بازرگانی

شرکت ویلانما در چه زمینه هایی تخصص دارد؟

منبع خبر: شرکت ویلانما در چه زمینه هایی تخصص دارد؟

زونا ، دکر ، ورق سفالگری Prachin ، Andovilla

سوابق ویلنا

ویلانما از سال 2000 با تیم مدیریتی مجرب و مجرب در زمینه سقف های شیروانی از انواع مختلف فعالیت می کند. به یاری خداوند ، در این فراز و نشیب ها ، ما پروژه های عملیاتی متعددی را در سراسر کشور انجام داده ایم و با آگاهی از جزئیات مدیریت استاندارد ، توانسته ایم رزومه های بسیاری را در مناطق مختلف کشور عزیزمان ارائه دهیم.

مواد عملکرد ویلانما

در ابتدا مواد محدودی مانند آرد سیمان ، ورق های سینوسی و ورق های ذوزنقه ای داشتیم اما با پیشرفت این فناوری ، با ارائه مواد مختلف بام ، ما توانستیم بیشتر ورق های وارداتی را نمایندگی کنیم و همین امر منجر به فروش شد. و از نظر اجرا باید در اکثر ویلا های کشور فعالیت های گسترده ای داشته باشیم.

رزومه اجرایی شرکت ویلنا

مهمترین کاربرد وییلانما در مناطق لواسانات ، دماوند و گیلاوند بود ، به همین دلیل حدود ده سال در منطقه لواسانات چندین تیم اجرایی ایجاد کرده ایم که با انواع مختلف کارفرمایان با ایده های مختلف طراحی سقف ، خدمات ارائه می دهند. ورق های بام مانند سفال ، طراحی سفال پرچین،ورق Dacreما سفال های طبیعی و بسیاری از مواد دیگر را در Lavasnet با مدل های مختلف به کارفرمایان تحویل داده ایم. در محدوده تهران نیز فعالیت بام شرکت ویلانما در منطقه غرفه های ساختمانی در ضلع های مختلف مدرن و مدرن انجام می شود و همچنین اجرای ایوان جلوی و پارکینگ و جلوی ساختمان توسط شرکت ویلانما انجام شده است. البته ناگفته نماند که در مناطق شمالی تهران مانند پاسداران ، نیاوران و غیره سقف های شیروانی را انجام داده ایم یا مواد قدیمی را با مواد کلاسیک جدید جایگزین کرده ایم.

نمایندگی مواد وارداتی

اخیراً “مواد جدیدی از کشورهای مختلف مانند شنگن و آندوویلا از ترکیه وارد شده اند.”یک ورق سنگریزه عنصر وارداتی نیوزلند و همچنین لاستیک بلژیکی و تایر کره ای ، مواد با کیفیت خوبی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند که Vilna نیز با ضمانت اداری 5 ساله فروش و کاربرد این ورق ها را به عهده گرفت. ما همچنین توانسته ایم ورق های کلاسیک ایرانی را با Perchin ارائه دهیم که ورق های پلاستیک الکترواستاتیک کلاسیک را تولید می کند ، و Reika Bam که دارای مدل های مختلفی از 3 نوع ورق (چرم کلاسیک ، طراحی مدرن ، طراحی شن پلی اورتان) با مواد ورق است. Galvalum و Alusinz با همکاری Ger 5 ساله Ger T برای ارائه خدمات بام در قالب نیوزلند تولید می شوند. ویلانما برای مشاوره رایگان در خدمت کلیه کارفرمایان ارزشمند در کلیه مناطق کشور است. به ویلنا بپیوندید.

خلاصه رزومه بام توسط ویلانما

اعدام سقف ویلایی آقای کاشانی واقع در منطقه اودارد دماوند ، خلیج فارس ، گلستان پنجم

IMG 5145

انجام سقف شیروانی مهندس حنیفی واقع در منطقه آبکاد روستای ویلایی آینه ورزان ، خیابان محمد.

IMG 1435

اجرای سقف شیبدار آقای آذری ، واقع در منطقه دمابند ، گیل بند ، بعد از پل Shlamba ، شهرک اسلام آباد

LLDD6038

اعدام 11 سقف ویلایی واقع در منطقه گیل بند ، در شهر باغو الو ، به مدیریت جلیان

WJOL3680

اجرای سقف ویلا واقع در منطقه فشم ، زیگان ، ویلا فراهانی

BVLJ9312

ساخت سقف شیروانی با چهار دامنه در پیلام ، روتا ، ویلای آقای حداتی

29

ساخت سقف شیب دار برای ویلا واقع در منطقه پاشام ، حجاب ، ویلا مهندس شعیب

139 فشرده

www.vilanama.ir 101

چرا باید سقف خود را نگه دارید؟

گذشته از افزایش عمر مواد به سقف شیروانی ، سایر مزایا شامل نگهداری مناسب سقف است. به عنوان مثال ، یک سقف خوب نگهداری شده بدین معنی است که هیچ ماده خارجی (آب ، خاک یا باد) راه خود را به داخل ساختمان نخواهد یافت. دوم ، نگهداری سقف به شما در پس انداز و پس انداز کمک می کند. دلیل این امر این است که تعمیر سقف ارزان تر از جایگزینی کل سقف است. علاوه بر این ، نگهداری سقف به دلیل محافظت از مواد شیروانی به محافظت از محیط زیست در برابر زباله کمک می کند. و نکته آخر اینکه سقف منبسط شده به حفظ ارزش زیبایی شناختی ویلا کمک خواهد کرد.

چگونه سقف را تعمیر کنیم؟

در مورد نگهداری سقف باید نکاتی را در نظر داشته باشید

* بام ویلا را با توجه به نوع مصالح به کار رفته در اتاق زیر شیروانی بررسی کنید.

* بعضی اوقات بهتر است با یک مشاور مشورت کنید و یک سقف برای مشاوره نصب کنید.

* تمیز کردن وصال برای جلوگیری از گرفتگی.

* قطع شاخه های درخت باید قطع شود تا ضایعات در پشت بام کاهش یابد.

* به تعمیرات به موقع نیاز دارد تا احتمال آسیب و آسیب اضافی به سقف را به حداقل برساند.

تعمیر و نگهداری کاشی سقف

زباله تمیز: هر سقف شیروانی باید به مرور زمان جمع شود. به همین ترتیب ، برای جلوگیری از ریزش سقف ، آوار را باید از پشت بام جدا کرد

به دلیل کیفیت عالی زونا و زیرساخت های آن ، رسیدگی و نگهداری سقف زونا بسیار آسان تر است. زیرا حرکت کاشی سقفی آزاد است

محدود نیست و محدودیتی نیز وجود ندارد.

طرز تهیه سقف کاشی کاری شده صرفه جویی؟

سقف را بررسی کنید: سقف خود را برای ترک های جزئی قبل و بعد از شستشوی سنگین بررسی کنید.

پاک کردن زونا: زونا زاویه مناسبی برای جلبک ها ایجاد می کند. آنها همچنین باید تحت فشار کم تمیز شوند.

تمیز کردن زباله ها: تمیز کردن زباله ها و تراشیدن شاخه های بزرگ درخت به تمیز نگه داشتن لرزها برای حفظ جریان آب کمک می کند.

زونا و جوجه کشی

چه کار نکنیم

* خود سقف را بررسی نکنید.

* از شستن سقف خودداری کنید.

* از تاخیر در تعمیرات سقف خودداری کنید.

لازم به ذکر است که نگه داشتن سوابق مدیر و بازدید از پروژه های انجام شده توسط پیمانکار به کارفرمای این امکان را می دهد تا پروژه خود را با تجربه در امنیت کامل و آرامش به پیمانکار تحویل دهد. با نام خدا ، ما در دو دهه فعالیت مداوم با ارائه بهترین مواد و 5 سال پشتیبانی از ضمانت محصول و خدمات توانستیم در دو دهه فعالیت مداوم در کنار کارفرمایان محترم باشیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا