شرکتهای وابسته آنها از رشد مستقیم بازاریابی چگونه بهره خواهند برد؟

[ad_1]

بازار | بازاریابی

هیچ چیز باعث نمی شود تا یک کارآفرین از درک پتانسیل واقعی خود برای سودآوری احساس هیجان کند. آیا صنعت شما در حال رشد یا کند شدن است؟ بیایید با آن روبرو شویم ، چند بار رویکرد صحیح داشته اید ، اما نه موادی که به آنها اعتماد می کنید برای اعتماد به نفس در تجارت خود به دست آورده اید. رشد مستقیم بازاریابی به بازاریابان وابسته اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به موفقیت فوق العاده را می بخشد.

بازاریابی مستقیم چیست و چرا رشد می کند

از شرکت های بزرگ و شرکت های متوسط ​​تا شروع به کار ، همه آنها محصولات و یا خدمات برای فروش دارند. اصلی ترین سؤالی که از خود می پرسند این است که بازار هدف کیست و بهترین راه برای دستیابی به آنها چیست؟ برخی از شرکتها ممکن است استفاده از بازاریابی مستقیم را انتخاب کنند. بازاریابی مستقیم فروش محصولات و خدمات به کاربر نهایی و بدون واسطه است. به عنوان مثال ، با کلیک روی پیوندها از صندوق پستی ایمیل شخصی ما و سپس انتقال آنها به وب سایت دیگر برای مشاهده محصول یا ارتقاء خدمات. این یک روش معمول برای افرادی است که در این روز به طور مرتب در این روز خرید آنلاین می کنند. براساس گزارش تازه منتشر شده eMarketers با عنوان “پیش بینی های به روز شده در مورد خرده فروشی و تجارت الکترونیکی در سراسر جهان برای دوره 2016-2021”. در این گزارش آمده است:

• براساس برآوردهای eMarketer ، در سال 2017 ، فروش خرده فروشی تجارت الکترونیکی در سراسر جهان به 2.304 تریلیون دلار رسیده است که نسبت به سال گذشته 24.8٪ افزایش داشته است. موبایل یک عامل اصلی بود ، زیرا تجارت الکترونیکی 58.9 درصد از فروش دیجیتال را تشکیل می داد.

فروش جهانی تجارت الکترونیکی در سال گذشته 40.3 درصد افزایش یافته و به 1.357 تریلیون دلار رسیده است که 6.0 درصد کل هزینه های خرده فروشی را تشکیل می دهد. بازارهایی که هزینه زیادی برای تلفن های همراه دارند شامل چین ، ژاپن ، کره جنوبی ، انگلیس و ایالات متحده است. رشد به مصرف کنندگان كمك كرده است كه در خرید تلفن های هوشمند خود احساس راحتی بیشتری كنند و در بعضی مناطق ، طیف بیشتری از اقلام ارزان قیمت مانند لباس ، كه باعث تشویق خریدهای ضربه می شود.

رشد مستقیم بازاریابی ناشی از استفاده از اینترنت است و مشتریان بالقوه بیشتری هر روز زمان زیادی را صرف آن می کنند. با در نظر گرفتن این ایده ، ما به دستیابی که اینترنت در اختیار ما قرار می دهد ، جذب می شویم. از تبلتها گرفته تا تلفن های هوشمند دستگاه های دیجیتالی هستند که هر روز با خود حمل می کنیم. با افزایش فناوری ، تقاضای مداوم در اینترنت قرار می گیرد. شرکت هایی که کاملاً از این پویا آگاه هستند ، از نظر استراتژیک موقعیت خود را برای بهره مندی از این رشد نشان می دهند. به همین دلیل بازاریابی مستقیم بهترین رویکرد برای دستیابی به مخاطب هدف از این پس به آینده خواهد بود.

از بازاریابی مستقیم به عنوان یک استراتژی تجاری استفاده کنید

با افزایش فروش آنلاین ، شرکت ها بهتر می توانند آنچه را که می فروشند ، چه مقدار فروخته می شوند و چه منطقه ای بیشتر این محصول یا خدمات ارائه شده را خریداری می کنند را پیگیری کنند. با درک این موضوع ، شرکت ها می توانند تلاش های بازاریابی خود را در بهترین محصولات در مکان های مناسب دو برابر کنند ، این امر باعث کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش حاشیه سود می شود. این همه در مورد اندازه گیری عملکرد سودآور است. هنگامی که شرکت ها از رویکرد بازاریابی مستقیم استفاده می کنند ، بیشتر سوالات مالی به طور مؤثرتری پاسخ داده می شوند.

بازاریابان چقدر سودآور هستند

بین کار در شغل و کار در مشاغلتان یک خط عالی وجود دارد. تجارت شما محصولات و خدماتی را ایجاد می کند که می تواند به مشتریان شما بهتر کمک کند یا روش های مختلفی را برای کمک به آنها برای حل مشکلات مختلفی که ممکن است با آنها پیدا کنید پیدا کنید. کار در تجارت شما فعالیتهای روزمره برای تبلیغ محصولات یا خدماتی است که آن را در مقابل بازار هدف قرار می دهد. بنابراین ، حرکت بازاریابی وابسته در کجا بازی می کند؟ بازاریاب های وابسته برای کار در زمینه تجارت شرکت کمک می کنند. بازاریاب های وابسته قادر به استفاده از تخصص خود در مورد موضوع خاص هستند تا به ارتقاء یک محصول یا خدمات کمک کنند. این امر به شرکتهای دیگر این امکان را می دهد تا بار سنگین تولید کالاهایی را که کاملاً مناسب مشتریان است ، سنگین کنند و به بازاریابان وابسته ما اجازه می دهد تا از دانش ما استفاده کنند تا اثربخشترین روش استفاده از یک محصول یا خدمات را نشان دهند.

به عنوان بازاریاب زیرمجموعه هوشمند ، ما می دانیم که تطابق رویکردهای بازاریابی مستقیم با صنعت رو به رشد ، موفقیت مالی بزرگی را رقم می زند.

با مفهوم گسترده ای از سکته مغزی برای مزایای بازاریابی مستقیم و چگونگی ارتباط آن با سودهای بازار وابسته. ما می توانیم ، اگر بخواهیم ، وارد موضوع شویم و ببینیم که چگونه این امر به طور مستقیم با سودآوری شما از آنچه می خواهید به بازار عرضه کنید ، ارتباط دارد. این چیزی نیست جز جستجوی شرکت هایی که می خواهید به آنها وابسته شوید و دیدن اینکه آیا آنها رویکرد مستقیم بازاریابی دارند می توانید در شغل خود استفاده کنید. علاوه بر این ، هر کارآفرین وقتی که پتانسیل واقعی سود را می فهمد باید احساس هیجان کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا