شرکت توسعه وب – 7 مرحله از چرخه زندگی توسعه وب

[ad_1]

امنیت

استخدام یک شرکت توسعه وب یک کار چالش برانگیز است ، مگر اینکه حداقل اصول ساخت وب سایت را بدانید. این دلیل آن است که شرکت های توسعه دهنده وب ممکن است سعی کنند شما را با قیمت بالا برای توسعه وب سایت خود فریب دهند ، اگر حداقل موارد مشترک در ایجاد یک وب سایت را نمی دانید.

بنابراین ، در اینجا می خواهم در مورد مراحل اصلی مربوط به چرخه زندگی توسعه وب بحث کنم.

تجزیه و تحلیل مورد نیاز:

این مرحله اساسی برای شروع یک پروژه توسعه وب است و باید با دقت انجام شود. این همچنین اولین قدم در هر شرکت توسعه وب است. تجزیه و تحلیل می تواند از طریق پرسشنامه ، نامه های الکترونیکی ، شرکت در جلسات تعاملی ، جلسات و غیره انجام شود که کلیه جزئیات پروژه انتخاب شده (یعنی مفهوم) را پوشش می دهد.

1. هدف سایت

2. اهداف بازاریابی

3. مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه انتظاراتی دارند؟

4. رقبا

5. بانک اطلاعاتی و جزئیات قیمت و غیره …

آماده سازی اسناد:

با تجزیه و تحلیل تمام عواملی که در بالا ذکر شد ، آنها سعی می کنند تخمین بزنند که آیا پروژه قابل دستیابی است یا خیر؟ اگر بله ، پس آنها محاسبه می کنند “هزینه کل یک پروژه چقدر است؟” با این جزئیات ، یک سند مشخصات تهیه می شود که برای تأیید و تأیید به مشتری ارائه می شود.

نکته: در اینجا مشتری همچنین باید در مورد پروژه خود دانش اساسی داشته باشد. آیا او باید این جزئیات را با روند بازار مقایسه کند و تصمیم بگیرد که آیا پروژه را ادامه دهد یا خیر؟

توجه: برخی از شرکت ها معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند زیرا محصولات با کیفیتی را ارائه می دهند. به یاد داشته باشید ، یک محصول با کیفیت همیشه گرانتر است.

طراحی سایت ها:

اگر مشتری با جزئیات مشخص شده موافقت کند ، سپس شرکت توسعه یافته وب طراحی وب سایت را شروع می کند. طراحی ها چیزی نیستند جز شکل و ظاهر یک وب سایت جلویی. در این مرحله ، آنها با تهیه نقشه دقیق سایت ، معماری وب سایت را تعریف می کنند.

مشاوره: مشتری باید پیشنهادات خود را برای زیبایی هرچه بیشتر طرح ارائه دهد. همچنین بررسی کنید که این طرح توسط شخص دیگری استفاده نشده است.

توسعه و کدگذاری وب سایت:

این مرحله در هر شرکت توسعه وب بسیار مهم است. شامل کدگذاری واقعی و طراحی پایگاه داده است. در این مرحله از توسعه با ارتباط با پایگاه داده برخورد خواهد شد و کد برگشتی نوشته خواهد شد. این نسخه به مهندسان آزمون داده می شود تا خطاهای رخ داده را بررسی کنند.

تست ها:

مهندسان آزمون موارد آزمایشی را برای آزمایش ساخت به درستی انجام می دهند یا خیر؟ نقص ها به اصلاح کنندگان اعلام می شود تا اصلاح شوند. این حلقه تا زمانی که هیچ خطایی یا حداقل خطایی در آن پیدا نشود ، ادامه می یابد. سپس طرح بدون نقص برای تأیید به مشتری تعلق می گیرد.

تعیین:

اگر مشتری طرح را تأیید کند ، وب سایت برای راه اندازی منتشر می شود.

نکته: بهترین شرکت میزبان وب را انتخاب کنید که امنیت کامل و پشتیبانی مشتری را تضمین کند.

نگهداری و نوسازی:

این آخرین مرحله در چرخه عمر وب است که شامل به روزرسانی و نگهداری سایت با جدیدترین ویژگی هایی است که به نفع کاربران است.

چرخه زندگی ذکر شده در بالا ثابت نیست و ممکن است بسته به شرکت توسعه وب شما انتخاب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا