[ad_1]
تأمین نیرو از طریق شرکتهای کوچک و متوسط به طور فزاینده ای معمول است. بسیاری از شرکت ها تمایلی ندارند که بازاریابی خود را به اشخاص ثالث بسپارند زیرا آنها معتقدند – و به درستی – این عملکرد اساسی برای اطمینان از موفقیت و توسعه تجارت آنها است. در نتیجه در نهایت به دلیل کمبود وقت منابع یا مهارت ها این عملکرد حیاتی را نادیده گرفته یا آن را محدود می کنند.
در اینجا شش دلیل بالقوه آورده شده است که باید شما را وادار به برون سپاری خود کنید شرکت بازاریابی دیجیتال:
1. بر کار اصلی خود تمرکز کنید
استفاده از یک شرکت بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا بر روی آنچه بهتر انجام می دهید تمرکز کنید: شغل خود. یک متخصص جنبه های تاکتیکی و فنی برنامه بازاریابی دیجیتال شما را بر عهده می گیرد و از آنها مراقبت می کند. او شما را نصیحت و راهنمایی می کند. شما استراتژی را با هم تعریف می کنید و کنترل خود را حفظ می کنید. سپس اعدام را با اطمینان انجام می دهید.
2. صرفه جویی در وقت
تعداد بسیار کمی از صاحبان SME وقت می گذارند تا نحوه برقراری ارتباط رقبا یا مهمتر از آن انتظارات واقعی مشتریانشان را تجزیه و تحلیل کنند. و آنها زمان کمی برای پیگیری تکامل فن آوری ها ابزارها و رسانه ها دارند.
از طرف دیگر این کار ضروری هر شرکت متخصص بازاریابی دیجیتال است: هشیار ماندن رمزگشایی روند و آزمایش ابزارهای جدید برای اینکه بتوانید به بهترین مشتریان خود مشاوره دهید.
3. منبع نوآوری
برون سپاری شرکت بازاریابی دیجیتال شما را مجبور می کند که به فکر استراتژیک بپردازید زیرا ارائه دهنده خدمات خارجی دارای یک تجربه کاری مناسب برای نگاهی تازه به تجارت شما است. این ایده های جدیدی را معرفی می کند و گزینه های دیگری را برای تنوع بخشیدن به ارتباطات شما و انرژی بخشیدن به تماس با مشتریان ارائه می دهد. حتی می تواند به شما در یافتن آگهی های جدید جستجو کمک کند
4. بازاریابی موثر
حضور در چندین جبهه ضروری است: وب سایت ها ارجاع بازاریابی محتوا بازاریابی از طریق ایمیل رسانه های اجتماعی خرده فروشی نمایشگاه ها و رویدادها روابط عمومی و غیره. اینها همه وجوه ترکیبی از بازاریابی است که به طور فزاینده ای پیچیده است و باید تسلط یکپارچه و هماهنگ شود تا نمایان بودن تجارت و فعالیت های آن افزایش یابد. همه اینها به معنی تسلط بر کانال ها و تکنیک ها و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق نتایج برای اطمینان از اثربخشی این اقدامات است.
5. کیفیت طرفدار
یک شرکت متخصص بازاریابی دیجیتال در خارج از کشور تجربه و صلاحیت و همچنین دید 360 درجه را برای شما به ارمغان می آورد. این کار با گرفتن مسئولیت در شرکت شما یا از راه دور کلیه وظایف مربوط به بازاریابی: مستندات تجاری وب سایت تصاویر تبلیغاتی ارتباطات با مشتری روابط مطبوعاتی بازاریابی مستقیم و غیره با بازتاب شما همراه است و تیم های شما را تسکین می دهد.
6. کاهش هزینه و انعطاف پذیری
بازاریابی از طریق برون سپاری فرصتی برای کنترل هزینه ها است. میزان خدمات برون سپاری شده را بر اساس بودجه ای که برای تبلیغ تجارت خود هزینه می كنید تعریف می كنید. به شما این امکان را می دهد که مأموریت های مشاور خارجی را در اولویت قرار دهید.
همچنین با تعیین مدت و اهمیت مأموریت با توجه به نیاز و بودجه واقعی خود انعطاف پذیری خواهید یافت. اقتصاد بهره وری و انعطاف پذیری این یک راه حل 100٪ مقرون به صرفه است.
[ad_2]