شان سایز – مقاله بازاریابی از راه دور

[ad_1]

توجه: این یازدهمین گزارش از نویسنده از راه دور سریال “سمینارها با خبرگان” است که به میزبانی هیلاری استواردسون تهیه شده است.

در ژانویه سال 2006 ، همه این کارها با یک استراتژی و نظم و انضباط ساده چهار نقطه شروع به کار کرد:

  1. کتاب الکترونیکی بنویسید که مردم می خواهند.
  2. وب سایتی ایجاد کنید که کتاب الکترونیکی را برای فروش ارائه دهد.
  3. ترافیک را به سایت هدایت کنید.
  4. جلسه فوق را بشویید و تکرار کنید.

شان میز برای اثبات حضور خود در بازاریابی اینترنتی از فرمول فوق استفاده کرد. چیز خاصی نیست ، درست است؟ با این حال ، روش او برای ایجاد ترافیک چک در شگفت زده شد. به جای استفاده از پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا بازاریابی ویدیویی ، Mize به بازاریابی مقاله روی آورد.

با نوشتن پنج مقاله روزانه و ارائه آنها به بهترین راهنماهای مقاله بطور مداوم ، جنبش شان میز با جایگاه خود به عنوان یک متخصص و اعتبار بازاریابی به طور پیوسته افزایش یافته است. پس از وارد ساختن لیست در معادله بازاریابی وی ، نتایج درآمد شان منتشر شد. انتشار منظم کتابهای الکترونیکی در زمینه رقابتی و شلوغ بازاریابی آنلاین ، به همراه یک رویکرد با لیزر متمرکز به روابط بازاریابی ، در بین مشترکین خود محبوبیت فراوانی یافته است.

چرا بازاریابی مقاله کار می کند.

میس احساس می کند که بازاریابی مقاله توسط اکثر افراد سوء تفاهم است و اثربخشی آن به طرز چشمگیری کاهش می یابد. وی در پاسخ به کسانی که آن را در محیط سریع دیجیتال امروزی خارج از کشور می دانند ، فرضیه اصلی خود را ارائه می دهد:

بازاریابی مقاله اول و مهمتر از همه ایجاد کننده ترافیک است. فاصله

متعهد شوید که همه جنبه های نوشتار خود را بهبود ببخشید (یعنی قرار دادن مکان مناسب ، کلمات کلیدی ، عنوان ، متن و متن منابع) تا خوانندگان شما را جدی بگیرند و بخواهند برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.

این کار را خودتان انجام دهید ، برای خودتان.

برخی از آنها استفاده شان از مواد مخدر ، سرد و بی رحمانه بازاریابی را شان میز می دانند. با این حال ، هیچ کس نمی تواند نتایج آن را انکار کند. طی دو سال ، میز ادعا كرد كه 80٪ لیست پنج رقمی او توسط بازاریابی مقاله ساخته شده است. نیازی به گفتن نیست ، او همچنان به ترافیک خود می نویسد. بله ، می تواند بسیار وقت گیر و پرهزینه باشد (مانند نوشتن ارواح) ، اما هیچ ترافیکی واقعاً “رایگان” وجود ندارد.

ابزارهای ایجاد و ارسال مقاله را در مورد اندازه گیری سؤال کنید شما نمی توانید بازاریابی مقاله را به صورت خودکار انجام دهید ، اما اگر به یک رویکرد سازمان یافته و سازمان یافته پایبند باشید ، نتایج می تواند استثنایی باشد. بازنویسی مقاله را برای منحصر به فرد بودن و مطالبات متعدد در نظر بگیرید. Mize به جای اینکه برون سپاری را تأمین کند ، پیشنهاد می کند که خودتان این کار را انجام دهید ، سپس آزمایش و پیگیری نتایج را انجام دهید تا تنظیمات تاکتیکی انجام شود.

“بازاریابی کمیسیون یک عصا است.”

مطمئنا ، مردم می توانند با تبلیغ محصولات دیگران ، درآمد کسب کنند – حتی درآمد پایدار. با این حال ، فلسفه شاون میز بر ساخت شرکت لی تمرکز دارد. از این گذشته ، اگر شما مایل به اختصاص زمان ، انرژی (و پول) به دیگران هستید ، پس چرا از این منابع به تنهایی استفاده نمی کنید؟

ساختن محصولات خود به اندازه هر فعالیت دیگری قابل اعتماد است. سهم اصلی در محل انتخابی شما می تواند اعتبار و درآمد شما را همزمان ایجاد کند. تولید محصولات دیجیتالی به طور خاص برای کارآفرینان جدید مناسب است (زمان شروع کوتاه ، سربار کم ، مشکلی در موجودی کالاهای فیزیکی و غیره). اما قبل از شروع پروژه های جدی ، از مشترکین لیست خود بپرسید که در تجارت خود با چه مشکلی دست و پنجه نرم می کنند ، و چه کاری می توانید انجام دهید تا به آنها در پیشبرد پیشرفت کمک کند.

شان موافقت دارد تا از رشوه های اخلاقی ، یعنی گزارش های رایگان و کتاب های الکترونیکی ، برای به دست آوردن اطلاعات تماس برای مشتری بالقوه استفاده کند. با این حال ، به ما یادآوری می کند که پس از عضویت در خبرنامه خود ، از صفحات “Thank you” استفاده کنید که به مشترکین محصولی با کیفیت بالا ارائه می دهند. مفهوم مسیرهای محصول را در آغوش بگیرید تا شما و مشترکان خود بتوانید روابط سودمند دو طرفه برقرار کنید.

برای جلوگیری از دو نفرین بازاریابی اینترنتی.

Mize تجربه بازاریابی آنلاین را براساس میزان درآمدی که شخص از طریق فعالیت آنلاین مشروع و قابل اندازه گیری به دست آورده است ، تعیین می کند. در حقیقت ، اگر در حال حاضر ماهیانه 10 دلار درآمد ندارید ، شان شما را مبتدی می دانند!

بنابراین افراد چگونه به سطح بعدی فارغ التحصیل می شوند؟ برای مبتدیان ، شان پیشنهاد می کند که:

1. اطلاعات بیش از حد. این بیماری است که بهره وری و نوآوری شما را کاهش می دهد. به طور جدی ، شما نمی توانید هر کتاب را بخوانید ، به هر برنامه آموزشی بپیوندید ، یا همه متخصصان آنجا را دنبال کنید. بنابراین ، فعالیت پیام رسانی و ایمیل خود را در یک جلسه روزانه محدود کنید. نسبت به تعدادی از لیست هایی که در آن مشترک شده اید قوی باشید. از خود بپرسید: آیا این رابطه برای من ارزشمند است؟ اگر نه ، اشتراک سریع …

2. ارتباطات اجتماعی. قضاوت درباره تأثیر وب 2.0 به عنوان تولیدکننده درآمد هنوز خیلی زود است. با این حال ، Mize در مورد فواید آن شکاک سالم است. بدون شواهد قطعی مبنی بر اینکه solopreneurs می تواند از وب 2.0 به درستی استفاده کند و شهرت آنها به عنوان اتلاف وقت زیادی است ، بهتر است به روشهای قابل اعتماد ترافیکی مانند بازاریابی مقاله که برای رشد طولانی مدت شما مؤثر است ، پایبند باشید.

از بازاریابی مقاله تا یک مجموعه مهارت جامع.

هنگامی که به ایجاد ترافیک مبتنی بر بازاریابی دست پیدا کردید ، شان سایز پیشنهاد می کند نگاهی جدی به ستون دیگری در بازاریابی اینترنتی بیندازید.

نوشتن تبلیغات دسترسی طولانی مدت به اینترنت ضروری است. گزارش های مربوط به مرگ قریب الوقوع او مبالغه آمیز است. به عنوان یک مهارت اساسی برای بازاریابی اینترنتی ، همه ما به آن احتیاج داریم. با این حال ، به سختی کسی آن را دریافت می کند. بنابراین ، حتی اگر قصد خارج از منابع را دارید ، یاد بگیرید که چگونه می توانید نسخه های خوب و بد را تشخیص دهید. در حالت ایده آل ، با خرید مدل ها و توجه به آنچه بازاریاب های موفق انجام می دهند ، مهارت های خود را توسعه دهید. نتایج اولیه خود را آزمایش کنید ، سپس تصمیم بگیرید که آیا برون سپاری برای شما مناسب است یا خیر.

شان تا حد زیادی از سرمایه گذاری های مشترک سنتی (JV) به نفع تعویض تبلیغات با بازاریاب هایی که با آنها یک دیدگاه مشترک دارند ، چشم پوشی کرده است. گذشته از اینکه روشی “رایگان” برای به دست آوردن مشتری های جدید است ، Mize این روش ارتباط را بیش از سمینارها و کنفرانس های زنده ترجیح می دهد. هزینه بالای حضور و زمان آماده سازی رویداد ، باعث می شود تا افراد هنگام دریافت دعوت نامه با احتیاط عمل کنند. با این حال ، او با کارگاه های عملی که مشارکت کنندگان را به فعالیت انگیزه می دهند موافق است.

نتیجه.

شان میز بر خلاف سایر موارد در بازاریابی آنلاین امروزی ، بازاریابی مقاله ، لیست ها و ایجاد محصول را ادغام می کند. هیچ چیز آسان نیست ، اما اگر آخرین موارد ناخوشایند را رد می کنید و می خواهید یک روش مشروع را برای ایجاد ترافیک امتحان کنید ، برای موفقیت از طرح Mize پیروی کنید:

  • 1. با بازاریابی مقاله به ترافیک مستقیم به صفحه فشار خود بروید.
  • 2. لیست خود را بسازید و روابط برقرار کنید.
  • 3. محصولاتی ایجاد کنید که مخاطب گرسنه را برآورده کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا