[ad_1]
من هفته گذشته ایمیل چت داشتم و احساس می کنم دیگران ممکن است از گوش دادن بهره مند شوند. به طور خلاصه این است:
شبنم
چرا xxxxxxx در گوگل برای عبارت xxxxxx xxxxxx اینقدر خوب رتبه بندی شده است که دارای PR 0. باشد. سایر امتیازات برتر در رتبه های 5 و 6. آیا رتبه بندی صفحه از اهمیت کمتری برخوردار است؟
گراهام
پاسخ من به گراهام این بود که برگردم و یک خبرنامه قبلی را بخوانم جایی که من در این مورد بحث کردم. در شماره 48 او در مورد ناهنجاری های روابط عمومی و بک لینک بحث می کند. می توانید بصورت آنلاین اینجا بخوانید:
http://ez-search-engine-optimization.com/issue48
در پاسخ گراهام نوشت:
شبنم
اگر گوگل مقادیر PR واقعی را به ما نگوید چگونه PR را برای یک سایت مشخص می کنیم؟ این امر تبادل لینک را دشوارتر می کند. چگونه باید بدانیم که یک شریک نامزدی اگر روابط عمومی واقعی او را نمی دانیم خوب است؟
گراهام
و پاسخ من چیزی شبیه به این بود:
گراهام
گوگل بک لینک ها و داده های رتبه بندی صفحه را برای انجمن مدیران وب منتشر کرده است. با این حال آنها یک هیولا را آزاد کردند.
SEO به سرعت مهندسی الگوریتم گوگل را معکوس کرد که نشان می داد بلاک لینک و روابط عمومی در رتبه های بالا چقدر مهم هستند.
تمام سئوها از سایت خود استفاده کرده و بک لینک را افزایش می دهند و روابط عمومی را در سایت های خود افزایش می دهند. دانستن رتبه بندی صفحه سایت دیگر برای دستکاری روابط عمومی سایت شما ضروری بود. دانستن معماری پیوند در سایت های دیگر برای به دست آوردن بالاترین رتبه کلیدی در شکست سیستم و به دست آوردن کامل پیوند معماری خودتان بود.
سئو در حال دستکاری نتایج با اطلاعاتی بود که پس از انتشار گوگل از روابط عمومی و بک لینک در دسترس قرار گرفت.
چرا گوگل از این متنفر است؟ خوب گوگل می خواهد بهترین صفحات در بالای رتبه بندی قرار بگیرند. بهترین صفحه را می توان به عنوان صفحه ای با بیشترین محتوای مربوط به جستجوی جستجو که در google.com اجرا شد توصیف کرد.
همانطور که مدیران وب در برخورد با روابط عمومی و بک لینک بهتر می شوند زباله های بیشتری شروع به نشان دادن نتایج برتر می کنند و این همچنان ادامه دارد. صفحات فقط به این دلیل رتبه بندی می شوند که یک SEO خوب کار خود را انجام داده است نه به دلیل مرتبط ترین صفحه.
به همین دلیل Google امتیازات شما را برداشته و دیگر داده های روابط عمومی دقیق یا بک لینک را ارائه نمی دهد. آنها دیگر نمی خواهند شما آن را داشته باشید. آنها آن را در پایگاه داده خود دارند و از آن برای اهداف طبقه بندی استفاده می کنند آنها فقط این اطلاعات را دیگر به شما نمی گویند.
در مورد سوال شما در مورد چگونگی یافتن روابط عمومی واقعی اگر Google Toolbar آن را نشان نمی دهد – راهی وجود ندارد. این اطلاعاتی است که Google مالک آن است و هیچ تعهدی در ارائه آن به شما ندارد. با پوشاندن این اطلاعات ممکن است گوگل امیدوار باشد که مدیران وب سایت وسواس روابط عمومی و بازگشت به عقب را خنثی کنند و بر تهیه محتوای با کیفیت بالا که به نظر محققان جالب است تمرکز کنند – محتوایی که به شبکه ارزش می بخشد.
بنابراین چگونه می دانید یک شریک نامزدی شریک خوبی است؟ ساده. به وب سایت آنها نگاه کنید و ببینید آیا این سایت با کیفیت است یا مزخرف است. یک سایت خوب همیشه یک شریک لینک خوب خواهد بود و یک سایت dumpster هرگز یک شریک خوب نخواهد بود.
اینگونه است که Google همیشه روابط عمومی و بک لینک را تجسم می کند که برای انتخاب بهترین صفحات برای نتایج جستجو با هم کار می کنند. این سایت ها به دلیل کیفیت سایت به دیگران رای می دهند نه به دلیل مزایایی که ممکن است از ارائه لینک داشته باشید.
[ad_2]