ساختمان و مسکن

طرح خانه کشور فرانسه – چگونه آن را به درستی بدست آوریم و چگونه آن را ببندیم

فرانسوی فرانسوی امروزه یک سبک محبوب در طراحی منزل است ، چه از نظر ظاهری و داخلی. در این مقاله به بررسی سبک طراحی خانه یک کشور فرانسه در خارج از کشور می پردازیم.

این همه چیست؟

به نظر شما کشور فرانسه یا همان کشور متأثر فرانسه ، سبک طراحی خانه است؟ ما می گوییم “دقیقاً”.

کشور فرانسه مجموعه ای از الگوهای طراحی منزل است –

1. از مزرعه اولیه فرانسه گرفته تا سفارت فرانسه

2. الگوهای طراحی مسکونی شامل استانهای روستایی ، روستایی فرانسه ، استانهای فرانسه ، منتخب فرانسه ، کاخ (نسخه فرانسوی Manor House انگلیسی) ، و کشور فرانسه با همین نام محدود نمی شود.

3. از جمله سبک و سبک Cajun مزرعه لوئیزیانا

4- از دوره زمانی در آمریکا بین پرانتزهای جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم تقریباً

نظر: یک نوع تمایل معمولی برای سایر انواع سبک خانه که اتفاقی است (و به طور نادرست) به عنوان یک مجرد و نه یک گروه در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال ، ویکتوریا آمریکایی a / k / a (ویکتوریا ، در هر مورد) امپراتوری دوم ، گوتیک ، ایتالیایی ، ملکه آن ، قوم ، گرز ، زونا ، و ریچارد (رومانسک) است. یا به عنوان مثال ، استعمار جنوبی از Warburton House (1680) در جیمز سیتی ، VA یا مسیح صلیب (a / k / a Cris Cross) (حدود 1690) در نیو کنت کانتی ، VA و ساده تر ، تا قلعه بیکن (1650) ) در شهر سوری ، ویرجینیا و استرفورد هال (1725) در استراتفورد ، ویرجینیا [noting that other examples abound either standing, or artistically captured earlier-on or reproduced, the author having chosen these for their geographical and temporal proximity, Post-Medieval English roots, and breadth of character].

شما می توانید پست های گروه های موسیقی در کشور فرانسه را در Amazon.com و فروشگاه کتاب محلی خود پیدا کنید. برای هوشمند سازی ، به همراه تعداد زیادی از کتاب های طراحی گرا دیگر ، مدت هاست که ما درخواست الهام گرفتن استانی را داریم: زندگی با روح کشور فرانسه توسط برنامه ریزان خانه ، و ما بلافاصله متوجه شدیم که موجودی آمازون در دسترس نیست. کشور فرانسه برگشته است. به عنوان نمونه دیگر ، آخرین ، برنامه های خانه های سفارشی ما که به تازگی در سبک کشور املاک فرانسه در آسویل ، کارولینای شمالی تکمیل شده اند ، اواخر امسال با قیمت 4 + میلیون دلار ارائه می شوند [and the facades really do have a rural sense to them].

سبک کشور فرانسه بیش از بسیاری از سبک های صنعتگر – شیب های سقفی چندگانه – ما را به یاد می آورد. ویندوز در اندازه ها و ارتفاعات مختلف. طنزهای گسترده و گسترده. حمایت از زانو و قرار گرفتن در معرض سایر ساختارهای ساختمانی. شیرهای جلو مخلوطی از شیروانی ، برش خورده ، ریخته شده و سقف لگن است. مواد طبیعی؛ ساخت و سازهای خارجی به ویژه سنگ؛ مخلوطی از روکش نهایی. محدودیت در لوازم جانبی و دکوراسیون بیرونی. سبک روستایی فرانسه در آرامش بخش ترین نمایش ها می تواند دنج و گرم باشد.

با این حال ، طراحی خانه کشور فرانسوی از جنبش هنر و صنایع دستی به چند روش فاصله دارد: سقف های مرتفع و استادیوم های شیب دار بالای سر هنرپیشه های صنعتگران؛ پرداخت در اتمام خارجی به ویژه در قفسه؛ اهمیت ساختار مشاهده شده را کاهش دهید. بعضی اوقات سیستم های گدازه شده با تابلوهای مس اندود شده مس. خطوط سقف خمیده برای قرار گرفتن در دامنه های شیب دار ، پنجره های بزرگتر ، سقف های غیر سوراخ شده و دیوارهای داخلی. نرم گسترده ای. قوس ها و پنجره های منحنی ، و جزئیات فلزی؛ فال. ستون های کلاسیک لوازم جانبی ساختمانی در ریلکس ، کمی توجه به تقارن و غیره. سادگی و ظرافت.

راه هایی برای خراب کردن طراحی خانه کشور فرانسه وجود دارد ، به عنوان مثال ، نصب خطوط سقفی در یک مرحله برای اطمینان از عمق متقارن شورویان و صخره های تک سطح – به نام ارزان ، آسان و سبک شناسی بی حساس؛ برای مثال ستون های Corinthian را به جای ستون های توسکانی یا فلوت استفاده کنید. طراحی فرانسوی و انگلیسی ، عدم تعادل عمودی و افقی را به نفع افقی اشتباه می گیرد. بدون ویندوز ترکیبی ، بدون ویندوز درب واقعی فرانسه؛ استفاده از کرکره پلاستیکی ، کرکره ای S-dog ، عدم استفاده از درهای واقعی فرانسوی ، آسفالت از پشت بام ، اصرار بر نمای های گسترده و پانل های یخ زدگی و غیره.

روش هایی برای توسعه برنامه های خانه کشور فرانسه از طریق استفاده از – فن آوری های معاصر وجود دارد ، از جمله ، به عنوان مثال ، سنگ کشت شده با مقرون به صرفه ، به ویژه در نمایه های سنگی مزرعه – شاید توسط اوونز کورنینگ؛ به عنوان مثال ، با استفاده از آثار هنری ، AB Raingutters Inc. ، Classic Gutter Systems، LLC، چراغهای گاز یا لامپ های برقی چارلستون یا نرده های آلومینیومی برای فلزات معماران Southeaster ، درب خانه Carriage و موارد مشابه.

سبک دولت فرانسه استفاده از اصول طراحی را برای طراحی مسکونی پریمیوم ، مانند ایجاد راسل ورساچی: ایجاد یک خانه جدید جدید: شخصیت دیروز خانه امروز ، Taunton Press ، 2003 ، Jacobson ، Silverstein و Winslow’s Home Home: The 10 thelbents of Permanent Design، Taunton Press ، اصل. 1941 ، چاپ مجدد 2002؛ و مهندسی مقدس به طور جداگانه. در اینجا دوباره ، شما می توانید در آغوش بگیرید و موفق شوید یا نادیده بگیرید و در تلاش برای طراحی شکست دهید.

به عنوان مثال ، لایه ها و سایر ترتیب های پوشش نهایی را بخصوص در انتهای شیروانی شیب دار شیب دار بگیرید. در عصر ورساچی از سن مشخص شده یا پیشنهادی ، این طراح خردمند است که موادی را که قدیمی تر و سنگین تر به نظر می رسند (شکل ظاهری) – سنگ پایه و مانند آن – از درجه حتی به عنوان مثال L1 تعیین می کند ، سپس برخی از مواد سبک تر را بالاتر می برد. این چیدمان و لایه ها به خصوص با انتهای سقف شیروانی شیب دار تندتر که احتمالاً در اصل دو داستان در زیر زمین های بلند است ، پشتیبانی از آنها دشوار خواهد بود. این بدان معنی است که به نظر می رسد L2 جدیدترین محصول قدیمی L1 است و ارائه یک داستان زندگی بدون توجه به جزئیات ، ارسال یک هدیه اسب است.

سرانجام ، به زبان محاوره ای از سبک های خانه ، دوباره ، به عنوان مثال ، سبک دولت فرانسه به آسانی برای ایجاد یک پاسیو یا “ایجاد اتاق ها در خارج” آماده می شود و در یک فضای تاریک که سنگ های اصلی طراحی “پناهنده و پیش بینی” اصلی را در زیر “سقف پناهگاه” ، نشان می دهد ، به خصوص اگر خطوط سقفی از سطح پایین برخوردار باشند و ساده تر از L1 روی L2 بریده شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا