آموزش زبانبرترین های کسب و کار

شروع یادگیری آیلتس؛ استارت گرفتن مدرک آیلتس در 4 گام طلایی

شروع یادگیری آیلتس با شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی

در حال حاضر، آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان در جهان است که تقریبا موسسات علمی و کسب‌وکارها آن را قبول دارند. اگر قصد شرکت در این آزمون و دریافت مدرک با نمره بالا را دارید، باید ابتدا در دوره‌های مربوط به آماده‌سازی آن شرکت کنید. در این دوره‌ها تمام نکات مربوط به چهار بخش این آزمون یعنی ریدینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ را آموزش خواهید دید. در این مطلب از موسسه آفاق، شما را با چگونگی شروع آیلتس و دریافت مدرک آن با نمره بالا آشنا می‌کنیم.

آموزش | آموزشی

هدف خود را از شرکت در آیلتس مشخص کنید

پیش از اینکه در مدرک آیلتس شرکت کنید، بهتر است هدف خود را از شرکت در این آزمون مشخص کرده باشید. در این صورت، می‌دانید که باید چه نمره‌ای را در این آزمون کسب کنید. در نتیجه، به همان اندازه تلاش خواهید کرد. اما در صورتی که به این موضوع توجه نداشته باشید، این امکان وجود دارد تا در نهایت، نمره‌ای را کسب کنید که چندان کارآمد نیست.

برای شرکت در آزمون آیلتس باید کاملا آماده باشید

به توجه به هزینه بالای شرکت در آزمون آیلتس، افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید حتما آماده باشند. برای این منظور، روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده‌ترین و بهترین‌های آن‌ها، شرکت در دوره‌های آمادگی و خرید بسته‌های آموزشی است.

شرک در دوره‌های مختلف؛ لازمه موفقیت در آیلتس

برای اینکه بتوانید با شرکت در آزمون آیلتس، نمره بالایی را در این آزمون کسب کنید، لازم است قبل از شرکت در آن، حتما آماده باشید. این آمادگی باید در چهار بخش این آزمون یعنی ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ وجود داشته باشد. در غیر این صورت، نمره چندان بالایی را کسب نخواهید کرد.

یکی از راهکارهای برای تقویت هر چهار بخش آزمون آیلتس، شرکت در دوره‌های مختلف و خرید بسته‌های آموزشی است. ما در مجموعه آفاق انواع بسته‌های آموزشی آیلتس در اختیار شما قرار داده‌ایم. در صورت نیاز به دریافت مشاوره برای معرفی بسته آموزش آیلتس،‌ کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

 

آموزش | آموزشی

دوره‌های آموزشی برای آزمون آیلتس وجود دارند که می‌توانید با شرکت در آن‌ها، به راحتی در این آزمون موفق شوید و نمره بالایی کسب کنید. بسیاری از این دوره‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند که ممکن است بسیاری امکان شرکت در کلاس‌ها را نداشته باشند. در نتیجه، می‌توان به سراغ دوره‌های غیرحضوری و آنلاین رفت. از نظر بازدهی، این دوره‌ها تقریبا هیچ تفاوتی با دوره‌های حضوری ندارند و می‌توانید در منزل و در هر ساعتی از شبانه‌روز از این دوره‌ها برای شروع یادگیری آیلتس استفاده کنید. اما اگر توانایی حضور در کلاس را دارید، دوره‌های حضوری هم گزینه مناسبی برای شروع آیلتس خواهند بود. برای خرید انواع دوره آمادگی آیلتس می‌توانید از طریق مجموعه ما یعنی آفاق اقدام کنید.

مطالعه کتاب‌های آموزشی برای شروع آیلتس

در دوره‌های آموزشی آیلتس به شما کتاب‌های مختلفی معرفی می‌شود. اما به طور کلی، اگر قصد دارید تا چه به صورت خودآموز و چه با کمک بسته‌های آموزشی برای شرکت در این آزمون آماده شوید، توصیه می‌کنیم به سراغ کتاب‌های مخصوص آیلتس بروید که دارای بندهای متنوعی هستند.

از جمله بندهای کتاب‌های آموزشی آیلتس می‌توان به 4 تا 5، 5 تا 6.5، 6.5 تا 7.5 و کتاب آیلتس نمره 8 اشاره کرد. شما باید متناسب با سطح دانش زبان انگلیسی خود، کتاب دلخواه را خریداری و شروع به مطالعه و یادگیری آن‌ها کنید.

ماک؛ شبیه‌ساز آزمون آیلتس

بسیاری از افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، ممکن است شانس شرکت دوباره در این آزمون را نداشته باشند. همچنین بسیاری از داوطلب‌ها در زمان برگزاری آزمون دچار اضطراب بیش از حد می‌شود که این روی تمرکز آن‌ها و نمره نهایی آزمون تاثیر می‌گذارد.

در حال حاضر، شبیه‌سازی برای آزمون آیلتس وجود دارد که به آن ماک گفته می‌شود. با شرکت در تست‌های ماک، می‌توانید نمره تقریبی خود را از شرکت در آزمون آیلتس واقعی تخمین بزنید. همچنین به دلیل هزینه کم، می‌توان به راحتی و چند بار در این ماک‌ها شرکت کرد. در نتیجه، اگر قصد شروع آیلتس و دریافت نمره بالا در این آزمون را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ماک تست‌های معتبر شرکت کنید.

آموزش | آموزشی

موسسه آفاق؛ کلید شما برای شروع آیلتس و موفقیت در این آزمون

اگر قصد موفقیت در آزمون آیلتس را دارید، می‌توانید از دوره‌های آمادگی و شروع آیلتس استفاده کنید. ما در مجموعه آیلتس آفاق آموزش آیلتس را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهیم. شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آیلتس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای موفقیت در این آزمون آماده شوید. برای دریافت اطلاعات درباره دوره‌ها، روند یادگیری با کمک آن‌ها و بازدهی آن‌ها، می‌توانید همین حالا با بخش مشاوره مجموعه ما تماس بگیرید تا کارشناسان خانه آیلتس آفاق شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا