر تلویزیون ها فرمت 55 دقیقه یا یک ساعته را در اختیار شما قرار می دهند. این زمان برای بیشتر گوش دادن مناسب است. اجازه می دهد تا 4-5 نکته اصلی و بحث.

همچنین می توانید بسته به قالب ، یک ساعت و نیم به طالس بپیوندید – شاید یک و نیم تا دو ساعت. تهیه ماراتن از سوالات و پاسخ ها می تواند یک ساعت و نیم تا دو ساعت با افرادی که به خواست خود می آیند و می روند ، طول بکشد. وقتی این نوع شیشه را ارائه می دهم ، قبل از جلسه تلفنی سؤالاتی را از طریق ایمیل می پرسم و مطمئن هستم که پاسخ کسانی که در این تماس هستند تماس بگیرند.

شما همچنین می توانید به گروهی از کنفرانس های تلفنی یک ساعته که در هر دو هفته پخش می شود ، در مجموع در پنج جلسه یا همین طور ، بپیوندید. این موارد بعضا آموزش گروه کوچکی مانند “آموزش نویسندگان در مورد دستاوردهای کوچک” یا “آموزش گروه های بازاریابی کوچک” خوانده می شود. اینها تعاملی تر هستند و همکاران آنلاین شما می توانند با یکدیگر و مجری صحبت کنند. این گروه ها علاوه بر دریافت نظر از مربی ، از طریق ایمیل ویرایش می کنند.

نحوه ثبت نام

یاد بگیرید که چگونه هنگام بازدید از سایت خاصی ثبت نام کنید. آنها به شما دستورالعمل های مرحله به مرحله می دهند. سپس می توانید به آنها اطلاعات سفارش دهید: آنها چندین راه برای پیش پرداخت تلفن از راه دور مانند کارت اعتباری یا شماره تلفن رایگان ارائه می دهند. پس از پرداخت هزینه ، ثبت نام کرده و برای تماس با همایش نامه ای به Bridgeline ، آگهی ها یا کتابهای کاری ارسال می کنید.

مزایای وبینارها در وبینارهای شخصی

هیچ گونه لباس ، مسافرت ، ترافیک ، مشکلات پارکینگ ، رایانه ، اتلاف وقت یا هزینه های زیادی وجود ندارد. بسیاری از اسامی برتر برای سمینار آخر هفته 2000 دلار درآمد کسب می کنند – یکی از آنها اطلاعات زیادی را کسب می کنید و دیگری کوچک. اتصال بی سیم ارزان است و به همان راحتی با جمع کردن تلفن و صحبت با یک دوست آسان است! اگر می خواهید کتاب خود را ارتقا دهید یا آن را منتشر کنید یا مهارت های تبلیغ کتاب را به دست آورید ، از مشاوره های متخصص از مربیان حرفه ای و سایر مجریان مطلع شوید و از تماس با همه مطلع شوید.

طی پنج سال گذشته ، افرادی که در دستگاه های من شرکت می کنند از رایانه های دوست داشتنی استفاده می کنند … با یک معلم شیک ، احساس می کنید “آنجا” است. با یک مجری که می داند شنیدن مهم است ، می توانید استراحت کنید و یاد بگیرید – با یک نسخه پشتیبان از ایمیل پیگیری و همچنین ایمیل ارسال شده قبل از برنامه. این خوب است ، و گاهی اوقات تنها راهی که افراد بزرگ را برای نیازهای کتاب و بازاریابی خود برآورده می کنید

تلفن های همراه مقرون به صرفه ترین ، سریعترین و آسان ترین راه برای ارتباط با کتاب و مهارت های کار و بازاریابی شما هستند. این جایگزین آموزش های فردی نیست ، اما آنها می توانند منحنی یادگیری شما را قبل از هزینه کردن برای مربی کوتاه کنند.

جودی کالینز © 2005 همه حقوق محفوظ است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا