شناخت فرصت های شغلی غیر صادقانه آنلاین

دستورالعمل های اساسی وجود دارد که باید هنگام ارزیابی فرصت های کسب و کار آنلاین دنبال کنید. بسیاری از بازاریابی های ایمیل مستقیم انجام شده است.

شواهد شماره 1: افرادی که اطلاعات تماس را ارائه نمی دهند

ممکن است سوالی در مورد تبلیغات تجاری آنلاین داشته باشید اما به شما امکان برقراری ارتباط آسان با شخصی را که در حال بازاریابی تجارت است ، نداده اید. یا با او تماس بگیرید و پاسخی دریافت نکنید. این شخص به احتمال زیاد جعلی است.

جان لاوینیا ، نویسنده و کارشناس بازاریابی اینترنتی ، در مورد این افراد و نهادها هشدار می دهد زیرا “آنها را نمی توان در خارج از نمایشگاه یافت.” گاهی اوقات شخصی از نام جعلی استفاده می کند که شبیه نویسنده معروف است یا نام تجاری کمی تغییر می یابد به طوری که برای فریب خریداران بی خبر مانند یک شرکت قانونی به نظر می رسد.

برای آن دسته از ما با تجربه در تجارت اینترنتی ، تلاش برای فریب مردم از این طریق مضحک و خنده آور است ، اما متأسفانه برای مبتدیانی که هر روز مورد سرقت قرار می گیرند ، اینقدر نیست.

اگر نمی توانید اطلاعاتی در مورد مشاغل یا شخصی که می خواهد آن را با استفاده از موتور جستجو به شما بفروشد ، پیدا کنید ، مالک احتمالاً طرحی کوتاه مدت را اجرا می کند که پشتیبانی ضعیف یا عدم پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد. کسب و کار برای یک جفت سریع طراحی شده و سپس بسته می شود.

نهادهای اینترنتی قانونی وجود دارد ، برخی از آنها بهتر از دیگران هستند.

شما می خواهید در یک شرکت معتبر سرمایه گذاری کنید که سابقه موفقیت در آن اثبات شده است و در طولانی مدت قابل تأیید است و به راحتی می توان به شرکت های وابسته دسترسی پیدا کرد و به آنها پاسخ داد. همچنین باید حاوی محصولات و یا خدمات خوبی باشد. همچنین ، سیاست بازپرداخت باید به وضوح مشخص شود.

ایده شماره 2: آخرین جدیدترین انفجار بعدی برای ساده ترین کار

وقتی در جستجوی فرصت شغلی بصورت آنلاین بودم ، قربانی بسیاری از محصولات شدم که یا کارایی نداشتند و یا درک آنها غیرممکن بود. هر یک از آنها در ایمیل با عنوان “فناوری پیشرفته” یا “فناوری پیشرفته” یا “محرمانه” توصیف شده است که فقط برای تعداد کمی از “آزمایش کنندگان بتا” خوش شانس و غیره شناخته شده است.

از عباراتی مانند “نرم افزار با یک کلیک” ، “برای شما انجام شده است” یا “فروش در خلبان اتوماتیک با کار کم یا کم استفاده” استفاده کنید.

آشنا بنظر میاد؟

بنابراین شما باید این برنامه های “انقلابی” را فقط امتحان کنید تا دریابید که آنها اصلا جدید نیستند و با آنها کار نمی کنند. آرزوی موفقیت سریع شما را در معرض آسیب کسی قرار داده است که هر روز با “خلبان اتوماتیک” به شما پول آسان می دهد.

اشتباه نکنید ، ابزارها و سیستم هایی وجود دارند که به خوبی کار می کنند ، بعضی از آنها بهتر از دیگران هستند. و وقتی یک برنامه قابل احترام پیدا کردید ، باید آماده باشید که به سبک قدیمی تلاش خوبی انجام دهید.

کسل کردن ممکن است رویای شما باشد ، و ممکن است وعده ای باشد که مروج داد ، اما این سیستم ها موفقیت به همراه نمی آورند.

نکته اصلی یافتن کار آنلاین است که از یک سیستم اثبات شده پیروی کند و با افراد زیادی به خوبی کار کند. هنگام کار صحیح ، می تواند بدون نیاز به زمان و سفر یک کار معمولی در خارج از خانه به موفقیت برسد.

در این صورت تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی بهترین فرصت تجاری تمرکز کنید … و هرگز اجازه ندهید حواس شما را با پیشنهادات بی شماری که بدون شک همچنان به شما دسترسی دارند ، منحرف کنید.

راهنمای شماره 3: هرزنامه و ایمیل فریبنده

روزانه چند پیشنهاد ایمیل دریافت می کنید که نوید موفقیت یک کسب و کار یا خدمات جدید را می دهد؟ ممکن است این نوع نامه های الکترونیکی متعلق به دسته ای از ارتباطات الکترونیکی باشد که با “تقلب” هماهنگ بوده و به عنوان “هرزنامه” شناخته می شوند.

همه با اصطلاح “هرزنامه” آشنا هستند اما برای روشن کردن ، بیایید دوباره آن را تعریف کنیم: هرزنامه ایمیلی است که بدون رضایت آنها به تعداد زیادی آدرس ارسال شده است ، که اغلب به عنوان راهی برای فروش چیزی است.

هرزنامه معمولاً دارای خطوط موضوعی گمراه کننده ای است که برای جلب گیرندگان برای گشودن ایمیل مانند:

“اطلاع از سپرده های حساب بانکی”

“4706 دلار / روز سیستم رایگان!”

“تلفن همراه من روزانه 3000 دلار درآمد کسب می کند.”

بعضی اوقات ، ممکن است از طریق ارسال کننده هرزنامه ایمیلی دریافت کنید که از بخشی از آدرس ایمیل شما به عنوان فرستنده استفاده می کند.

چرا کسی این کار را می کند؟ بدیهی خواهید فهمید که ایمیل را برای خود ارسال نکرده اید.

امروز ، من یک ایمیل از “mjp0858” دریافت کردم که بخشی است که آدرس ایمیل من را مشخص می کند! فرستنده به وضوح چیزی برای پنهان کردن دارد … مانند هویت خود.

اکثر خطوط موضوعی به راحتی در ارتباط با هرزنامه قابل شناسایی هستند اما به نظر می رسد برخی از آنها مشروع ترند در حالی که خطوط موضوعی بی خطر هستند (و گاهی اوقات به طرز مسخره ای خنده دار هستند) ، محتوای ایمیل می تواند داستان متفاوتی باشد. غالباً پیوندهای موجود در متن پیام ، گیرنده را به وب سایتی هدایت می کند که می تواند نرم افزارهای جاسوسی را به رایانه شما معرفی کرده و حتی ویروسی را نیز به آن ضمیمه کند.

اینکه بتوانید هرزنامه را شناسایی کنید راهی عالی برای کاهش سردرد است. در ایالات متحده ، طبق قانون ، هر ایمیل تجاری باید شامل موارد زیر باشد:

  1. یک آدرس پستی معتبر مربوط به فرستنده
  2. گزینه لغو اشتراک در مورد دریافت ایمیل در آینده

شما باید یک آدرس تجاری واقعی و یک روش واضح برای لغو اشتراک از ایمیل آینده را در جایی از صفحه ببینید. در غیر این صورت ، شما به دنبال هرزنامه هستید و بهتر است آن را به سادگی حذف کنید.

هدف از ارسال هرزنامه ، یافتن بیشترین تعداد مشتری احتمالی از طریق تماس با بیشترین تعداد گیرنده نامه ممکن است به این امید که برخی از آنها ثبت نام کنند.

آیا خوب نیست که ارائه دهنده ایمیل شما هرچه بیشتر اسپم تشخیص دهد و آن را فوراً به پوشه هرزنامه ارسال کند؟

تا زمانی که این اتفاق نیفتد ، دانستن علائم هشدار دهنده هرزنامه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. با کمی تمرین ، شما در شناخت این دلخوری ناخواسته و احتمالاً خطرناک متخصص خواهید شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا