شناور ماهیگیری لوله ای – تجربه پرواز ماهیگیری قبل از میلاد

[ad_1]

به شخصه ، هیچ چیز مانند استراحت در لوله شناور من که یک قزل آلای رنگین کمان را در دریاچه ماهیگیری مورد علاقه من در حال گذراندن ندارد. این بهتر از صندلی آسان من در اتاق نشیمن من است. بله ، سوار شدن شکم ها در اواخر دهه 1990 هنگامی که من کامیون خود را با یک دستگاه وانت جایگزین کردم ، به شبکه اصلی تعطیلات ماهیگیری یا سفرهای روزانه تبدیل شد.

قایقرانی یا لوله های شناور یک تجربه کاملاً جدید است. بهترین چیز در مورد چگونگی آرامش می تواند به ویژه هنگامی که شما امکان برقراری اتصال یا رانش را دارید. اگر خوش شانس باشید (و بیشتر دریاچه ها در منطقه Kamloops مانند این هستند) ، عقاب ها ، غذاهای دریایی و آب پرندگان را از فاصله نزدیکتر مشاهده خواهید کرد زیرا با مداخله شما کمتر اذیت می شوند. حیوانات وحشی مانند خرس ، گوزن ، خزه یا کویوت اغلب برای رفع عطش به لبه آب می آیند.

دریاچه های زیادی در سراسر بریتیش کلمبیا وجود دارد که می توانند ماهیگیری با لوله شناور را در خود جای دهند. برای اینکه هرچه ممکن تجربه لذت بخش باشد ، ملاحظاتی برای بررسی وجود دارد ، مانند دسترسی. دسترسی به دریاچه و دریاچه احتمالاً مهمترین عامل هنگام انتخاب بدن ماهیگیری شما از آب است.

در اینجا در هنگام سفر به ماهیگیری قایق شکمی چند عامل مهم ذکر شده است. آماده شدن هنگام جستجوی مکان های ماهیگیری لوله شناور مفید است.

1. چشم انداز ابتدا تصمیم بگیرید که آیا من ماهی زیادی می خواهم یا ماهی بزرگ. گاهی اوقات این دو مترادف هستند ، اما من یاد گرفتم که انتظارات خود را گسترش ندهم. بهتر است تعجب کنید. کاملوپس و دریاچه روشه در سال قبل از میلاد دریاچه های بسیاری دارند که مرز کیسه های محدودی دارند (یا حتی فقط شکار و راه اندازی هستند). این دریاچه ها معمولاً حاوی ماهی به اندازه فنجان هستند و گرفتن آنها دشوار است. با این حال ، برای یک ماهیگیر که دوست دارد صید خود را بخورد ، همچنین فرصت های بسیاری برای گرفتن ماهی و ماهی زیادی با اندازه مناسب وجود دارد.

2. رسیدن به بدن دریاچه – ما به دنبال یک پرتاب صاف و کم رنگ هستیم. در اسکیت روی گل ، صخره ها و میله هایی که منجر به ریزش گل در گلدان ها یا آسیب رساندن به ویس یا لوله ها می شود ، وجود ندارد. نکته دیگر دسترسی به ساحل از قسمت های مختلف دریاچه است. مراقبت از “مشاغل شخصی” به زمین و لایه برداری سریع نیاز دارد. هنگامی که آب سرد است ، این رویداد می تواند به سرعت به دست شما برسد.

3. دسترسی به اماکن اصلی دریاچه هرچه دریاچه کوچکتر باشد ، بهتر است. لوله های شناور سریع شناخته نمی شوند (قایق های شناور سریعتر هستند) بنابراین می خواهید در اسرع وقت به مناطق اصلی ماهیگیری (آب های کم عمق ، پیاده شوید ، تخت های علفهای هرز) برسید.

4- قابلیت حمل – باد صدمه آورترین عامل هنگام ماهیگیری لوله‌های شناور است. شما این مزیت را ندارید که زیاد در یک قایق بنشینید و مسافت ریخته گری می تواند بسیار کوتاه تر باشد. برای من مهم است که بتوانم پناهگاهی را از هر جهت بادی پیدا کنم. به دنبال دریاچه های عجیب و غریب با خلیج باشید. امواج باد هنگام تلاش برای بازگشت به اتومبیل شما می تواند یک چالش باشد ، بنابراین در حین دور شدن از محل پرتاب ، این مسئله را در خاطر داشته باشید.

5- اتومبیل را وارد دریاچه کنید – سنگفرش ، ماسه سنگ یا 4×4. نکته جالب در مورد لوله شناور این است که می توان آن را به راحتی رها کرد تا در ماشین ، صندوق عقب یا سایر خودروهای دو چرخ جای بگیرد. توسط بسیاری از دریاچه ها می توان به وسیله دو اتومبیل به طور کامل به داخل خانه رسید. از طرف دیگر ، کمبود رانندگی چهارچرخ یا پیاده روی در دریاچه هایی که می خواهند پاداش ماجراجویی داشته باشند وجود ندارد.

بازدید کنید اینجا برای لیست برخی از دریاچه های ماهیگیری لوله مورد علاقه انگلیس ، کلمبیا.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا