سوپ مرغ برای روح بازاریاب وب توسط جک کانفیلد

[ad_1]

جک کانفیلد ، مارک ویکتور هانسون و بیل هایمن بار دیگر گرد هم آمده اند تا مجموعه دیگری از محبوب سوپ مرغ برای Soul را با نسخه جدید سوپ مرغ برای Network Marketers Soul اضافه کنند. در حال حاضر ، کانفیلد و هانسون به دلیل کار در صدها سخنرانی ، آموزش و کارگاه اصلی در سطح بین المللی شناخته می شوند. علاوه بر این ، هر دو نویسنده شناخته شده ای هستند.

در حال حاضر ، در سری مرغ سوپ برای سری Soul ، آنها 65 عنوان به 37 زبان دارند. از این عناوین ، بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسیده است. این امر منجر به تحقیق آنها در مورد تاریخ انتشار بین المللی شد.

از سال 1994 ، آنها یک یا چند سوپ مرغ برای سری Soul دارند و جایگاه پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز را به خود اختصاص داده اند. علاوه بر این ، آنها همچنین هشت کتاب خود را به دست آوردند ، و همزمان به مقام پنجاه نفر برتر در لیست کتاب USA Today رسیدند. در مورد هایمن ، او جزو معدود افرادی است که در این صنعت تبحر دارد.

در حال حاضر ، هایمن از سال 1979 در بازاریابی شبکه ای کار می کند. از آن زمان به بعد ، او بالاترین 1٪ از هر شرکتی را که کار کرده است ، دارد. اکنون او مالک شرکت بازاریابی شبکه ای خودش است.

در این زمان ، بهترین راه برای مردم برای تهیه سوپ مرغ برای روحیه بازاریابان شبکه توسط جک کانفیلد ، دهان به دهان است. اساساً ، این مربوط به نحوه عملکرد دهان به دهان به عنوان یکی از موثرترین روش ها در مقایسه با سایر روش ها است. تا آنجا که به جزئیات کتاب مربوط می شود ، این ایده نوشته شده است که همه مردم در چرایی مشارکت در بازاریابی شبکه ای متفاوت هستند.

بنابراین ، داستانهای مختلف بسیاری را از طیف وسیعی از افراد مختلف ارائه می دهد. همه افراد از نظر سوابق ، شرایط فعلی و تجربیات زندگی با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از انواع مختلف افرادی که توسط Jack Canfield در Chicken Soup for the Soul Network of Marketers ذکر شده است ، افرادی مانند حرفه ای بازرگانی و کارگران یقه آبی و همچنین والدین ، ​​پزشکان و حتی کسانی هستند که قبلا بی خانمان بودند. زمان.

در نهایت ، این کتاب شواهدی را ارائه می دهد که نشان می دهد بازاریابی شبکه ای می تواند از طریق این داستان ها و چگونگی استفاده از آن برای هرکسی کارساز باشد. علاوه بر این ، این کتاب با استفاده از نمونه هایی از داستان های موفقیت که از افراد معتمد می آیند ، این موضوع را نشان می دهد.

مزایای خواندن سوپ مرغ شبکه ای روح توسط جک کانفیلد

در نهایت ، مزایای آن بسیار زیاد است. من در مورد تغییرات بزرگ زندگی چیزهای زیادی گزارش کردم. در وهله اول ، این اتفاق می افتد به روشی که کتاب طرز فکر شما را تغییر می دهد. علاوه بر این ، شما را از مناطقی از زندگی خود آگاه می کند که محدودیت هایی برای آنها ایجاد می کنید. علاوه بر این ، بیشتر آنها ارتباط با آنها آسان است ، زیرا داستان های مختلفی وجود دارد.

بعلاوه ، بسیاری از آنها سوپ مرغ را با روحیه شبکه ساز الهام می گیرند. این به ویژه این مورد است ، زیرا خیلی ها پیدا کردن آن را آسان می کنند. در نهایت ، خواندن قدرتمندی را ارائه می دهد که می تواند شما را در مواقع ناامیدی همراهی کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا