سیلوی فورتین با گناهان بیشتری در زمینه بازاریابی آنلاین روبرو است

[ad_1]

قسمت آخر سیلوی فورتین گناهان بازاریابی اینترنتی این یک نمایش اسلایدی دو ساعت و نیم است که در قسمت هایی قابل کنترل برگزار می شود که طعم آنها را حفظ می کند حتی اگر برای هضم همه آنها به چندین جلسه احتیاج دارید. آوردن صدا به این مضمون صنعت سوزناک اصالت را به شلوغی و شلوغی فورتین می بخشد و به مخاطبان نشان می دهد که او در پشت حرف خود پنهان نیست. هواداران و دشمنان به طور یکسان می توانند معانی خود را جدا کرده و بر این اساس تعامل کنند.

شما مسئول اعمال خودتان هستید.

گناهان بازاریابی اینترنتی – قسمت 3 به صورت زیر تقسیم می شود تا اشتهای شما را برانگیزد:

  1. Idiots Teleseminar.
  2. بدون ذهن به دنبال هدایای رایگان هستید.
  3. آموزش معتادان.
  4. خون آشام ها زمان می خورد.
  5. صاحبان برده

Fortin در هنگام آسیب رساندن به شیوه های بازاریابی آنلاین هیچ مشتی را به خود جلب نمی کند. آیا می خواهید موجی از مصاحبه متخصص را به سمت ثروت های ناگفته سوار کنید؟ دوباره فکر کنید سیلوی ابتدا به ما توصیه می کند تا لیست مشترکان خود را بسازیم و از خلاقیت خود برای برتری در موقعیتی تعریف شده استفاده کنیم. فقط پس از ساختن برخی از پول های مستقل و اثبات شهرت خود باید به بازاریابان مستقر توجه کنید.

به طور جدی معلمان تمام توان خود را دارند یعنی:

زمان محتوا تجربه دانش منابع و … و یک لیست!

برعکس در ابتدا چیزی ندارید. بدون هیچ چیز مشخصی برای ارائه آنها شما در بهترین حالت وابسته بالقوه و بدون مشتری هستید. اگر فقط به چیزهای افراد دیگر وابسته باشید ضرر خواهید کرد. ساده و واضح است.

Selfie Skewers رایگان. اگرچه برخی مهارتهای عمومی بدون تلاش زیاد می توانند توسعه پیدا کنند با این وجود وقتی وقت و هزینه خود را در مهارت های خطرناک سرمایه گذاری می کنید نتایج خطرناکی رخ می دهد. برای اینکه به صورت رایگان یاد بگیرید به یک یا دو فعالیت مهم (یعنی وبلاگ ها مقالات بازاریابی ویدیویی و غیره) توجه کنید و اقدامات گسترده ای انجام دهید!

از یک طرف سرقت از طرف دیگر …

بسیاری از مربیان بی پروا در فضای مجازی وجود دارند که با خوشحالی پول شما را بدون کسب درآمد می گیرند. در همین حال بسیاری از دانشجویان آموزش پس از به دست آوردن مطالب درسی شریعت از یک رویکرد ساختاری استفاده نمی کنند. بنابراین برای بهبود ارزش و بازیابی آموزش بازاریابی آنلاین سیلوی به مربیان حقوقی توصیه می کند تا هرچه سریعتر دانش آموزان دارای مشکلات خودداری کنند و حتی پول را پس انداز کنند. از طرف دیگر خریداران باید در انجام دوره های خود جدی و دقیق عمل کنند.

همه ننگ و ننگ نیستند.

برخلاف تصور شما فورتین موافق است که پول چیز خوبی است. پس از همه ما به آن نیاز داریم تا نیازهای اساسی خود را برآورده کنیم و در لذت های مختلف زندگی شرکت کنیم. با این حال او به او توصیه می کند که سودآوری نباید بر ارزش های اساسی انسانی و روابط مشتری تأثیر بگذارد. تصمیم گیری که باعث بهبود پایه می شود بخشی از زندگی تجاری است اما ترفند در انتخاب درست و اخلاقی است. افرادی را که به شما کمک می کنند به مکانی که می خواهید بروید بشناسید و خوب باشید.

در میان رکود اقتصادی جهانی سیلوی فورتین نسبت به ایجاد و رشد تجارت آنلاین خوش بین است. چرا؟ تجربه شخصی – تجارت سلفی قبلاً در دوره رکود اقتصادی اخیر افزایش یافته است. نرخ تبدیل افزایش یافته و نرخ ریکاوری کاهش یافته است.

نتیجه.

از اجتناب از سوالات مربوط به محصول از آزار مشتری هایی که وقت شما را هدر می دهند آگاه باشید. خرید و پشتیبانی مستمر به آنها حق آموزش رایگان نمی دهد. استفاده از برون سپاری مؤثر برای تفویض وظایف غیر هسته ای و پرداخت هزینه های عادلانه برای حفظ پیمانکاران خوب. اینها فقط برخی از نگت های اساسی است که توسط سیلوی فورتین ارائه شده است. از آنجا که گناهان بازاریابی آنلاین به عصبانیت برخی از مردم ادامه می دهد کارآفرینان آنلاین جدی عاقلانه خواهند بود که به توصیه های خود در مورد پیشبرد پاسخ دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا