شبکه های اجتماعی و سوالات قدیمی

[ad_1]

پدیده رسانه های اجتماعی دنیای اینترنت جهانی را تحت تأثیر قرار داده است. در واقع گاهی اوقات می توانید «اجتماعی» را با رسانه های اجتماعی با «شرکتی» جایگزین کنید زیرا شرکت های بیشتری از محبوبیت و استفاده جمعیتی فزاینده فیس بوک مای اسپیس توییتر و غیره استفاده می کنند. و این فقط دنیای شرکت ها نیست که محبوبیت رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد – تعداد کاربران در هر سنی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند به دلایلی در حال افزایش است. با این حال برخی از ما هنوز اصرار داریم که افتتاحیه و امضا برای دانشجویان خسته کالج و افراد مشهور خودخواه است که در مورد صبحانه خود توییت می کنند. شما چی فکر میکنید؟ خوب شما شگفت انگیز هستید.

با افزایش سریع کاربران مسن تر اکثر کاربران فیس بوک در ایالات متحده بالای 25 سال هستند. مطمئناً شش میلیون کاربر 13 تا 17 ساله و بیش از 19.5 میلیون نفر از آنها در سنین 18 تا 25 سال وجود دارند. اما 13.4 میلیون سال 26-34 نیز وجود دارد و برای آن 9.7 میلیون سال 35-44 4.6 میلیون سال 45-54 و شگفت انگیزترین 2.8 میلیون سال در طول 55 سال آماده شوید. به بیان ساده تعداد کاربران فیسبوک در سنین 26 تا 44 سال بیشتر از 18 تا 25 سال است. و 7.4 میلیون نفر از افراد بالای 45 سال مطمئناً گروهی دارند که به سرعت در حال رشد هستند.

قدیمی تر باهوش تر و توییتر

توییتر با تمام شکوه خود تبلیغی اش واقعاً برای نسل جوان نیست. اگرچه در ابتدا تصور می شد که برای نوجوانان هدف قرار می گیرد جمعیت سنی بالاتر دلیل افزایش استفاده و زمان فعلی آن در رسانه های اجتماعی است. توییتر دلیلی بود که سازندگان شبکه های اجتماعی نشستند و متوجه شدند که جوانان لزوماً نیروی محرکه در پشت سایت های رسانه های اجتماعی نیستند – کاربران مسن تر فقط در حال پریدن نیستند. آنها هستند که به آن فشار می آورند. در واقع تنها 11 درصد از کاربران توییتر بین 12 تا 17 سال سن دارند. برخی معتقدند به این دلیل است که جمعیت های مسن تر می خواهند با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنند – زندگی نوجوانان بیشتر حول دوستانشان می چرخد اما با بزرگ تر شدن می خواهیم با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنیم.

چه کسی شرکت را اداره می کند؟

دلیل این تغییر چشمگیر در استفاده از رسانه های اجتماعی ممکن است به جنبه تجاری مربوط باشد. سازمان های تجاری بیشتر و بیشتری برای تبلیغ ایجاد روابط و اتصال به سایت ها و برنامه های رسانه های اجتماعی می روند (برای اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا را ببینید – پیوند به مقاله جدیدی در مورد «رسانه های اجتماعی برای شرکت ها») و می توانیم فرض کنیم که این موارد شرکت ها وجود ندارند توسط یک کودک 15 ساله اداره می شود. زیبایی رسانه های اجتماعی برای کسب وکار این است که می توانید در یک یادداشت شخصی با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنید. یک نظرسنجی اخیر در سال 2009 نشان داد که رایج ترین چیزی که شرکت های رسانه های اجتماعی از آن استفاده می کنند «درگیر کردن مشتریان در مکالمات آنلاین» است. بنابراین می توانید ببینید که شرکت های باهوش بازاریابی ممکن است برخی از چهره های «کاربر قدیمی» را که ما در مورد آنها صحبت می کنیم تشکیل دهند.

بنابراین ما واقعیت را داریم – هر چه جدی تر باشیم بیشتر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم. شاید فقط این است که دانشجویان 18 ساله کالج که برای اولین بار از فیس بوک استفاده کردند بزرگ شده اند و عادات شبکه های اجتماعی خود را دنبال می کنند. یا شاید این نگرش قدیمی نسبت به سالمندان به دلیل اینکه کمتر دانش فنی دارند چیزی است که باید با سگ دور انداخت. بنابراین اگر بازار بزرگ شما بزرگتر از جوانان است فکر نکنید که رسانه های اجتماعی راهی برای ارتباط با آنها نیست. البته که هست. منتظر چی هستی؟ به سبد خرید در شبکه های اجتماعی بروید – یا بهتر است آن را امتحان کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا