شریک من در سود چیست و آیا باید بپیوندید؟

[ad_1]

Paul Birdsall در ماه آگوست 2011 شریک زندگی من در سود (MyPiP) را معرفی کرد. هدف MyPiP استفاده از تکنیک های جذاب بازاریابی و ابزارهای وابسته برای تولید مشتری نامحدود و همچنین ایجاد پول نقد قابل توجهی از افرادی است که ممکن است به تجارت اصلی اینترنت شما نپیوندند.

پاول از این سیستم دقیق و سایر سیستم ها مانند MyPiP برای تولید هزاران سرب و هزاران دلار درآمد شرکت های وابسته استفاده کرد که این برای هر کسی که شروع به کار و تجارت آنلاین می کند بسیار حیاتی است.

فرضیه MyPiP ساده است. بیشتر صاحبان مشاغل آنلاین نمی دانند چگونه دیگران را به درستی به فرصت های آنلاین خود جذب کنند. اکثر افراد پیوندهایی را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند یا سعی می کنند با دوستان یا خانواده خود و همچنین پست در دانشگاه های دانشگاه صحبت کنند تا سعی کنند افرادی را پیدا کنند که به صورت آنلاین به دنبال فرصتی هستند.

آنها 98٪ از زمان را از دست می دهند زیرا این پیام اشتباه برای افراد اشتباه است. بازاریابی موفقیت آمیز دریافت پیام مناسب برای نوع مناسب افراد است. بیل گیتس و هر تاجر موفق دیگر می دانند که پل Birdsall و MyPiP برای ارسال پیام مناسب به هزاران نفر در حال جستجو برای این اطلاعات در حال حاضر طراحی شده اند.

بنابراین برای کسانی که به دنبال استراتژی های مؤثر هستند که در کنار آن گامهای به گام قرار بگیرند MyPiP گزینه ای عالی برای در نظر گرفتن است.

تمام سیستم های MyPiP آزاد هستند تا زمانی که کسی دوست داشته بپیوندد و آزاد بماند. در داخل دفتر کار در هنگام ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان فیلم ها و آموزش گام به گام در مورد انواع روش های بازاریابی با تأثیر بالا وجود دارد که رایگان یا بسیار کم هزینه است.

نتیجه نهایی هنگامی که درسهای پیشنهادی را دنبال می کنید یک لیست مداوم از پیوستن به MyPiP برای دسترسی به همین اطلاعات با ارزش است. علاوه بر این هنگامی که شخصی موفقیت در هدایتی را که تولید می کند مشاهده کند از طریق سایت های وابسته خود نیز می تواند جریان نقدی را مشاهده کند. تعداد کمی از این سایتهای وابسته 100٪ رایگان برای پیوستن هستند و وقتی دیگران از طریق سیستم MyPiP به آن ملحق می شوند شریک MyPiP می تواند کمیسیون هایی را ایجاد کند.

این سایتها و ابزارهای وابسته با بهترین دقت برای بهترین ارزش انتخاب شده اند و پولس هر مرحله و هر ابزاری را با دقت توضیح داده است که به ندرت به حمایت بیشتری نیاز دارد. اما اگر در مورد هر مرحله از سیستم MyPiP سؤالی وجود داشته باشد یک گروه ویژه پشتیبانی از فیس بوک نیز برای عضویت در آن وجود دارد. تا به امروز بیش از 1000 عضو گروه فیس بوک به تنهایی و 10000 عضو وابسته MyPiP در سراسر جهان وجود دارند.

از آگوست سال 2011 هنگامی که او چیزی را که به عنوان سیستم MyPiP Classic شناخته می شود ایجاد کرد پل دو نسخه دیگر به نام های MyPiP Express و MyPiP Challenge ارائه کرده است.

MyPiP Classic یک سیستم جهانی همه جانبه است و تمام آموزش ها و منابعی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید دارد. MyPiP Express یک سیستم جهانی ساده است که بیشتر برای بازاریابان آنلاین جدید طراحی شده است و MyPiP Challenge فقط برای بازاریابان آنلاین در ایالات متحده کانادا یا انگلیس طراحی شده است.

برای تکمیل جستجوی خود پیشنهاد می کنم با جستجوی شریک زندگی من در سود یا MyPiP چندین فیلم YouTube موجود را مرور کنید. از آنجا که هر سیستم رایگان است هیچ خطری برای شروع کسی وجود ندارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا