ساختمان و مسکن

سه سایت مشهور در سانتیاگو د کامپوستلا ، گالیسیا است

گالیسیا یکی از محبوب ترین مقصد تعطیلات در اسپانیا برای لذت بردن از غذا و فرهنگ اسپانیایی است. در منطقه شمال غربی اسپانیا واقع شده است. بیشتر افراد برای بازدید از سانتیاگو د کامپوستلا ، که از طرف یونسکو به عنوان میراث جهانی یونسکو تعیین شده است ، به گالیسیا می روند. همچنین یک مکان زیارتی است و مردم از کلیسای جامع بازدید می کنند که مقبره رسول جیمز بزرگ در دوران حرم از زمان روم در یک زیارتگاه زیرزمینی نگهداری می شود. با بازدید از این کلیسای جامع که در آن می توانید از معماری زیبا دیدن کنید ، تجربه ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

Santiago de Compostela محبوب ترین مقصد در گالیکش و یکی از محبوب ترین مراکز زیارتی است. گالیسیا همچنین به عنوان سرزمین جادوگران شناخته می شود و بسیاری از مکان های مشهور ارزش بازدید دارند. هوا در تمام طول سال راحت است ، بنابراین می توانید در هر زمان از سال از آن بازدید کنید. برخی از محبوب ترین سایت های Santiago de Compostela در اینجا لیست شده اند و اگر قصد دارید تعطیلات خود را در گالیسیا برگزار کنید ، ارزش دیدن دارد.

Praza das Praterias

این مکان فوق العاده است و باید از این مکان بازدید کنید. این خانه در یک چشمه زیبا قرار دارد و در زیر نمای جنوبی کلیسای جامع چشمگیر شهر واقع شده است. این چشمه در سال 1825 ساخته شده است و یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید با دوستان یا اعضای خانواده خود بر روی تصاویر کلیک کنید.

Mostero de San Martino Pinario

این یکی دیگر از سایتهای مهم برای بازدید در سانتیاگو د کامپوستلا است. این یک صومعه بزرگ باروکی است که سایه های عظیمی را در میدان پرزا دی اینماکلادا ریخته است. برخی از قسمت های صومعه برای عموم آزاد نیست ، اما شما از آنها لذت خواهید برد. کلیسایی با زیبایی تزئین شده است و افراد می توانند از اینجا بازدید کنند. در مرکز کلیسا یک محراب زینتی تزئین شده که با گل های حک شده ، گیاهان و مقدسین تزئین شده است. اگر در طبقه بالا شرقی کلیسا صعود کنید ، از قرن هفدهم Coro Ligneo وجود دارد ، که گروه دیگری از غرفه های کر است که در اصل در کلیسای جامع سانتیاگو واقع شده اند. این دومین صومعه بزرگ اسپانیا در قرن شانزدهم و هفدهم بود. در صومعه دو صومعه وجود دارد: دفاتر و خانه نگهبان. دروازه اصلی صومعه از چهار ستون بزرگ Doric تشکیل شده است که در بالای آن یک طاقچه ای قرار دارد که تصویر سن بندیکتو ​​را نشان می دهد.

کلیسای جامع موزه دا

همچنین یک سایت مهم برای بازدید در شهر است. این موزه در چهار طبقه پخش شده است و یک مجموعه بزرگ از هنرهای مذهبی و یک اتاق اختصاص داده شده برای مبلمان بافته شده از طرح های گویا وجود دارد. ویژگی مهم دیگر این صومعه ، صومعه گوتیک قرن شانزدهم در کلیسای جامع است. در این موزه همچنین نمایشگاه های جالب و موقت در Paza de Xelmirex ، کاخ اسقف قرن دوازدهم در مجاورت ضلع شمالی کلیسای جامع قرار دارد. تالار ضیافت در Pazhou با مجسمه های مینیاتوری چشمگیر از دیوار تزئین شده است که نوازندگان ، نانوایان ، تعطیلات ، پادشاهان و نوازندگان را به تصویر می کشد.

Santiago de Compostela شهری کوچک و زیبا است که کارهای جالب و زیادی را برای انجام و دیدن ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا