شمع های دره گلدن ، بررسی بی طرفانه شخص ثالث

[ad_1]

با رو به زوال اقتصاد ، شرکت ها در حال کاهش هستند و 60 برنامه برای یک شغل وجود دارد ، تعداد بیشتری از افراد به سمت مشاغل مستقر در خانه می روند. ممکن است با یکی از دوستانتان صحبت کرده باشید یا در این مهمانی با این شمع های طلای قنادی شرکت کرده باشید و اکنون در نظر دارید برای کسب درآمد بیشتر به این شرکت بپیوندید. بنابراین هدف من در این بررسی این است که اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهم تا در آینده تصمیم خوبی برای شما و خانواده خود بگیرید.

اول از همه ، من می خواهم این را روشن كنم كه من به هیچ وجه وابسته به طلا كانیون نیستم. من بر اساس تجربه ده ساله خود در این صنعت که با این شرکت می بینم شرکت می کنم.

Gold Canyon توسط کرت و کارن وایسات در سال 1997 تأسیس شد و طی سالها به طور مداوم در حال رشد است. همه این کارها در آشپزخانه ویسات آغاز شد ، جایی که کارن شروع به ساخت شمع ها برای پر کردن خانه از هوا کرد. سپس ، شمع معطر به زودی پیروان وفادار و مشتاق پیدا کرد. دریابید که دیگران نه تنها شمعهای معطر خود را دوست ندارند بلکه فرصت و انعطاف پذیری برای کار در خانه را نیز دارند. بعد از گذشت تنها یک سال ، از یک شمع به بیش از 26 شمع معطر در چهار اندازه مختلف رسیده است.

چه محصولی دارند؟

آنها تعدادی از محصولات مختلف را برای خانه شما به فروش می رسانند ، از جمله شمع ، محصولات مراقبت از شمع ، عطر و روغنهای اساسی برای مواد شوینده طبیعی. آنها همچنین اخیراً یک کتاب نگاه طلای طلایی اضافه کرده اند که به شما ایده هایی برای تزئین خانه خود می دهد.

چگونه می توانم حقوق بگیرم

برای تبدیل شدن به یک معترض و شروع به کار در خانه با Gold Canyon ، دو راه برای شروع وجود دارد. می توانید یک ست نمونه با قیمت 99 دلار یا یک ست کامل با 150 دلار خریداری کنید. برای به حداکثر رساندن برنامه جبران خسارت خود ، باید در رانندگی ماهانه نیز شرکت کنید. بعد از اینکه مدعی شد ، می توانید علاوه بر فروش بیش از میزان فروش دیگران که در سازمان شما ایجاد کرده اند ، کمیسیون فروش شخصی خود نیز بدست آورید. همچنین از بودن میزبان مهمانی مانند حمل رایگان در صورت درخواست جوایز میزبان و محصولات رایگان مورد نظر خود ، همچنین مزایای دیگری دارید.

آخرین افکار

اگر از منظر مشاغل جستجو می کنید ، مهم است که این نوع شرکت را درک کرده و با این فرصت با انتظارات واقع بینانه سر و کار داشته باشید.

Gold Canyon یک شرکت برنامه ریزی مهمانی است. اگر با این اصطلاح آشنایی ندارید ، 4 دسته مختلف برای مشاغل مستقر در خانه وجود دارد. این چهار دسته عبارتند از تقلب ، برنامه های مهمانی ، شرکت های Big Boys و شرکت های Holly Grail.

نحوه کار مدل کسب و کار برنامه ریزی حزب این است که واقعاً شما فقط وقتی میهمانی میزبانی می کنید و محصولات فروخته می شوید ، درآمد کسب می کنید. بنابراین این توانایی شما را برای استفاده از وقت خود از طریق تلاش جمعی بسیاری از افراد محدود می کند. مطمئناً می توانید تیمی بسازید اما با استفاده از این مدل زمان می برد.

شما همچنین می توانید این محصولات را بصورت آنلاین بفروشید اما این محصولات بسیار رقابتی هستند زیرا بسیاری از افراد دیگر در حال انجام این کار هستند. فقط به گوگل بروید و جستجوی گل شمع طلایی را انجام دهید و خواهید دید که 238،000 وب سایت دیگر برای این اصطلاح رقابت دارند. بسیاری از این سایتها افرادی هستند که از وب سایت مکرر شرکت استفاده می کنند.

درمجموع ، احساس می کنم Gold Canyon یک شرکت خوب برای همکاری است. می توانید از شرکت های مهمانی مانند Gold Canyon پول بیشتری کسب کنید. با این حال ، اگر واقعاً در مورد ساخت طلای کانیون یک شرکت سودآور جدی هستید ، ضروری است که یاد بگیرید که چگونه در بازار بخرید تا خود را از تمام رقبای خود جدا کنید. شما باید دانش عملی در زمینه برندسازی شخصی و تولید نسل را برای ایجاد یک تجارت پر رونق فراهم کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا