ساختمان و مسکن

طراحی مخزن ذخیره آب

مخزن آب یک ظرف برای استفاده در برابر بلایای طبیعی است. طراحی این تاریخ ها به دوران باستان باز می گردد و اولین استفاده از انبار مایعات تهیه تسهیلات برای نوشیدن ، آبیاری و سایر مصارف خانگی و صنعتی است. طراحی مخزن با استفاده و مشخصات کاربر متفاوت است. لیست قیمت ها نیز با طرح و مواد متفاوت است. به عنوان مثال ، از یک گنبد استوانه ای عمودی برای انتقال مایعات استفاده می شود. این دستگاه می تواند پنجاه تا چند میلیون گالن حمل کند. در حالی که مخزن جمع و جور فشرده استفاده شده در سیستم توزیع دارای طراحی هیدرولیک پنوماتیک است و لیست قیمت مخزن برای این با توجه به ظرفیت و مصالح مختلف متفاوت است. طرح های سفارشی مانند مکعب های مستطیلی ، کف مخروطی و سایر طرح های خاص که برای پاسخگویی به نیازهای مشتری ساخته شده اند نیز موجود است. لیست قیمت این طرح ها با برند و طرح سازنده نیز متفاوت است.

مخزن ذخیره آب تحت فشار معمولاً از 110 تا 265 دلار با ظرفیت 20 تا 30 گالن متغیر است. اما برندهایی وجود دارند که بالاتر از محدوده فوق هزینه دارند. لیست قیمت با توجه به نام تجاری ، کیفیت و مشخصات نصب شده با آن از قبل تعیین شده است. طرحی وجود دارد که نسبت به طراحی مشابه هزینه بالاتری دارد اما قطعات و لوازم جانبی مورد استفاده مانند سنج یا لوازم جانبی متفاوت است. ظرفیت طراحی مخزن ذخیره آب نیز تعیین کننده لیست قیمت مخزن آب است. به عنوان مثال ، یک مخزن آب دایره ای 700 لیتری که در باغ ، در حیاط خلوت ویلا یا شهرک خانه نصب شده است حدود 468 دلار قیمت دارد اما 1000 لیتر با همان طراحی و مشخصات حدود 520 دلار قیمت دارد. هرچه ظرفیت مخزن ذخیره آب بیشتر باشد ، هزینه نیز بالاتر می رود.

گذشته از ظرفیت و طراحی آن ، قیمت مخزن آب نیز از نظر کیفیت و مواد مورد استفاده تعیین می شود. معمولاً یک مخزن آب که از مواد سبک و ضد زنگ استفاده می کند بالاتر از یک ماده مس است. طراحی مخازن آب نیز گرانتر است زیرا سازنده باید ابتدا طرح را بطور خاص با توجه به نیاز و خواست مشتری انجام دهد. اتصالات ، لوازم جانبی و سایر مواد مخزن آب نیز به کل بسته قیمت مخزن آب اضافه می کنند. تولید کنندگان بسیاری از این کابینت ها وجود دارند که طرح های متفاوتی دارند ، که واقعاً از کیفیت استاندارد برای پاسخگویی به نیاز شما برخوردار هستند. از مخازن جمع و جور یا جمع و جور ساده تا طراحی سیستم توزیع آب صنعتی ، همه برای انتخاب شما در دسترس هستند. متناسب با بودجه و نیازهای خود ، آخرین نرخ مخزن آب را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا