سه سرویس مشتری برای یک استراتژی سایت غیرانتفاعی

[ad_1]

وب سایت غیر انتفاعی یکی از مؤلفه های اصلی استراتژی ارتباطی شما است. برای ارزیابی موقعیت فعلی خود و به عنوان بخشی از فرایند برنامه ریزی ، از سه سرویس استفاده می کنید و بیشترین ارزش اینترنت را برای ساختن مشاغل خود به دست می آورید.

ارتباطات

وب سایت شما مرکز ارتباطات اینترنتی شماست. در خبرنامه خود ، رسانه های اجتماعی و امضاهای ایمیل به وب سایت خود مراجعه کنید تا افراد را به وب سایت خود بیاورید. وقتی شخصی به وب سایت شما مراجعه کرد ، باید اطلاعات جذاب و ارزشمندی را برای آن مشاهده کند.

  • مخاطبان (هدف) و نیازهای آنها را تعریف کنید

  • صفحه اصلی شما باید حاوی پیام اصلی شما باشد که با بازدید کننده سایت صحبت می کند

  • آخرین به روزرسانی های موجود را از صفحه اصلی دریافت کنید – که منجر به مناطق خاصی از سایت می شود

  • وب سایت خود را مرتباً با اخبار و تغییرات به روز کنید. به کسی اختصاص دهید که به طور مرتب سایت را مرور کند تا مطمئن شود این وضعیت فعلی شما را منعکس می کند.

  • یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی مانند صفحه فیس بوک و فید توییتر خود را با وب سایت خود در نظر بگیرید

  • ارتباطات دو طرفه را پیشنهاد دهید – به بخش CTA در زیر مراجعه کنید

اعتبار

شما فقط ثانیه ها برای جلب توجه شخص مراجعه کننده به وب سایت خود دارید. برداشت های اول حساب نمی شود. شخص باید در مدت زمان بسیار کوتاهی ببیند که وب سایت برای آنها مهم است.

در اینجا چند پیشنهاد برای اعتبار ساختمان آورده شده است:

  • به نظر می رسد حرفه ای – مناسب برای مخاطبان هدف

  • این ناوبری آسان برای همه مناطق سایت فراهم می کند

  • محتوای خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ خطایی در خط مقدم ، خط مشی یا فرمت وجود ندارد

  • بررسی کنید که تمام اتصالات داخلی و خارجی کار می کنند. به یاد داشته باشید که در پیوندهای شما به سایتهای خارجی – پیوند آنها ممکن است تغییر کند.

  • برای ظاهر حرفه ای از گرافیک ، تصاویر ، فیلم ها ، رنگ ها ، قلم ها و چیدمان استفاده کنید

به یاد داشته باشید که شخص بر اساس آنچه در وب سایت شما می بیند ، بر سازمان و توانایی های شما حکم می کند. شما می خواهید یک حضور حرفه ای و مطمئن ایجاد کنید که آنها را ترغیب کند تا وقت خود را سپری کنند و به نوعی با شما تعامل داشته باشند.

فراخوانی برای اقدام

شما می خواهید مردم وقتی وب سایت شما را می بینند چه کاری انجام دهند؟ شما نمی خواهید که شخص فقط بگوید ، “به نظر می رسد این سازمان کار خوبی را انجام می دهد.” صدها و هزاران وب سایت مشاهده می کنند – چگونه می توانید آنها را جذب کنید و آنها را بازگردانید. شما می خواهید با شخص علاقه مند رابطه برقرار کنید. در اینجا چند پیشنهاد برای جذب کاربر و ایجاد اعتماد و علاقه ارائه شده است.

  • از آنها در سایت علامت گذاری کنید

  • آنها را تشویق کنید تا در خبرنامه ایمیل شما عضو شوند

  • یک فرم تماس اضافه کنید تا به آنها اجازه دهید سوالی بپرسند یا از شما درخواست کمک کنند

  • برای بارگیری یک لینک ، لینک دریافت کنید – و آدرس ایمیل خود را برای دریافت آن ارسال کنید

  • راهی برای اهدا به سازمان خود – با سطوح مختلف – ارائه دهید

  • آنها را در اطلاعات و فرم نحوه داوطلب شدن قرار دهید

  • برای دریافت به روزرسانی در صفحاتی که مرتباً به روز می کنید ، یک فید RSS اضافه کنید

  • صفحه فیس بوک و فید توییتر خود را ترکیب کرده و مردم را ترغیب کنید تا به شبکه های اجتماعی شما بپیوندند

سپس حتما ادامه دهید

  • ارسال خبرنامه و اطلاعیه ها

  • در مورد کمکهای مالی و نحوه استفاده از آنها به روزرسانی کنید

  • گزارش ها و اخبار جدید را اضافه کنید

  • به روزرسانی های منظم را به وب سایت اضافه کنید تا فرد هنگام بازگشت به سایت ، اطلاعات جدید و جدید را مشاهده کند

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا