[ad_1]
مدیریت بودجه بازاریابی آنلاین به عنوان وکیل یا موسسه حقوقی می تواند چالش برانگیز باشد. تصمیمات بی شماری برای اتخاذ وجود دارد و شما برای یک علاقه بسیار ارزشمند در حال رقابت هستید. مشتری تنها می تواند به معنای هزاران یا صدها هزار درآمد برای یک شرکت باشد. این بدان معناست که سایر شرکت ها بیشترین دلار را برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجوی آگهی پرداخت می کنند. آیا کاری هست که بتوانید انجام دهید؟
آره شما می توانید از رقابت بهتر باشید. حقیقت غم انگیز در مورد موسسات حقوقی و بیشتر مشاغل هنگام بازاریابی آنلاین این است که آنها سعی می کنند این کار را برای خودشان انجام دهند. یکی از کارمندان دفتر می گوید: ما باید آنلاین خرید کنیم بیایید AdSense را امتحان کنیم. همه می گویند این یک ایده عالی است و آنها آن را امتحان می کنند. مسئله این است که خیلی راحت نیست. در اینجا چرا
آیا شما فکر می کنید از یک مشتری بخواهید که خود را در دادگاه نمایندگی کند؟ البته که نه. این واقعیت را فراموش کنید که موسسه حقوقی شما قصد پرداخت نمی کند و فقط به این واقعیت توجه دارند که آنها نمی دانند چه کاری انجام دهند. وقتی علیه یک دادستان باتجربه قیام می کنند شانسی ندارند. حتی یک جراح مغز و اعصاب هم چون او باهوش است مهارت و تجربه لازم برای رقابت در این زمینه را ندارد.
کاری که شرکت شما باید انجام دهد این است که یک متخصص PPC داشته باشید تا بتواند کمپین را برای شما مدیریت کند. دلیل آن به همین دلیل است که یک متخصص PPC یک وکیل را برای جستجوی مشاوره حقوقی استخدام می کند. بازاریاب های PPC سالها به خاطر مهارت خود در رقابت باقی می مانند. اگر به صورت آنلاین تبلیغ می کنید و در وضعیت بسیار بدی قرار دارید به احتمال زیاد اکنون با آنها رقابت می کنید. یک شرکت مدیریت خوب PPC معمولاً 15٪ از بودجه بازاریابی شما + دستمزد ساعتی را برای آزمایش تغییر و تحقیق هزینه می کند. این سنگ به صورت سنگی تنظیم نشده است و فقط یک نوع صنعت متوسط است. اغلب تمهیدات دیگری انجام می شود.
یک متخصص خوب PPC می تواند بیش از 15٪ هزینه بودجه را تعیین کند. این بدان دلیل است که آنها می دانند چه کلمات کلیدی باید مورد هدف قرار گیرند و کدام یک را نمی خواهند هدف قرار دهند. آنها همچنین می دانند که بدون پرداخت هزینه بیشتر چگونه می توانند در رده بندی بالاتر قرار بگیرند. آنها همچنین می دانند چگونه فقط مشتریانی را که می خواهید روی تبلیغات کلیک کنند جذب می کنند.
این تبدیل به تبدیل های بالاتر به ازای هر کلیک تبدیل می شود و فقط با کلیک های تبدیل شده می پردازد. به نظر می رسد مانند یک چیز خوب و واقعی است. زیرا اینگونه است. چیز خیلی خوبی تصور کنید که اگر 5000 دلار در ماه در تبلیغات آنلاین PPC خرج کنید چه اتفاقی می افتد و می توانید از 10 مشتری در هر ماه به 20 دلار در هر ماه مبلغ تبدیل خود را افزایش دهید. این بسیار زیاد است
این بدان معناست که می توانید هزینه های بیشتری را برای کلیک های موفق پرداخت کنید و احتمالاً بودجه تبلیغ خود را نیز افزایش دهید زیرا بسیار موفق است. در اینجا چندین مورد از مهمترین عوامل مؤثر بر فعالیتهای پرداخت برای هر کلیک آورده شده است. اگر شما یک شرکت یا متخصص خارج از کشور هستید آنها باید این واقعیت ها را در داخل و خارج بدانند.
بهینه سازی صفحات فرود برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بسیار مهم است. اگر به دلیل سوء رفتار در اتاق اورژانس مشتری را هدف قرار می دهید می خواهید آنها را به صفحه ای در سایت خود بخصوص در مورد قانون سوء رفتار هدایت کنید و نه صفحه اصلی خود را. هرچه خاص تر و مناسب تر باشد صفحه بهتر می شود.
این آزمون برای موفقیت طولانی مدت یک فعالیت PPC بسیار مهم است. تقریباً هیچ مبارزاتی موفقیت آمیز فوراً وجود ندارد. شما باید پارامترها را در برابر یکدیگر تست کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. هر زمان فرق می کند به طور کلی فعالیت PPC باید با گذشت زمان موفق تر و موفق تر شود.
تجزیه و تحلیلها یکی از مهمترین فاکتورهای بازاریابی PPC است. باید بتوانید ببینید که ثبت نام ها از کجا آمده است. بدون تجزیه و تحلیل 1000 نفر می توانند بر روی تبلیغی از کلمه کلیدی مورد نظر خود را کلیک کنند و شما نمی دانید کسی ثبت نام کرده یا نه. Analytics همان چیزی است که به شما امکان می دهد ببینید کدام کلمات کلیدی را می توانید بیشتر پیشنهاد دهید و کدام یک از دیگر پیشنهادات را متوقف می کنید.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی نحوه تعیین کلمات کلیدی شما در وهله اول است. اگر قبل از شروع یک کار بازاریابی آنلاین یک جستجوی مناسب برای کلمات کلیدی انجام دهید میزان موفقیت شما در مقایسه با عدم انجام جستجو نجومی خواهد بود. این پایه و اساس همه بازاریابی اینترنتی است.
[ad_2]