شعب بازاریابی وابسته

[ad_1]

کسب درآمد

بازاریابی وابسته می تواند یک حرفه بسیار پردرآمد باشد اما شما مطمئن نیستید که کدام مسیر را انتخاب کنید؟ برای کمک به تصمیم گیری در ادامه توضیحات ساده را بخوانید.

همانطور که قبلاً می دانید ، بازاریابی سهامداران یک مفهوم بسیار ساده اما بسیار قدرتمند است که به عنوان سریعترین و آسانترین راه کسب درآمد در شبکه شناخته می شود. اساساً ، مفهوم استفاده از اینترنت برای فروش محصولات یا خدمات سایر شرکت ها به صورت کمیسیون است. شریک برای هر فروش انجام شده از بازرگان کارمزد دریافت می کند.

بازاریابی وابسته انواع مختلفی دارد ، اما همه آنها در دو دسته اصلی قرار می گیرند: پرداخت به ازای هر عملکرد و پرداخت به ازای هر کلیک.

پرداخت-همانطور که شما بروید

تحت این چتر ، منظور از PPP این است که شرکت های وابسته هنگامی که بازدید کننده ای از شناسه وابسته خود اقدام لازم را انجام می دهد ، کمیسیون دریافت می کنند. این یا می تواند یک فروش واقعی باشد که در آن نرخ کارمزد به طور کلی بین 10-50 with با محصولات محبوب تر است که کمیسیون کمتری نسبت به محصولات کمتر شناخته شده دارند یا مشتری بالقوه ایجاد شده در جایی که بازاریاب وابسته برای هر شخص ثبت نام شده پرداخت می شود سایت بازرگان این می تواند برای شرکتهای وابسته بسیار جذاب باشد زیرا آنها می توانند بین 15-20٪ از فروش بعدی را بدست آورند.

پرداخت برای هر کلیک

بازاریابی وابسته با پرداخت هر کلیک که به آن PPC نیز می گویند بسیار محبوب و همچنین ساده ترین راه برای کسب درآمد است و برای کسانی که وب سایت های کوچکی دارند ایده آل است. بازاریاب به راحتی بنرها و تبلیغات متنی را که قبلاً توسط بازرگان ایجاد شده در وب سایت خود قرار می دهد. با کلیک بر روی این علائم یا تبلیغات ، کمیسیونی از بازرگان به بازاریاب شرکت وابسته پرداخت می شود. نیازی به فروش بعدی نیست ، بنابراین پرداخت ها در مقایسه با سایر گزینه های ذکر شده در این مقاله بسیار کم (معمولاً زیر 1 دلار) است.

بازاریابی وابسته همچنین می تواند از نظر درآمد و درجه باقیمانده بازاریابی طبقه بندی شود. تک ، دو لایه و چند سطح.

بازاریابی درآمد باقیمانده

هنگامی که خریدار اولین خرید خود را که از طریق شناسه لینک بازاریاب شرکت وابسته انجام شده است ، خریداری کرد ، بازاریاب شرکت وابسته نه تنها کمیسیون فروش را دریافت می کند ، بلکه کارمزد را نیز بر اساس فروش آینده خریدار دریافت می کند. درک روشهای دستیابی به این هدف واقعاً آسان است. این کوکی از شناسه وابسته منحصر به فرد تولید می شود و در اولین مرحله خرید روی رایانه خریدار قرار می گیرد. این کوکی معمولاً پس از سه ماه منقضی می شود ، اما می تواند مدت بیشتری باقی بماند. وقتی خریدار برای انجام خریدی دیگر به بازرگان بازمی گردد ، بلافاصله رایانه وی بررسی می شود که آیا کوکی وابسته ای ثبت شده است یا خیر و در صورت یافتن ، شرکت وابسته برای فروش ثبت می شود. توجه به این نکته ضروری است که کوکی ها به هیچ وجه برای رایانه شما مضر نیستند و همچنین حاوی اطلاعات شخصی قابل مشاهده یا استفاده توسط شخص ثالث نیستند.

یک سطح

شریک بر اساس برنامه PPC یا PPP برای بازدید یا فروش در سایت تجاری کمیسیون دریافت می کند.

دو لایه

بازاریاب شرکت های وابسته برای هر اقدامی که مصرف کننده انجام می دهد کمیسیون دریافت می کند و پورسانت هایی را بر اساس عملکرد سایر شرکت های وابسته ای که شخصاً توسط وی استخدام شده اند دریافت می کند.

چند سطح

شرکت وابسته به همان روشی که در برنامه دو لایه است پرداخت می شود ، اما با پورسانت های انجام شده در فروش های وابسته وی و شرکت های تابعه تعیین شده ، سطح می تواند بسیار عمیق تر شود. عمق لایه ممکن است نامحدود باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا