شبح به شبح هاکوپ

[ad_1]

Google | توییتر

Hookup از شبح به شبح

بیل گیتس کتابی با عنوان تجارت در سرعت فکر (2000) نوشت که با انتقادات مختلفی روبرو شد ، گرچه بیشتر “پیش بینی های” وی ارائه شد به جز اقتصاد “بدون کاغذ”. در این عصر دیجیتال ، تعداد زیادی از معاملات تجاری (B2B ، B2C ، B2G) با یک کلیک و کلیک ماوس انجام می شود. اینترنت پارادایم ها و قوانین اساسی شخصی ما را در مورد نحوه تفکر ، احساس و رفتار تغییر داده است. به عنوان مثال ، این وبلاگ بر اساس ارسال “دکمه فشار” است. هر زمان که بخواهم می توانم پست های خود را ویرایش کنم ، بنابراین خطاهای من به حداقل می رسد و صحت مطالب بهبود می یابد.

چگونه این سرعت تجارت را شروع می کنید؟ از آنجا که می توانیم با سرعت بیش از حد صوت حرکت کنیم ، در کسری از ثانیه چشمهایمان را به هم بزنیم و از کابلهای فیبر نوری برای انتقال اطلاعات با سرعت نور استفاده کنیم ، بنابراین قدرت و توانایی انجام تجارت سریع و تقریباً فوری را داریم. آره؟

حتماً درباره نویسنده انگلیسی ، Enid Blighton شنیده اید؟ نه؟ ویکی در میان بسیاری از کتاب های فوق العاده کودکانه Blayton ، من به خصوص از یک مجموعه نوشته شده توسط آلفرد هیچکاک و سه محقق لذت بردم. در این مجموعه بسیار جذاب ، با به تصویر کشیدن کارآگاه اصلی مشتری جونز ، او یک مجازی شبح به شبح را تجسم می کند تا به سرعت اطلاعات جمع آوری کند.

اتصال به شبح به شبح (G2G) چیست؟ اصولاً ریاضیات ، یعنی پیشرفت های مهندسی ، اعمال می شود. این قدرت ضرب است. جونز پیشنهاد می کند که اگر هر فرد پنج نفر را برای یافتن اطلاعاتی شناسایی کند ، و این پنج نفر به نوبه خود ، برای به دست آوردن این اطلاعات هر کدام پنج نفر دیگر را شناسایی کنند ، پوشش گسترده تر خواهد بود. در اصطلاح امروزی ، ما این را “بازاریابی چند سطحی” ، “بازاریابی ویروسی” ، “شبکه سازی” و غیره می نامیم. فناوری و ابزارهای آنلاین مانند فیس بوک ، توییتر و LinkedIn این امکان را می دهد. این حالت به روشی تسریع شده “جستجو ، پیدا خواهد شد” می شود. البته ، با استفاده از موتورهای جستجوگر مانند Google ، می توانیم دوستان ، اقوام و همکاران گمشده را نیز با استفاده از ترکیب صحیح کلمات ردیابی و ردیابی کنیم.

در اینجا یک پیشنهاد برای برقراری ارتباط فعال وجود دارد: G2G Hookup را با 6 درجه کلاس (6DOS) ترکیب کنید و راهی عالی برای برقراری ارتباط از دست رفته ، خانواده ، همکلاسی ها ، فارغ التحصیلان و سایر برنامه ها خواهید داشت. بیشتر. 6 درجه جدایی نشان می دهد که ما از شش نفری که می خواهیم ملاقات کنیم فاصله زیادی نداریم. به علاوه ، دوستان شما می توانند دوستان من باشند. شما از وسعت و عمق روابط خود لذت خواهید برد. از دیدگاه بازاریابی ، پوشش ، دسترسی و اتصال گسترده تری خواهید داشت. شبکه خود را به صورت گسترده پخش کنید.

در همین حال ، پیشرفته و پیشرفته باشید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا