شرکت MLM جدید دانشگاه Quattro – بررسی دانشگاه Quattro

[ad_1]

دانشگاه Quattro یک شرکت خصوصی جدید mlm است که در سال 2008 تاسیس شده و در شیکاگو ، ایلینویز واقع شده است. آنها ادعا می کنند استراتژی ها و مهارت های عملی را به کارآفرینان می آموزند که می توانند بلافاصله از آنها استفاده کنند تا در تجارت و زندگی آنها تأثیر بگذارد.

بسته های شهریه تماس تلفنی با مربیان دانشگاه Quattro ، دسترسی به کتابخانه موفقیت Quattro ، سفر شخصی برای رشد و توسعه و یک یا چند هفته کالج بسته به قیمت بسته ارائه می دهد. با ثبت نام دانشجویان در دانشگاه قطر می توانید درآمد کسب کنید.

برنامه درسی بر اساس اجرای “نیرو 4” ساخته شده است ، که ثروت ، سلامتی ، رهبری و میراث را کامل می کند. برای هر مورد دسته بندی وجود دارد. اهداف همانطور که می گویند از طریق “آموزش برای دستیابی به موفقیت مطلق از طریق تعادل و زندگی در وضع موجود” دنبال می شوند.

در حالی که این مفهوم عالی به نظر می رسد ، من در مورد ارزش محصول آنها شک و تردید دارم. برای تعیین اینکه آیا شرکتی ارزش پیوستن به آن را دارد ، باید ببینیم محصول آن تا چه اندازه متمایز است. و در اینجا من بزرگترین نگرانی خود را دارم.

اگرچه شرکت های حق رای دادن در رده آموزش کمی هستند ، اما بازار در واقع از ابزار و برنامه های آموزشی برای افراد بازرگان اشباع شده است. به دلیل اینترنت ، ویروس های ابزارهای مختلف برای رشد حرفه ای و شخصیت ها به صورت ویروسی تبلیغ می شوند. بیشتر آنها چندان گران نیستند. علاوه بر هر شرکت معتبر حق رای دادن ، منابعی را که توسط متخصصان این زمینه طراحی شده است ، برای دستیابی به فرصت تجاری موفق برای بازاریابی شبکه ای فراهم می کند.

بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در یک شرکت با محصولی که در همه جا فروخته می شود باشد یا اینکه کالایی و فرصتی بی نظیر را پیدا کرده اید که متناسب با سلیقه شما باشد و می توانید از پس سرمایه گذاری در آن برآیید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا