طرح اولیه مبتدی – بررسی کتاب

[ad_1]

در حالی که یک مجموعه بزرگ از مطالب در اینترنت برای مبتدی وجود دارد ، خواندن یک کتاب ساده و ساده است که به روشنی تمام مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک کسب و کار موفق در بازاریابی اینترنتی را توضیح می دهد ، یک تغییر طراوت است. نمودار 21 ساله Newbie که توسط Daniel Mulano نوشته شده است دقیقاً همان عنوان را می گوید – یک نمودار برای یک تازه کار.

این کتاب که واقعاً در پنج قدم اساسی نوشته شده است ، این موضوع را شامل می شود که چگونه دانیل خود را از یک بازاریاب اینترنتی “تفکر آرزو” به سمت درآمدزایی اینترنتی بسیار سودآور در طی چند ماه منتقل کرد. او در مقدمه خود آزادانه اذعان می کند که زمان زیادی را دراز کشیدن در انتظار و خواندن ، نوشتن چند مقاله و فکر کردن که همه چیز باعث ثروت او در بازاریابی اینترنتی می شود. پس از 19 روز ، او آماده استعفا شد. وی با تعجب پرسید که چرا پولی به دست نیاورد ، این یک سوال غم انگیز اما بسیار آشنا است که بیشتر مبتدیان از خود می پرسند. بعد از آنكه وی در یك تالار گفتگو نوشت و آن را خیلی تند و سریع دریافت كرد ، نزدیك به توهین به او همانطور كه ​​گفت ، پاسخی از یك بازاریاب پیشرو آنلاین كه وی تصمیم گرفت جدی باشد و یك برنامه كاری متمرکز را ابداع كند.

دستاوردهای شخصی او باعث شد که او یک نمودار نیویوبی بنویسد. دانیل هیچ مانع از “اسرار تجاری” کوچک نمی شود ، هر فصل که با فرمت آسان دنبال می شود ، مشابه آنچه دانیل دست شما را در دست گرفته است ، شما را در کل مراحل از آماده سازی تا شستشوی نهایی و تکرار فصل راهنمایی می کند تا اینکه تخمینی از مدت زمان انجام هر مرحله بگذارد ، که این امر را بسیار ساده تر می کند برای اینکه بازاریاب اینترنتی آینده و آینده برنامه خود را برنامه ریزی کند.

چیزی که در این کتاب نخواهید یافت بلوکی از سر و صدا و محتوای لنت است! آنچه پیدا خواهید کرد اینست که هر خط مملو از اطلاعات خوب و خوبی است که با پیروی وفاداری به آن منجر به تجربه تغییر زندگی در بازاریابی اینترنتی خواهد شد. آنچه شما همچنین می یابید این است که تمام روشهایی که دانیل برای خلق آثار خود بصورت آنلاین بکار می برد کاملاً رایگان است.

وی با قیمتی بسیار کمی تنها 47،00 دلار ، او می تواند آن را به راحتی بسیار بیشتر بفروشد ، و این کتاب برای همه جدی در مورد درآمدزایی در بازاریابی اینترنتی کاملاً ضروری است.

دانیل به عنوان یک امتیاز اضافی ، خود را جوانی دوست داشتنی ، پرانرژی ، خنده دار و همیشه آماده برای ارائه کمک و مشاوره می داند. باید اضافه کنم که انگلیسی زبان اول او نیز نیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا