سیستم بازاریابی کجابی – بیش از حد هیجان زده نشوید

[ad_1]

موفقیت پرتاب کجابی

پرتاب کجابی با حرفه ای بی نقص انجام شد. طبیعتاً این کار با استفاده از خود سکوی کجابی انجام شده است.

از آنچه من دیده ام (در زمان نوشتن مقاله کجابی هنوز تجربه باز نشده است) این محصول واقعاً چشمگیر است و به نظر می رسد که به طور گسترده آزمایش و آزمایش شده است. علاوه بر این بسیاری از بهترین ذهنیت های بازاریابی اینترنتی ورودی مورد نیاز و طراحی سیستم را فراهم کرده اند.

بنابراین تقریباً بسیار مطمئن است که یک کار عالی را انجام می دهد.

مردم از هیاهوی تبلیغاتی هیجان زده می شوند.

بنابراین تعداد زیادی اشتراک وجود خواهد داشت.

تصمیم برای خرید پنیرمن هستم

دستگاه قدرتمند بازاریابی در پشت راه اندازی کجابی بدان معنی است که این اولین بار است که 95٪ از مردم با این ایده ها روبرو می شوند – و بنابراین از آن شگفت زده می شوند.

و در دنیای بازاریابی اینترنتی مردم تمایل دارند بر اساس هیجان و احساسات خرید کنند (از این رو موسیقی جالب ویدیوی پر زرق و برق و صدای قدرتمند و متقاعد کننده صدا) – بنابراین من انتظار دارم که چندین تصمیم بد خرید وجود داشته باشد.

برای راه اندازی یک تجارت موفق باید بدانید که چه زمانی باید توسط احساسات هدایت شوید و چه زمانی با استفاده از تجزیه و تحلیل محاسبه شده سرد. هنگامی که متعهد به خرید کجابی شد این شامل موارد زیر است:

* هزینه 99 دلار ادغام را پرداخت کنید

ماهانه 99 199 دلار یا 299 دلار پرداخت کنید (یعنی 1200 دلار – 3600 دلار در سال)

* خود را به سیستم آنها متصل کنید (اگر ترک کنید تصور می کنم وب سایت و / یا پایگاه داده خود را از دست داده اید)

* زمان ارزیابی کجابی و یادگیری یک سیستم جدید است

به طور بالقوه مجموعه ای از مسائل ادغام

قبل از تعهد به این بزرگی باید احساسات را سرکوب کرد و بر اساس تحلیل دقیق و سرد تصمیم گرفت. تجار حرفه ای باید در خرید صادق باشند تصمیمات. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید نسبت به آنچه در نهایت می خرید مشتاق باشید: بدیهی است که تصمیم خرید و مورد خرید دو چیز کاملاً متفاوت هستند.

بدون مقایسه

اغلب اوقات بازاریابان آنلاین با تکنیک های بسیار قانع کننده ای به دنیای فروشنده گرایش پیدا می کنند و آنها فراموش می کنند که دنیای دیگری برای دیدن وجود دارد. منظورم این است که آنها فراموش کردند که هر تحقیق دیگری را برای گزینه های دیگر انجام دهند.

این امر در هنگام عرضه یک محصول جدید حتی بیشتر صادق است زیرا تازگی به معنای (غالباً نادرست) این است که آنچه در آن ارائه شده است قبلاً در دسترس نبوده است.

من می بینم که این اتفاق با این پرتاب اتفاق می افتد.

در حقیقت تعدادی از گزینه های کجابی موجود است که باید ارزیابی شده و با نیازهای شما مقایسه شود سپس مقایسه قیمت. مطمئناً این همان کاری است که من خواهم کرد و قصد دارم نتایج خود را بعداً به اشتراک بگذارم.

ویژگی های کجابی: خوب! بدون احتساب قیمت: خوب نیست

باید بگویم که من انتظار دارم که کجابی در مقایسه با سایر محصولات و خدمات دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد.

با این وجود علی رغم معامله بزرگی که در مورد قیمت پایین انجام شده است با تحقیقات اولیه من این در برابر رقابت قیمت چندان مناسب نیست.

با این حال هیچ یک از اینها به درستی ارزیابی نمی شود مگر در زمینه نیازهای شما.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا