سه اشتباه کلاسیک که توسط بازاریابان انجام شده است

[ad_1]

بازار | کلاسیک

اگر به عنوان یک بازاریاب اینترنتی در جذب جذابیت دارید ، ممکن است به دلیل این اشتباهات کلاسیک باشد. بسیاری از بازاریابان آنلاین از ابتدا طرز فکر درستی ندارند و این می تواند شما را فلج کند. کشف و چسبیدن به سیستم کار برای شما نیز حائز اهمیت است. نکته دیگری که اکثر بازاریابان از انجام آن ناکام هستند ، اقدامی را انجام می دهند! اگر می توانید از این سه اشتباه کلاسیک جلوگیری کنید ، در مسیر موفقیت در بازاریابی اینترنتی قرار خواهید گرفت.

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ، بسیار مهم است که شما یک طرز فکر مناسب داشته باشید. شما باید درک کنید و انتظار دارید که شکست رخ دهد. آماده یادگیری از آن باشید. در این یادداشت ، شما باید آمادگی خود را برای تعهد مداوم در یادگیری آماده کنید. از برقراری ارتباط با مردم و سؤال کردن نترسید. می توانید از طریق انجمن ها ، وبلاگها ، وبینارها و غیره پاسخهای مورد نظر خود را در سرتاسر وب پیدا کنید. در مورد آن طرفدار باشید. همچنین ، از کپی کردن افرادی که در واقع موفق شده اند ، نترسید. نیازی به تلاش برای اختراع دوباره چرخ نیست.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازاریابان جدید مرتکب می شوند ، زود رها شدن است. باید برنامه ای پیدا کنید که متناسب با شما باشد و به آن بچسبید. برای برخی از آزمایش و خطا آماده باشید. زمان لازم برای ایجاد یک سیستم و یادگیری چگونگی استفاده کامل از آن به نفع شما زمان می برد. گرفتن وقت برای یادگیری تکنیک ها در دراز مدت سودهای کلانی را به شما می دهد. هنگامی که مشکلات سیستم را می شناسید ، می دانید که چگونه از آن جلوگیری کنید. همه چیز در مورد تنظیم و اصلاح سیستم است تا زمانی که شما آن را تسلط دهید.

بزرگترین اشتباه تاکنون عملی نیست. مشارکت در تمام تحقیقات و برنامه ریزی های مربوط به بازاریابی اینترنتی آسان است. در حالی که انجام تحقیقات دقیق در مورد مکانی که قصد ورود به آن را دارید مهم است ، اما شما نمی خواهید برای همیشه نتیجه گیری کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، یک محصول را بگیرید و یک تاکتیک را با آن امتحان کنید. ریسک کوچک ، پاداش کوچک. اگر به خوبی کار کند ، افزایش تلاشهای شما بسیار آسان است. اگر خوب کار نکند ، زیاد ضرر نکرده اید و می توانید به کار بعدی بروید. همانطور که گفتم ، مهمترین چیز اقدام است. اگر این کار را نکنید ، خود را با اطلاعات زیادی پیدا خواهید کرد و هیچ چیز برای نشان دادن ندارید.

بنابراین به یاد داشته باشید که از این اشتباهات کلاسیک تازه کار جلوگیری کنید تا خود را در مسیر سریع موفقیت قرار دهید. طرز فکر درست داشته باشید و برای یادگیری آماده باشید. یک سیستم خوب پیدا کنید ، آن را بیرون بیاورید و از همه مهمتر اقدام کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا