شخصی من "معضل اجتماعی" و نحوه استفاده از این ویژگی عالی برای ایجاد تبلیغات فیس بوک که تبدیل می شوند

[ad_1]

یک مستند درام در نتفلیکس وجود دارد که افراد زیادی را به خود جذب کرد و باعث شد افراد زیادی مستقیماً حساب های فیس بوک خود را حذف کنند.

به نظر می رسد پلتفرم های اجتماعی انواع روش های ظریف برای برداشت و استفاده از داده های شما را نشان می دهند شما را مجبور می کنند به بازگشت ادامه دهید و حتی بر شما تأثیر می گذارند.

من نمی دانم. من هنوز به او نگاه نکرده ام.

اما من چند سال پیش معضل اجتماعی خود را داشتم.

در اواسط سال 2018 یک تماس مطبوعاتی از یک روزنامه نگار در بریتانیا دریافت کردم که می گفت اطلاعات میلیون ها کاربر فیس بوک را به دست آورده اند اما از مقامات موجود چندان راضی نیستند.

او با سلول من تماس گرفت او می دانست در سال 2014 کجا زندگی می کنم می دانست چه کسی با من زندگی می کند و همچنین می دانست که ما چه احساسی نسبت به یکدیگر داریم.

خیلی خوبه…حداقل ترسناکه.

نه تنها دلیل خوبی برای حذف فیس بوک به من داد بلکه قدرت باورنکردنی الگوریتم آن را نیز به من نشان داد.

که اگر از آن برای تبلیغات استفاده کنید می توانید از آن بهره ببرید.

زیرا همین داده ها فیس بوک را در یافتن افرادی که فعالیت های خاصی را که شما می خواهید انجام می دهند خوب می سازد.

اما می تواند علیه شما نیز باشد.

هنگامی که یک کمپین جدید در مدیر تبلیغات ایجاد می کنید 11 گزینه مختلف به شما نشان داده می شود. و بسیاری از آنها شبیه چیزی هستند که شما دوست دارید. اما همانطور که گفتم فیس بوک در پیدا کردن افرادی برای انجام آنچه شما به آنها می گویید بسیار خوب است.

اگر کمپین «Reach» راه اندازی کنید به افراد ارزان زیادی دسترسی پیدا خواهید کرد.

اگر یک کمپین Engagement ایجاد کنید افراد زیادی را وادار خواهید کرد که لایک کنند نظر بدهند و به اشتراک بگذارند.

اگر یک کمپین «ترافیک» راه اندازی کنید افراد زیادی را خواهید دید که دوست دارند به جای انجام هر کار دیگری روی پیوندها کلیک کنند.

تقریباً همیشه می خواهید از هدف کمپین «تبدیل» استفاده کنید وقتی به دنبال سرنخ و/یا فروش با تبلیغات خود هستید.

نمی توانم به شما بگویم که چند مشتری وارد کرده ام که در حال انجام انواع کمپین هایی هستند که حتی نتیجه ای هم ندارند.

ببینید هر بار که فردی رهبر می شود یا از تبلیغ کننده دیگری خرید می کند فیس بوک آن شخص را به عنوان «سرب» یا «خریدار» برچسب گذاری می کند. به این ترتیب وقتی به فیس بوک می گویید این همان چیزی است که می خواهید آنها می توانند ابتدا تبلیغ شما را به آن افراد نشان دهند زیرا احتمال انجام آن رویداد خاص از دیگران بیشتر است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا