سیستم سرکوب معکوس – تکامل MLM ها

[ad_1]

بازی | ماشین

من قول دادم که دیگر هرگز این کار را نخواهم کرد: تماس سرد ، ملاقات ، فروش … دنیای غالباً نامرتب معروف به بازاریابی چند سطحی. خیلی ها آنجا بودند و تعداد بسیار کمی زنده بودند که در این باره صحبت کنند. با این وجود ، به دلیل پیشرفت های نسبتاً اخیر در تجارت الکترونیکی ، MLM های مبتنی بر اینترنت بازار جالبی است که فقط هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و پیشرفت آن در حال انجام است.

در گذشته ، برای اینکه یک بازاریاب موفق در شبکه باشید ، باید یک مجموعه مهارت منحصر به فرد داشته باشید که از بسیاری از انواع صنعت و شخصیت ها گرفته شده باشد … اصطلاحاً یک سوکت برای همه معاملات. آن دسته از ما که با این مهارت ها متولد نشده ایم ، باید سریع آنها را یاد بگیریم.

مشکل این بود که اگرچه ما توانستیم یاد بگیریم ، خیلی سریع یاد بگیریم و عزم و اراده لازم برای اقدام را داشته باشیم ، اما با موفقیت محدودی مواجه شدیم.

چرا؟

دلیل آن عامل انسانی است. این ایده است که هرچقدر استاد شما عالی باشد یا دانشجویی عالی باشید ، هرگز نمی توانید مثال یا سرپرستی شخص دیگری را کاملاً تکرار کنید زیرا ما در نهایت انسان هستیم و مستعد اشتباهات و کاستی ها هستیم.

عدم توانایی در تکثیر روش ها و در نتیجه نتایج دلیل بسیاری از شرکت های MLM است. در حالی که من در برخی از جنبه های تجارت مهارت داشتم ، اما در برخی موارد بسیار کوتاه آمدم. در طولانی مدت ، کاستی های من بر بهترین نیت من غلبه کرد.

نیروی محرکه توسعه بازاریابی چند سطحی توسعه یک سیستم کاملاً خودکار بوده که با به حداقل رساندن تأثیرات خطای انسانی ، زمینه بازی را متعادل کند و سیستم تغییر معکوس نیز این کار را انجام می دهد.

***

آنچه واقعاً در هنگام تحقیق در مورد RFS برایم مهم بود این ایده است که با داشتن یک سیستم خوب ، مهم نیست که چه کسی روی آن است. یک سیستم خوب کار می کند ، مانند رایانه ای که هم اکنون از آن می خوانید ، چه آن را روشن کنید ، چه پدرتان آن را روشن کند یا مادربزرگ پیر شما آن را روشن کند. آنچه مهم است دانش است

چگونه آن را بازی کنیم. فلسفه RFS این است که “سیستم ها کار می کنند ، مردم از کار می افتند”. این عبارتی ساده به نظر می رسد و وزن زیادی دارد.

با ایجاد یک سیستم اتوماتیک قوی که آن را تغییر شکل می دهد ، ساده می کند و قابل تکرار می کند ، دیگر نیازی به پوشیدن کلاه های مختلفی نیست که بازاریابی چند سطحی منظم شما نیاز دارد. فقط باید یکی بپوشید.

بازاریاب کار شما صرفاً جلب توجه مردم به وب سایت شما است.

این هست.

مهمترین و مهمترین نقص من و من این است که سیستم فروش را به خودی خود متوقف می کند و به طور خودکار خط پایین تری را برای شما ایجاد می کند.

من به سیستم قیف معکوس به عنوان یک بازی اعداد نگاه می کنم. هرچه افراد بیشتر به آن نگاه کنند ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. به نظر برخی ، این قانون میانگین ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما باز هم موضوع “این همه کاری است که شما می کنید” است. نرخ تبدیل بسیار بالا در سیستم بقیه موارد را مراقبت می کند.

سرانجام ، در خط مقدم همه اینها محصول و خدماتی با کیفیت و اثبات شده از نظر زمان وجود دارد که از فروش آن به مادرتان احساس افتخار می کنید.

من از ساعتهای بی شماری که در گذشته صرف تلاش برای متقاعد کردن مردم به نیاز آنها به آنچه من دارم ، می لرزم ، اما با RFS ، تنها افرادی که فرصت یا محصول را می خواهند با شما در تماس هستند و شما شخصاً چیزی به آنها نمی فروشید. سیستم تغییر معکوس تجارت شما را به یک ماشین خودکار تبدیل می کند.

از نظر شخصی ، فکر می کنم ما در این زمان باورنکردنی به طور اتفاقی خود را پیدا کردیم. این روش جدید بازاریابی شبکه ای هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و فرصت فرصت برای شما باز است. آیا می توانید نسیم گرم را احساس کنید؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا