سنگ های قیمتی موفقیت در کسب و کار: چگونه شروع کنیم

[ad_1]

سرمایه گذاری | کسب درآمد

شناخته شده است که یکی از قدیمی ترین مواد معدنی در جهان – یک گوهر ، ارزش آن به ندرت کم است. معمولاً نمایشگر مقدار گوهر را تعیین می کند. به عنوان مثال ، در مقایسه با سایر سنگ های قیمتی ، عرضه الماس کم است ، البته به دلیل تولید محدود یا شرکت هایی که می خواهند صنعت را به انحصار خود درآورند ، در نتیجه قیمت های آنها بالاتر می رود.

شما نمی توانید سنگ های قیمتی طبیعی تولید کنید ، بنابراین هزینه های شروع نیز به دلیل کمبود تأمین زیاد است ، با این حال فروش این سنگ های قیمتی می تواند بسیار سودآور باشد.

کسب درآمد با سنگ های قیمتی کاملاً امکان پذیر است ، اما باید نکات مفید زیر را در نظر بگیرید.

شما باید آماده باشید که با استفاده از صبر و حوصله زیاد وقت و پول خود را سرمایه گذاری کنید. در هر صورت ، سنگهای قیمتی برش خورده یا درشت می توانند بسیار گران تمام شوند. این ماده عموماً بر پایه سنگ است ، گرانترین و الماس و یاقوت کبود ، و در انتهای پایینی بیشترین مقدار آکوامارین ، تانزانیت و توپاز را دارند.

با سفر مستقیم به جاهایی که معادن سنگهای قیمتی در مکان های دور مانند تانزانیا ، ماداگاسکار ، سریلانکا و میانمار وجود دارد ، هزینه سنگ های قیمتی ناهموار کمتر خواهد شد. اما حتماً کسی را که سنگهای قیمتی بلد است و چشمی سوراخ کننده دارد همراه خود بیاورید. در غیر این صورت ، ممکن است در نهایت بیش از شانس سنگهای قیمتی بی کیفیت بپردازید. و یک چیز دیگر: هرچه طرف های بیشتری در معامله شرکت کنند و سنگ ها را حمل کنند ، قیمت بالاتر است.

نمایشگاه های تجاری مکان مناسبی برای خرید سنگ های قیمتی است. در واقع ، یکی از مشهورترین ها نمایشگاه جواهرات و مواد معدنی توسان است. اگر می خواهید با سنگهای قیمتی درآمد کسب کنید ، به مخاطبین نیاز خواهید داشت. نمایشگاه های تجاری آن بستر را فراهم می کنند ، بنابراین این نکته را فراموش نکنید.

موفقیت در ساخت گوهر تنها با گذشت زمان حاصل می شود. بنابراین انتظار نداشته باشید که فقط طی یک یا دو ماه اتفاقاتی رخ دهد. طول عمر در تجارت مهم است ، و به کسب اعتبار خوب کسب و کار شما نیاز به ارتباطات ، تجربه و صبر زیادی خواهد داشت. آماده سرمایه گذاری مجدد در هر فروش اولیه در تجارت باشید.

در انتخاب نوع سنگ قیمتی که می خواهید بفروشید مراقب باشید. آیا می خواهید چند یاقوت کبود با هزینه بیشتر بخرید یا شاید به جای آن تانزانیت بیشتری بخرید؟ تصمیم شما باید بر اساس میزان پولی باشد که می توانید سرمایه گذاری کنید.

همچنین ، حتماً نگینی که می خواهید بفروشید را مشخص کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید سنگ های قیمتی خام را از منبعی مانند ماداگاسکار خریداری کنید و آنها را با قیمت بالاتر به آمریکا و اروپا بفروشید. یا می توانید سنگ های قیمتی برش نخورده ، برش گران قیمت حرفه ای استخدام کرده و کالاهای خود را در بازار خرده فروشی خرده فروشی کنید. روش دیگر ، شما می توانید سنگ های قیمتی برش خورده را خریداری کنید ، آنها را به بیت های جواهرات متصل کنید و به یک جواهرفروشی بروید.

بیشترین حاشیه سود از خرده فروشی حاصل می شود ، اما در این صورت ممکن است سرمایه اولیه مورد نیاز بیشتر باشد ، زیرا شما به یک برش گوهر و ماشین آلات نیاز دارید. چه اینکه ، سنگهای قیمتی ممکن است به همان سرعتی که شما می خواهید به فروش نرسند و این امر شما را از نظر گردش پول محدود می کند. و مطمئناً ، این سنگهای قیمتی به گواهینامه شخص ثالثی مانند م asسسه گوهرشناسی آمریکا احتیاج دارند.

اگر تصمیم دارید روند فروش سنگ های برش خورده را پایین بیاورید ، باید یک سنگ قیمتی با کیفیت پیدا کنید. چمن زنی شما می تواند صدها یا حتی هزاران دلار به برچسب قیمت اضافه کند ، یا در طرف مقابل ، می تواند ارزش یک سنگ را در صورت ضعیف کاهش دهد. مایکل اودونوگو در کتاب Gems توضیح می دهد که برش سنگهای با رنگ روشن تر مانند الماس و یاقوت کبود صورتی بیش از سنگ های تیره به توجه بیشتری نیاز دارد.

هر کاری انجام دهید ، کسب درآمد از جواهرات مستلزم این است که مخاطبان خود را تعریف کنید. آیا به خرده فروشان سطح بالا یا سنگهای عمده خرده فروشی بصورت آنلاین می فروشید؟ یا هدف شما سرمایه گذار است؟ اگر هدف شما ورود به جواهرات موفقیت در تجارت است ، مخاطبان خود را تعریف کنید و نیازهای آنها را برطرف کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا