شرکت های محلی چگونه می توانند از قدرت خرید استفاده کنند

[ad_1]

بورس | چین

استفاده از اینترنت برای مشاغل محلی می تواند یک چالش باشد. این عمدتا به این دلیل است که اینترنت در سراسر جهان پخش شده است ، اما شما فقط به مخاطبان فقط از یک منطقه خاص نیاز دارید. هنگام استفاده از PPC بدتر می شود و شما باید هزینه بازدید یا بازدیدکنندگان از سایت خود را پرداخت کنید. بازدید کنندگان بدون هدف به این معنی است که شما برای بازدیدکنندگانی که امیدی به مشتری شدن ندارند هزینه می کنید.

یک بار دیگر ، با استفاده از PPC گوگل ، Adword به عنوان مثال پیشگام و احتمالاً پیشرفته ترین PPC ، از آن استفاده خواهیم کرد. Adword چهار روش اصلی را فراهم می کند که می توانید مخاطبان خود را تقریباً در هر نقطه از جهان هدف قرار دهید.

اولین استفاده از تطبیق کلمات کلیدی است. تطبیق کلید واژه به عنوان یک تبلیغ دهنده به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگانی را که درباره شرایط خاصی سiringال می کنند ، هدف قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر موسسه ای را بازاریابی می کنید که بورسیه های دکترا را ارائه می دهد ، می خواهید هر وقت کسی بورسیه های دکترا را جستجو می کند تبلیغات شما نمایش داده شود. و اصطلاحات مشابه و نه هر نوع بورسیه تحصیلی دیگر. با تطبیق کلمات کلیدی ، می توانید دقیقاً تعریف کنید که می خواهید تبلیغات شما در کدام اصطلاحات کلمه کلیدی نشان داده شوند.

راه دوم برای هدف گذاری خاص چشم اندازهای شما ، استفاده از مکان یابی است. شما می توانید تبلیغات خود را بیش از 100 کشور جهان هدف قرار دهید. این بدان معنی است که اگر تبلیغات شما فقط مخاطبان کنیا را به خود جلب می کند ، پس می توانید تبلیغات خود را فقط در کنیا نمایش دهید.

یک مثال خوب تجارت وام روز پرداخت است. این وام کوتاه مدت حدوداً دو هفته ای است که بر اساس چک روز پرداخت به شهروندان ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان و استرالیا ارائه می شود. این یک وام شخصی بدون دردسر است که برای گرفتن آن فقط نیاز به اثبات حقوق و دستمزد دارد.

با این حال ، شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند در پیشنهادات خود بسیار خاص هستند. آنها محدود به کشورهایی هستند که در آنها کار می کنند. برای چنین شرکتی ، اجازه نمایش تبلیغات آنها هنگام جستجوی “وام های روزپرداخت” در کنیا ، واقعاً هدر دادن پول است زیرا یک کنیایی واقعاً مخاطب بی هدف است.

سوم زبان است. Adword تبلیغات را ترجمه نمی کند. بنابراین اگر تبلیغی را به انگلیسی بنویسید و نمایش آن را در چین انتخاب کنید ، تبلیغ همچنان به زبان انگلیسی نمایش داده می شود. اما اگر تبلیغ خود را به همین زبان به اسپانیایی یا سواحیلی بنویسید و انتخاب کنید که آن را بر اساس زبان نمایش دهید ، تبلیغ فقط برای کشورهای اسپانیایی یا سواحیلی زبان ظاهر می شود.

از همه مهمتر ، سیستم گوگل زبان پیش فرض کاربر را شناسایی کرده و تبلیغات مناسب را نمایش می دهد. این برای دسترسی به یک بازار مشترک زبان مفید است.

چهارمین و آخرین مورد هدف قرار دادن وب سایت های خاص است. به این هدف قرار دادن می گویند. می توانید تبلیغ خود را در وب سایت های خاصی نمایش دهید.

به عنوان مثال ، Mchogwano یا Mwafrika سایتهایی هستند که جوانان کنیا معمولاً از آنها بازدید می کنند. اگر پیشنهاد شما به ویژه جذب این بازار می شود ، می توانید تبلیغات خود را به طور خاص در این وب سایت ها نمایش دهید. اما توجه داشته باشید که سایت خاص باید در همکاری با گوگل و در نتیجه در شبکه محتوای خود باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا