سندرم موجود درخشان در صنعت مشاغل خانگی

[ad_1]

درآمد اینترنتی | کسب درآمد

اگر هر زمان آنلاین را صرف جستجوی راه های مشروع کار در خانه و کسب درآمد اینترنتی کرده اید ، احتمالاً در معرض صدها مدل مختلف تجاری قرار گرفته اید. برخی از این مدل های تجاری مشروع هستند ، برخی دیگر مجاز نیستند.

به دلیل شبکه های اجتماعی ، موتورهای جستجو و تبلیغات آنلاین ، مشکل جدیدی بوجود آمده است. دوست دارم آن را “سندرم بدن روشن” بنامم. این سندرم برخی افراد را افسرده و دیگران را در معرض نابودی اقتصادی قرار داده و حتی دیگران را به کلی از صنعت ما دور کرده است.

سندرم بدن روشن چیست؟

این نوید یک روش آسان تر ، سریعتر و ارزان برای کسب درآمد آنلاین است. این نوید بازاریابی انجام شده است. فقط بنشینید ، کاری انجام ندهید و حقوق دریافت کنید. این نوید سود “فشار دکمه” است. این نوید پول آسان است.

حقیقت

من دریافته ام که هیچ مشاغل آنلاین یا آفلاین مشروعی سریع ، رایگان یا آسان نیست که برای شرکتها هزینه داشته باشد و از زمین خارج شود ، رشد کند و ساکن شود. متأسفانه ، اکثر مردم نمی خواهند این را بشنوند.

بسیاری از افرادی که می خواهند از طریق اینترنت پول در بیاورند ، در شرایط سخت مالی قرار دارند و به دنبال آن قرص جادویی برای حل مشکلات مالی خود هستند.

این تبلیغات نویدبخش “ثروتهای فوری” بخوبی کار می کنند زیرا حرص و آز مردم را به خود جلب می کنند. بسیاری از مردم چیزی را بیهوده می خواهند. چیزی که این افراد متوجه آن نیستند این است که این “ثروت های آسان” وجود ندارند.

توصیه من به شما

شماره 1 یک نیاز را در بازار پیدا کنید

همه شرکت های موفق محصولات و خدماتی را که افراد می خواهند و یا نیاز دارند ، ارائه می دهند. برای آنچه شما تبلیغ می کنید ، خواه یک محصول یا یک خدمات ، باید تقاضای قانونی در بازار وجود داشته باشد. این تقاضا می تواند از قبل وجود داشته باشد ، یا می توانید با تهیه یک محصول یا خدمات جدید و منحصر به فرد ، سفارش جدیدی ایجاد کنید.

شماره 2 راه حل ارائه دهید

کارآفرینان راه حل هایی برای مشکلات مشتریان خود ارائه می دهند. ما ارائه دهنده راه حل هستیم. وظیفه ما تعیین نیاز و سپس ارائه یک راه حل ساده است. راه حل باید ارزش را فراهم کند و مشکل مشتری شما را حل کند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، فروش خواهید کرد.

شماره 3 وقت بگذارید و کار کنید

تمام مشاغل برای شروع ، پرورش و رشد هزینه دارند. و مهمتر از همه ، رشد همه مشاغل زمان بر است. برای یادگیری مهارت ها ، یادگیری از اشتباهات خود و اینکه چطور می توانید هر کاری را که باید انجام دهید انجام دهید ، زمان لازم است. پس از شروع یک پروژه جدید ، حداقل دو سال تعهد دهید و در این مدت کار دیگری انجام ندهید. تمرکز اصلی است.

شماره 4 از چیزهای براق اجتناب کنید

پرده های خود را بپوشید. به هر قیمتی از چیزهای براق و پرهیز کنید. روی کاری که انجام می دهید تمرکز کنید. اگر در مسیر تعقیب چیزهای روشن گام بردارید ، حرکت خود را از دست می دهید ، اعتبار خود را از دست می دهید و شروع به توقف و ادامه می کنید.

10 مدل مشروع تجاری

برخی از مدل های مشاغل آنلاین مشروع ، اگر به درستی انجام شود ، عبارتند از:

  1. خرید الکترونیکی

  2. بازاریابی وابسته

  3. وبلاگ نویسی

  4. فروش موارد در eBay یا Craigslist

  5. ویراش ویدیو

  6. شغل آزاد

  7. مدیر رسانه های اجتماعی

  8. اطلاعات بازاریابی

  9. محصول یا خدمات خود را بفروشید

  10. ویراستار

البته همه این مدل های تجاری برای همه مناسب نخواهد بود. شما باید چیزی را انتخاب کنید که با نقاط قوت ، شخصیت ، مهارت ، بودجه و زمان موجود شما مطابقت داشته باشد.

خط آخر

نتیجه نهایی این است که سندرم جسم درخشان در سراسر اینترنت همچنان زنده و سرحال است. وظیفه شما یافتن راهی مشروع برای کسب درآمد اینترنتی ، شروع به کار ، حداقل دو سال پایبند بودن و هرگز به عقب نگاه نکنید. این کار را انجام دهید و احتمال موفقیت بالایی وجود دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا