برترین های کسب و کار

شيشه مغازه طرح بنر روی شیشه ارایشگاه زنانه

در این پست نمونه طرح استیکر شیشه آرایشگاه زنانه طلایی را برای شما طراحان و مشتریان عزیز قرار دادیم طرح بنر روی شیشه آرایشگاه زنانه در فرمت psd فتوشاپی،ابعاد 200*90 عمودی به صورت لایه باز می باشد .

ارائه طراحی شیک ترین  طراحی نمای مغازه از سوی مراکز زیبایی و آرایشی یک ضرورت بایسته است؛ چون در پرتو تبلیغات ،کمک به برند سازی و جذب مشتری خوبی دارند.

طرح بنر عمودی شیشه آرایشگاه زنانه با زمینه مشکی و شیپ های طلایی به همراه لوگو  سالن زیبایی و تصویر بانوی آرایش کرده در وسط کادر در طراحی شیک برای تغیرات و شخصی سازی کافی است فایل را دانلود نمایید . و با فتوشاپ تغیرات لازم را اعمال نمایید.

آموزش | ابزار

طراحی یک بنر خاص و شیک در حوزه زیبایی باعث ترغیب مخاطب شده و باعث ایجاد ارتباط موثر و جذب مشتری خواهد شد.

طراحی این بنر برچسبی آرایشگاه زنانه طلایی خاص توسط تیم کافه گرافیک بصورت اختصاصی انجام و در هیچ وب سایت دیگری نمونه مشابه ندارد.

طراحی ویترین طلا فروشی: به منظور دانلود رایگان طرح لایه باز استیکر آرایشگاه بانوان طلایی  شما می توانید به راحتی پلن های ویژه (اشتراک ها) را خریداری نمایید و با پرداخت کمترین هزینه، تمامی طرح های سایت از جمله تصاویر استوک با کیفیت و پوستر های سه بعدی ما را بلافاصله پس از خرید اشتراک ، دانلود نمایید. و یا در صورت تمایل به دانلود طرح مش آرایشگاه زنانه جدید فایل psd طرح به صورت تکی از طریق گزینه خرید تکی خرید نماید و سپس برای دانلود فایل اقدام نماید .

همیشه برای تیم طراحی کافه گرافیک این دغدغه وجود داشته تا با توجه به نیاز سنجی بازار فایل ها آماده شود. امیدواریم از این دانلود رایگان و سالن زیبایی استفاده نمایید.

ویژگی نمونه طرح استیکر شیشه آرایشگاه زنانه

  • ابعاد  استاندارد 200*90
  • رزولوشن 72 Dpi
  • مد تصویر CMYK
  • استفاده آسان و راحت
  •  قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ
  • کم حجم و کیفیت بسیار عالی
  • مناسب برای چاپ افست و دیجیتال
  • شیک و حرفه ای

بنر لایه باز سالن زیبایی برای شیشه مغازه

بیشک حتمای این طرح را در هیچ کجا نخواهید دید! زیباترین بنر لایه باز سالن زیبایی

 طرح لایه باز بنر سالن زیبایی

طراحی داخلی صرافی: بنر محیطی لایه باز مناسب برای سالن زیبایی و آرایشی میباشد که برای شیشه مغازه طراحی شده است این طرح فوق کاملاً لایه باز با فرمت psd و از کدهای رنگی cmyk که مخصوص چاپ بنر میباشد استفاده شده.

این طرح مناسب برای بیلبورد های محیطی میباشد و حتی میتوانید با کمی تغییرات به تراکت هم تبدیل کنید.

در روند طراحی این محصول سعی کردیم تمامی استانداردهای لازم را رعایت کنیم تا بعد از چاپ شما از سایر رقبا متمایز دیده شوید. علاوه بر کیفیت بالای محصول و طرحی متفاوت تر از رقبا برای راحتی کار شما فونت هایی که در این طرح استفاده شده قرار داده ایم تا به راحتی بنر لایه باز سالن زیبایی را ویرایش کنید.

به جرات می توان این بنر لایه باز سالن زیبایی را بهترین طرح برای افزایش مشتریان شما دانست. با سابقه چندین ساله در حوزه چاپ این طرح منحصر به فرد مناسب برای چاپ بوده و از پنتون رنگ برای انتخاب کد رنگی CMYK استفاده شده تا چاپ با کیفیتی از این طرح را داشته باشید.

مشخصات گرافیکی بنر

فرمت فایل : psd

  • مد رنگی CMYK
  • لایه های فایل: لایه باز
  • ابعاد فایل: 21 در 29 سانتی متر
  • رزولوشن: 300dpi
  • حجم فایل فشرده: 81 مگابایت

ویژگی های کلیدی طرح لایه باز سالن زیبایی

پوشه فونت

تمامی فونت های استفاده شده در این طرح در یک پوشه برای راحتی کار شما قرار داده شده تا بدون هیچ زحمتی به ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش طرح کاملا لایه باز دسترسی داشته باشید .

آموزش استفاده از طرح لایه باز بنر سالن زیبایی

طرح لایه باز موجود در سایت با فرمت PSD بوده و برای استفاده از این طرح لایه باز ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم افزار فتوشاپ باز نمایید.

بنر  چیست و چه کاربردی دارد:

بنر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصویر و متن است . امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است . ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری ، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند. از این طرح لایه باز psd برای سالن زیبایی استفاده می شود.

کاربرد طرح بنر لایه باز سالن زیبایی

طرح  می تواند برای: سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع هر آنچه که به سوپر مارکت مرتبط است و نیاز به طراحی بنر دارد این طرح ایده ال است.

محتوای طرح بنر

محتوای این بنر به خوبی پیام صاحب کسب و کار را به مخاطب می رساند. این بنر هم از نظر اصول طراحی و علم بازاریابی کاملا تاییده شده است.

ویژه طراحان، گرافیستان، عکاسان، کانون های طراحی و تبلیغاتی

برخلاف دیگر فروشگاهای اینترنتی محصولات گرافیکی ، کیفیت بالای ظاهری و کیفیت بالای سورس های گرافیکی عرضه شده، و همینطور قیمت ارزان از ویژگی های بارز محصولات ما می باشد.

ملت وب مرکز خرید و فروش محصولات دیجیتالی

در فروشگاه مجازی ملت وب مشتری به عنوان یک فرد درک می شود و نه به عنوان کیف پول، قیمت های ملت وب کاملا منصفانه می باشد ملت وب سعی میکند در کمترین زمان ممکن به سوالات مشتریان پاسخ دهد، مشکلات مشتریان را درک میکند، هدف ما ساخت محیطی جهت پیشرفت و توسعه کسب کار افراد با راحتترین روش ها می باشد.

فهرست مقاله

  • https://hillbilly ir/شيشه-مغازه-طرح-بنر-روی-شیشه-ارایشگاه-زن/
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا