شروع کار – کسب درآمد آنلاین – بیشترین سوالات متداول!

[ad_1]

امنیت | بازی

هرکسی که مشاغلی را راه اندازی کند که از طریق اینترنت درآمد کسب می کند ، دو س veryال بسیار مهم را مطرح می کند … چگونه می توانم شغلی راه اندازی کنم؟ و “چگونه می توانم یک تجارت را ارتقا دهم؟ “

دو سوال ساده … اما به نظر می رسد یک میلیون پاسخ یا نظر متفاوت وجود دارد. پاسخ یا نظر به نوع برنامه یا شغلی که تبلیغ می کنید بستگی دارد. برخی به شما می گویند که چه کاری انجام دهید ، اما تعداد کمی به شما می گویند که چگونه باید این کار را انجام دهید. توضیح چگونگی انجام این کار مهمتر از “چه” است. اگر آنها توضیحی در مورد شما ندهند ، هرگز نمی دانید که آیا آنها متوجه می شوند که پاسخ آنها ممکن است چیست – آنها به سادگی در حال فروش یک محصول به شما هستند.

مهم نیست که چه محصول یا خدمتی می فروشید … یا حتی اگر این سایت خود شما یا وب سایت شخص دیگری باشد (مانند یک برنامه وابسته) – همه ما هر روز به ترافیک نیاز داریم وگرنه فروش و درآمد کسب نخواهیم کرد.

به همین راحتی!

شروع کار

تصمیم برای راه اندازی کسب و کار برای کسب درآمد اینترنتی نباید عجولانه گرفته شود. مانند هر سرمایه گذاری یا کاری ، شما باید در مورد هر محصول یا برنامه ای که با آن روبرو هستید تحقیق و دقت لازم را انجام دهید. تعداد پیشنهادهایی که افراد در جستجوی آن هستند وجود دارد ، اما قول اول “فرصت” یا قرار دادن روزانه صدها روز در حساب خود را به اشتراک نگذارید. اینها فقط مزایای فروشنده و چند بازاریاب فوق است. این اتلاف هنگفت پول شما خواهد بود و بدتر اینکه ، شما وقت زیادی را صرف می کنید.

می توانید هر هفته ایمیل خود را باز کرده و ده ها یا صدها مورد از این کمپین ها را پیدا کنید. فرصت هایی برای شرکت های وابسته ، بازاریابی شبکه ای ، MLM و سایر برنامه ها یا محصولات وجود دارد. با این وجود تعداد کلاهبرداران از شرکتهای قانونی 5 یا 6 به 1 بیشتر است.

منبع نمونه

“81.6٪ تکان دهنده مشخص شده کلاهبرداری است! 81.6٪ از وب سایت ها (141 از 173) در رتبه بندی ما چنان پایین (دارای ارزش کلی SRA زیر 65٪) هستند که به عنوان کلاهبرداری توصیف شده اند ، یعنی به هیچ وجه توصیه نمی شود. و این فقط نوک کوه یخ است! کمیته ارزیابی ما در حال تهیه یک گزارش جامع در مورد امتیازات SRA است که قصد داریم به زودی منتشر کنیم تا دامنه واقعی کار در کلاهبرداری و کلاهبرداری در اینترنت را در اینترنت فاش کنیم.

حقیقت چیست؟ واقعیت این است که امیدها و آرزوهای انسانهای صادقی که سعی در رسیدن به زندگی بهتر برای خود دارند ، روز به روز مورد حمله قرار گرفته و از بین می رود. آخرین یافته های ما نشان می دهد که به طور متوسط ​​فردی که به دنبال کار قانونی در خانه است به طور متوسط ​​1785 دلار در جیب کلاهبرداران از دست می دهد. اتلاف وقت ، تحمل غم و اندوخته و درآمدی که می توانستید هنگام طعمه چنین کلاهبرداری هایی بدست آورید بی اندازه است.

این خبر خوب است! 32 مورد از 173 سایتی که بررسی کردیم (4/18 درصد آنها) مورد تحقیق ، آزمایش قرار گرفتند و از نظر قانونی بودن ، امنیت و انجام وعده هایشان در مورد درآمد کسب کردند! – مرجع بررسی سایت

تکالیف خود را انجام دهید و زنده بمانید

وبلاگ ها و سایت های بررسی وجود دارد که به طور واقعی فرصت های شغلی را بصورت آنلاین ارزیابی می کنند و نتایج واقعی را توسط کارمندان یا مشاوران ارائه می دهند. می توانید به یک موتور جستجو مراجعه کرده و کلمات کلیدی مورد علاقه خود را وارد کنید ، به عنوان مثال “مشاغلی که از طریق اینترنت درآمد کسب می کند” و در صورت ارائه این پیشنهادات ، سایت های زیادی ظاهر می شوند. ممکن است بخواهید از برخی سایت های مورد علاقه خود بازدید کنید ، یادداشت برداری کنید ، سپس به بررسی سایت ها / وبلاگ ها بپردازید و از محققان و سایر متخصصان بازخورد بگیرید.

این به شما کمک می کند چه چیزی قانونی است را تعریف کنید و روند انتخاب خود را محدود کنید.

گزینه های اثبات شده ، اثبات شده و موفق

گزینه دیگر انتخاب مشاغل خانگی است که از سیستم موجود با منابع درآمد اثبات شده درآمد بلند مدت داشته باشد. بهترین مشاغل خانگی راهنمای بازاریابی آنلاین گام به گام ، چندین جریان درآمد ، یک راهنمای موفقیت اثبات شده ، یک سیستم پیگیری ایمیل اثبات شده و پشتیبانی جامع را ارائه می دهد!

تحقیق خود را انجام دهید و شرکتی را با سابقه عملکرد طولانی پیدا کنید و سیستمی را پیدا کنید که ارزش وقت و سرمایه گذاری شما را دارد. شما می خواهید به یک سیستم یا نرم افزار اثبات شده پایبند باشید ، نه یکی از آن کلاهبرداری های پرواز شبانه که وعده های فوق العاده ثروتمند را می دهد. شرکت های معتبر تجارت پایدار طولانی مدت را به شما نشان می دهند که چگونه می توانید با این درآمد باقیمانده منفعل ماهانه 1000 دلار آنلاین کسب کنید. این جواب است!

این برنامه های اثبات شده ممکن است در گروه “چند گرانبها” باشند ، اما در دسترس شما هستند. هنگامی که یکی را پیدا کردید ، فقط در این صورت است که عبارت بعدی از این سفر موفقیت آمیز آغاز می شود.

بازاریابی و تبلیغات

عبارت “آن را بساز و آنها می آیند” ممکن است در مورد برخی پیشرفت های آفلاین اعمال شود ، اما در اینترنت قوانین محکمی وجود دارد که باید برای موفقیت در جلب هرگونه بازدید کننده رعایت شود – از همه مهمتر ، ترافیک هدفمند.

اصلاحات کوتاه مدت و موقتی برای تبلیغ سایت شما وجود دارد. ترافیک تضمینی ، پنجره های بازشو ، تبلیغات بنری و AdWords محبوب ترین این راه حل های موقتی هستند. با این حال ، اگر می خواهید از وب سایت خود برای بازدیدکنندگان دائمی بازدید کنید ، باید کارهای بیشتری انجام دهید.

اکثر مردم فکر می کنند صرف وقت برای تبلیغ برای تبلیغات یک اتلاف است. آنها می خواهند یک راه حل سریع داشته باشند. اما حقیقت این است که یک راه حل طولانی مدت برای ارتقا site سایت شما و تلاش برای ایجاد ترافیک برای سایت ، محصول یا خدمات شما کارساز خواهد بود.

برنامه بازاریابی ایجاد ترافیک دائمی به سایت شما همانطور که “لیست” خود را ایجاد می کنید. همه بازاریابان و نرم افزارهای موفق این روش را تبلیغ می کنند ، و آنها از این طریق به شما خواهند گفت که آنها درآمد منفعلانه خود را ایجاد می کنند. زیرا پس از رسیدن به اوج ، پیشتاز موتورهای جستجو خواهید بود و کار به پایان رسیده است. اما نیاز به تعهد به برنامه دارد. برای اجرای این طرح شما به چندین ابزار و یک برنامه بازی نیاز دارید.

این ابزارها شامل ایجاد صفحات در ایجاد / ضبط لیدها برای ایجاد لیست ، دستگاه پاسخگویی برای برقراری ارتباط با لیست و ارتقا product محصول ، برنامه یا خدمات شما ، برخی مهارت های نوشتاری و یک منحنی یادگیری کوتاه در مورد سایر تکنیک های بازاریابی است. حقیقت این است که برای همه نیازهای بازاریابی و تبلیغاتی شما پاسخ واحدی وجود ندارد ، اما پاسخ های اثبات شده ای وجود دارد که باید برای از بین بردن نیاز به سایر هزینه های تبلیغاتی مداوم استفاده شود.

بسیاری هزینه های کلانی را برای بازدیدکنندگان محتوا از وب سایت خود خرج می کنند ، اما واقعیت این است که اکثر خریداران تا 7 بار یا بیشتر در معرض دید قرار نگیرند ، خرید نمی کنند. شما 10،000 یا 50،000 بازدید کننده از سایت خود خریداری می کنید و فروش 1-2٪ را ایجاد می کنید. از تجربه می توانم به شما بگویم که با این سرمایه گذاری ضرر می کنید. قسمت بد در مورد آن ، شما نمی دانید بازدید کنندگان شما چه کسانی هستند یا اینکه آیا آنها بیش از کلیک کردن روی URL یا پیوند شما کارهایی انجام داده اند.

اشتباهی که همه ما در شروع کار انجام می دهیم ارسال آنها به وب سایت ما است. اگر آن را به صفحه جذب سرب ارسال کرده باشید ، حداقل آن را در پاسخ خودکار قرار داده و پیام های خود را دریافت می کنید. آنها بیشتر از آنجا خود را متعهد می کنند. در غیر این صورت ، ممکن است به وب سایت شما بازنگردد. بنابراین ، ابتدا می خواهید آنها را با یک پیشنهاد رایگان ، خبرنامه ، کتاب الکترونیکی یا جذابیت دیگری که نام و آدرس ایمیل آنها در سیستم است به آن صفحه ببرید.

2-4 ماه خود را برای ساختن کسب و کار خود متعهد کنید تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید و خواهید دید که ترافیک به وجود خواهد آمد. پیوندهای دائمی خود را در اینترنت ایجاد کنید و سپس بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خود منتقل کنید برای کسانی که می خواهند به صورت طولانی مدت به صورت آنلاین درآمد کسب کنند. هدف از این برنامه کمک به شما در ایجاد وب سایت SEO خود است تا بتوانید ترافیک جستجوی طبیعی رایگان ، با کیفیت و “هدفمند” را شروع کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا