برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

طرح پنجره دوجداره upvc

درب و پنجره upvc از نظر مدل و طراحی دارای تنوع زیادی است  و شما با توجه به کارایی و محل نصب پنجره باید مدل مورد نظر را انتخاب کنید. پیشنهاد می گردد که حتما از مشاوره کارشناسان ما در انتخاب نوع و مدل درب و   upvc استفاده نمایید.

درب و پنجره upvc مدل لولایی در پروژه فرمانیه

از مهمترین و پرفروش ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درب و پنجره upvc دوحالته
  2. درب و پنجره upvc بازشوی لولایی
  3. درب و پنجره upvc کلنگی
  4. درب و پنجره  دو جداره upvc سایبانی
  5. در و پنجره دوجداره upvc دولنگه کشویی
  6. در و پنجره upvc خلیجی
  7. در و پنجره دوجداره يو پی وی سی کمانی
  8. در و پنجره upvc قوس و چند ضلعی
  9. در و پنجره های  upvc کشویی
  10. در و پنجره  یو پی وی سی فرانسوی
  11. در و پنجره دوجداره يوپي وي سي ثابت

بازدید کننده محترم تمامی مدل های بازشو درب و پنجره upvc و پنجره های یو پی وی سی در قسمت پروژه های انجام گرفته فاراد پنجره موجود می باشد.

انوع درب و پنجرهupvc :

در قسمت پایین شما با انوع درب و پنجره upvc و قیمت های آن آشنا خواهید شد.

درب و پنجره upvc – پنجره دوجداره یو پی و ی سی دوحالته به دلیل حداکثر عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی امروزه در جهان از جایگاه ویژگی ای برخوردار است. این سیستم یکی از محبوبترین سیستم های پنجره در ساخت و ساز کشور نیز شده است.

دستگیره های نصب شده بر روی این سیستم در دوحالت چرخش 45 درجه و 90 درجه دو نوع بازشو را به وجود می آورند.

در حالت اول پنجره مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود بسیاری از مشتریان پنجره های لولایی را می پسندند زیرا برای تهویه هوا نیاز ندارند تا نظم پرده های نصب شده مقابل پنجره را بر هم بزنند.

اما از طرف دیگر پنجره های کشویی عایق بندی کامل مثل پنجره های بازشو را ندارند. سیستم بازشوی دوحالته پاسخی به این نیاز مشتریان است تا برای تهویه هوا از حالت Tilt پنجره استفاده کنند و نظم پرده خانه را نیز بر هم نزنند.

درب و پنجره upvc بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد.

بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.

در طراحی پنجره برای ساختمان ها از کنارهم قرار دادن لنگه های بازشو و لنگه های ثابت ترکیب های زیبایی بدست می آید. در ساخت پنجره های اتاق خواب ها و دیگر بخش های ساختمان استفاده از این نوع بازشو رایج است.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره | انواع پنجره دوجداره

درب و پنجره upvc کلنگی – Hopper Window

این به کمک لولاهایی که در پایین بازشو نصب می شود از بالا باز می شود. میزان درجه ای که این پنجره باز می شود بالاترین میزان تهویه هوا را به وجود می آورد.

بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد استفاده رایج از این پنجره مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است.

درب و پنجره upvc مدل دوحالته

در این فضاها دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد. معمولا این پنجره ها در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی سایبانی به تنهایی و در ترکیب با دیگر انواع بازشوها در ساخت پنجره های ساختمان بکار می رود. استفاده از این نوع از پنجره در برخی از موارد خاص کاربرد دارد.

استفاده از این نوع پنجره در سرویس های بهداشتی و حمام رایج است. همچنین در طبقات زیر همکف که پنجره در ارتفاع بالا قرار می گیرد این نوع از بازشو نصب می شود.

تعویض پنجره قدیمی درجردن

پنجره بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.

یکی از عوامل زیبایی نمای ساختمان پنجره هاست. در بسیاری از نماها پنجره های خلیجی جلوه ای ویژه به نما می دهد. پنجره خلیجی ترکیبی از تعدادی پنجره های ثابت و بازشو است که با در کنار هم قرار گرفتن تحت زوایای مشخص قوسی چندضلعی را پدید می آورند.

کاربرد عمده این پنجره ها در قرار گرفتن در پذیرایی خانه است. مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.

نصب پنجره upvc در لیره سر

این پنجره مقاومت بالای انواع ثابت و بازشو را حفظ می کند و امکان قرار گرفتن کتیبه نیز در آن وجود دارد و بدلیل نصب شیشه ساده در آن و هزینه تولید کمتر ، نسبت به پنجره کمانی مقرون به صرفه تر است.

در و پنجره دوجداره يو پی وی سی کمانی – Bow Window

یکی از زیباترین انواع درب و پنجره upvc که در نمای ساختمان ها به کار می رود پنجره کمانی است. پنجره کمانی از افق دارای قوس می باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس با انهنای کامل ایجاد می شود.

محصول فاراد پنجره

حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره شیشه خم می باشد.

این پنجره می تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه ساخته شود. همانند پنجره خلیجی مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.

درب و پنجره upvc مدل کشویی

پنجره کشویی بدلیل بهره وری کمتر در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی نسبت به انواع دیگر بازشوها، این روزها کاربرد خود را کم کم از دست می دهد.

مشاوران طراحی درب و پنجره upvc به همین دلیل سعی می کنند حتی المقدور از دیگر انواع بازشوها برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنند.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc کشویی در ازگل

اما هنوز هم در بخش های مختلفی از ساختمان لازم است تا پنجره کشویی نصب شود. پنجره کشویی مزیت بزرگی دارد که در هنگام بازشدن پنجره فضای داخل را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد.

به همین دلیل در قسمت های خانه که این مسئله اهمیت زیادی دارد لازم است تا یا پنجره فولکس واگنی نصب شود که هزینه تولید بالاتری دارد و یا از پنجره کشویی استفاده کرد.

بیشتر بدانید :

یکی دیگر از انواع درب و پنجره upvc ،  پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل کشویی می باشد.   پنجره دوجداره دولنگه کشویی از نظر کارایی و بهره وری همانند پنجره کشویی ساده است با این تفاوت که هر دو لنگه بصورت ریلی باز می شود.

باز شدن لنگه بصورت تک به تک و همزمان امکان پذیر است.پروفیل ساخت این نوع از پنجره کشویی با پنجره های کشویی یک لنگه بازشو متفاوت است.

این پروفیل کمی عریض تر است. این پنجره نیز با وجود بهره وری پایین تر در حفظ انرژی نسبت به دیگر مدل های بازشو کاربردهای خاص خود در بخش هایی از ساختمان را دارد.

در و پنجره دوجداره upvc  فولکس واگنی – Tilt Sliding Window

یکی دیگر از انواع درب و پنجره upvc ، پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فولکس واگنی می باشد.  عملکرد این پنجره دوجداره دقیقا مشابه درب خودروهای ون است.

 در مدل یا دربی که با این مکانیزم ساخته می شود بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در پنجره کشویی در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این پنجره لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و زمان باز شده یک ردیف به جلو می آید و عملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل است.

درب و پنجره upvc مدل فولکس واگنی

لنگه بازشوی درب یا پنجره دوجداره این سیستم به روش کلنگی یا همان Tilt نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد.امروزه این نوع پنجره جایگزین پنجره های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی پنجره ، قیمت تمام پنجره در مقایسه با پنجره کشویی بالاتر است.

یکی دیگر از انواع درب و پنجره upvc، پنجره دوجداره یو پی و ی سی  مدل قوسی می باشد. پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند.

نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های قوسدار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.

استفاده از پنجره های قوسدار بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد.

توضیحات گفته شده درباره پنجره های قوسدار در رابطه به دیگر انواع اشکال غیرمتعارف پنجره مثل چندضلعی ها صدق می کند. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل UPVC ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی – Slide Folding Window

یکی دیگر از انواعدرب و پنجره upvc، پنجره دوجداره یو پی و ی سی مدل آکاردئونی می باشد.

مکانیزم بسیار پیچیده بازشو و اندازه هایی که می توان این پنجره را در آن اجرا کرد، پنجره آکاردئونی را به انتخابی ویژه و خاص بدل کرده است.

پیشنهاد مطالعه:

پنجره ای آکاردئونی، بسیار عریض و چندین لنگه است که لنگه ها در هنگام باز شدن یکی یکی بر روی همدیگر قرار می گیرند و در گوشه پنجره قرار می گیرد.

پس از باز شدن پنجره نمای ساختمان بسیار زیباست و بیننده منظره ای عریض و کامل را در مقابل چشمان خود می بیند.از نظر کارایی و بهره وری در مقابل اتلاف انرژی و ورود اصوات بیرون به داخل نیز این پنجره عملکردی بسیار عالی دارد.

این نوع از پنجره های خاص خصوصا جهت نصب در ویلاها که معماری های خاصی دارند بسیار مناسب است و می تواند جلوه ای خیره کننده به نمای ساختمان چه از داخل چه از نمای بیرون ببخشد.

در و پنجره  یو پی وی سی فرانسوی – French Window

یکی از انواع درب و پنجره upvc ، پنجره دوجداره یو پی و ی سی مدل فرانسوی می باشد.

پنجره  یو پی وی سی فرانسوی یکی از زیباترین و پرکاربردترین پنجره ها برای نصب در ساختمان به ویژه در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه است. این پنجره از دو لنگه پنجره لولایی تشکیل شده است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند.

پنجره دوجداره با یراق فرانسوی

هر یک از لنگه ها به تنهایی و مستقل از لنگه دیگر می تواند باز شود و اگر هر دو لنگه با هم باز شود هیچ قیدی بین دو لنگه وجود نخواهد داشت. مدل باز شدن پنجره به نحوی است پس از باز شدن دولنگه نمای کاملی به بیرون ایجاد می شود.

یکی از دغدغه های مشتریان در سفارش این پنجره است کارایی این پنجره در حفظ انرژی و ممانعت از ورود آلودگی صوتی است. مکانیزم یراق آلات پنجره به نحوی است که حداکثر عایق بندی را دارد.

در و پنجره دوجداره يوپي وي سي ثابت – Picture Window

درب و پنجره upvc – پنجنره دوجداره یو پی و ی سی  ثابت دریچه ای است برای ورود نور در محلی از ساختمان که تهویه هوا اهمیتی ندارد.

پنجره ثابت دید به بیرون را ایجاد می کند و به علت مکانیزم ساده تولید قیمت تما شده مناسب تری دارد.  استفاده از پنجره ثابت در ترکیب با انواع بازشو کاربرد فراوانی در طراحی پنجره دارد.

پنجره دوجداره ارسی مسکونی سمنان

پنجره ثابت در ساخت نمای خانه ها و ساختمان ها ، با هر نوع معماری از سنتی ترین طرح ها تا مدرن ترین آنها بکار می رود. خصوصا در خانه های بزرگ پنجره های ثابت ، نمای بیرون خانه را به مانند اتاقی دیگر از خانه نمایش می دهند.

در ذیل قیمت حدودی درب و پنجره upvc با ابعاد و طرح های مختلف آورده شده است.

در پایین قیمت ها بر اساس یراق vorne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ، بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto ، بهتر است جهت روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان استفاده شود.

قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت 1/5 و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات آلمان تقریبا25 درصد به قیمت ها اضافه می گردد.

                             قیمت ها در مورخ زمستان 1401 به روز شده است

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

بیشتر بدانید : قیمت پنجره دوجداره و انواع مختلف آن

  1. پنجره آلومینیوم بهتر است یا پنجره upvc؟
    پنجره وین تک، که از برترین برندها در ساخت پنجره است، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا