ضمانت نامه شخص ثالث بررسی من را از کسی که پیوست نشده است پاداش می دهد

[ad_1]

بنابراین به نظر می رسد که شرکت دیگری سر و صداهای زیادی را در صنعت بازاریابی شبکه ای دریافت می کند. این شرکت My Wuaranty Rewards است ، و اگر در حال خواندن این مطلب هستید ، ممکن است در نظر بگیرید که عضو شوید. اما قبل از انجام این کار ، من می خواهم شما را تشویق به مطالعه یک بررسی ساده اما مفصل در مورد پاداش های گارانتی کنید. من می خواهم در این زمان فاش کنم که من توزیع کننده پاداش های ضمانت نامه خود نیستم ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که چشم اندازی بی طرفانه از شرکت ، محصول و فرصت های شغلی دریافت خواهید کرد. با این کار ، بیایید شرط بندی را شروع کنیم …

پاداش ضمانت من کیست؟

اول از همه ، بیایید به سراغ این شرکت برویم و آنها بازاریابی کنند. من گارانتی پاداش شرکتی است که برنامه های ضمانت نامه گسترده را از طریق یک مدل کسب و کار بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند. این شرکت توسط بنیانگذاران جی تورک و یونی آشوروف در تگزاس گنجانیده شده است. هر یک از این استادان دارای CV های چشمگیر هستند و چندین دهه تجربه مشترک شرکت را به ارمغان می آورند. پاداش های ضمانت من در واقع بازوی بازاریابی حفاظت ماتریکس است و پیشرو در ارائه برنامه های ضمانت ماهانه است. در واقع ، Matrix Protections قبلاً 600000 مشتری در سراسر کشور دارد ، بنابراین می دانید که این یک روند قانونی است.

از منظر بازاریابی ، مواردی در هنگام مشاهده پاداش های ضمانت نامه من گیر افتادم. اول اینکه ، صنعت ضمانت نامه گسترش یافته یک صنعت 50 میلیارد دلاری است ، بنابراین اگر به این کشور بپیوندید ، قطعاً وضعیت شما در مقابل یک صنعت رو به رشد مانند این ، قطعاً یک مزیت است. دوم ، از آنجا که شما قادر به صرفه جویی در پول مردم هستید ، صحبت کردن در مورد آن آسان است. چگونه پولی را که از مردم درخواست می کنید پس انداز می کنید؟ به جای پرداخت صدها دلار در ماه برای برنامه های ضمانت نامه جداگانه برای پوشش دادن همه دستگاه های الکترونیکی مختلف خود ، می توانید یک برنامه به آنها بدهید که تمام دستگاههای آنها را با قیمت 29.97 دلار در هر ماه در بر بگیرد. و سوم ، هیچ محدودیتی برای تعداد دستگاه هایی که می توانند با برنامه حفاظت ماتریکس پوشش دهند شامل خریدهای گذشته ، فعلی و حتی آینده نیست. همانطور که می بینید ، این یک مفهوم بسیار ساده و یک مکالمه آسان برای شروع با چشم اندازهای بالقوه است که هنگام بررسی محصول برای تبلیغ بسیار مهم است.

چگونه می توانید با پاداش های ضمانت من درآمد کسب کنید؟

برای به دست آوردن درآمد با گارانتی پاداش من ، اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که فروشنده شوید. هزینه شروع کار شما تقریبا 100 دلار است ، که شامل یک برنامه محافظت از ماتریس 29.97 دلار است که تمام دستگاه های شخصی شما را در بر می گیرد. در مقایسه با سایر نقاط قیمت در صنعت بسیار ارزان است. برنامه جبران خسارت بسیار ساده است و راه های زیادی برای کسب درآمد ارائه می دهد.

در اینجا ساده ای از روش های مختلف برای به دست آوردن از برنامه جبران خسارت آورده شده است:

1. پاداش مشتری – هر زمان که برنامه ضمانت یک شخص را بفروشید می توانید 10 دلار جایزه کسب کنید. این پاداش هفتگی پرداخت می شود تا بتوانید درآمد فوری کسب کنید.

2. پاداش انبساط – هنگامی که شخصاً از شخصی مراقبت کردید ، می توانید 30 دلار اضافی بدست آورید اگر بتوانید در 30 روز اول به او کمک کنید تا اولین مشتری خود را بدست آورد. این پاداش ها نیز به صورت هفتگی پرداخت می شود ، بنابراین راه دیگری برای کسب درآمد فوری است. وقتی در رده بندی پیشرفت می کنید ، همچنین وقتی توزیع کنندگان در تیم شما می توانند جوایز انبساط را کسب کنند ، می توانید زیاده روی کنید.

3. باقیمانده مشتری – بسته به رتبه شما ، می توانید بین 1 تا 7 دلار برای هر مشتری در تیم خود درآمد کسب کنید. برای به دست آوردن باقی مانده از مشتری ، ابتدا باید به یک مقام ارشد برسید. بقیه ماهانه پرداخت می شود و می توانید با این پاداش ، درآمد منفعل منفی را شروع کنید.

4- تسهیم سود تیمی – این شرکت همچنین دارای یک ماتریس اجبار 2X12 است. شما در واقع می توانید از توزیع کننده هایی که در تیم شما نیستند بهره ببرید اما باید زود وارد شوید تا بتوانید یک موقعیت کلیدی در ماتریکس بدست آورید. می توانید در هر فروش دهنده ماتریس بین $ 0.25 و 3 دلار درآمد کسب کنید.

5. بررسی میزان انطباق – شما می توانید یک مسابقه 25٪ درمورد درآمد کلیه توزیع کننده هایی که شخصاً از آنها مراقبت می کنید برنده شوید. این یک انگیزه اضافی برای همکاری با توزیع کنندگان مستقیم و کمک به آنها در کسب درآمد به شما می دهد.

6. جوایز سبک زندگی – برای تولید کنندگان عمده ، جوایزی در بالای برنامه جبران خسارت وجود دارد. این شرکت حداکثر 500 دلار در هر ماه برای بیمه سلامت و زندگی تأمین می کند. همچنین فرصتی برای درامد یک هزار دلار در ماه برای دریافت پاداش برای یک ماشین لوکس نیز وجود دارد. همچنین فرصتی برای درامد پرداخت 3000 دلار در ماه برای اجاره یا پرداخت وام نیز وجود دارد. گرفتن فرصتی برای به دست آوردن این جوایز شیوه زندگی بسیار جالب است زیرا لازم نیست برای هزینه هایی که به هر حال باید پرداخت کنید به سود واقعی خود شیرجه بزنید.

با در نظر گرفتن همه چیز ، طرح جبران خسارت بسیار جذاب است و می تواند برای شخص مناسب که دارای مهارت و مهارت ذهنی مناسب است ، بسیار سودآور باشد.

آیا باید بپیوندید؟

خوب … شما فقط می توانید به این سوال پاسخ دهید. این شرکت به طور قطع معتبر به نظر می رسد ، زیرا Matrix Protection از سال 2006 تا کنون بوده و تاکنون 600000 مشتری دارد. هیچ راهی وجود ندارد که یک شرکت بتواند برای مدت طولانی در تجارت بی ثبات باشد ، بنابراین می توانید نسبت به آن احساس خوبی داشته باشید. این محصول “فروش آسان” است زیرا شما به طور عمده پس انداز در اختیار مردم قرار می دهید و برنامه جبران خسارت بسیار سخاوتمندانه است. همه چیز خوب است ، اما آیا این بدان معنی است که موفقیت شخصی را به صورت خودکار خواهید دید؟ متاسفانه نه. در حالی که همه این موارد مفید هستند ، موفقیت شخصی شما به توانایی شما در مراقبت از افراد جدید در تیم شما بستگی دارد. بدون توانایی مراقبت از افراد جدید به طور مداوم ، فرصت کمی برای ایجاد یک تجارت موفق خواهید داشت.

توصیه من یادگیری بازاریابی جذاب است تا بتوانید مشتریان حق رای دادن را بصورت آنلاین دریافت کنید. اگر بتوانید بازاریابی جذاب را در مشاغل خود ادغام کنید ، هیچ نشانی از موفقیت شما در تجارت وجود ندارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا