برترین های کسب و کارلوازم خانگی

ظرفشویی بوش کدوم مدلش خوبه

آیا شما نیز به دنبال خرید ماشین ظرفشویی برند بوش هستید؟ آیا می‌دانید بهترین مدل های ظرفشویی بوش کدام‌اند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ بوش یکی از شرکت‌های تولیدی است که در زمینه طراحی، ساخت و عرضه انواع لوازم خانگی از جمله ظرفشویی فعالیت می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که ماشین ظرفشویی‌های برند بوش از جمله پرطرفدارترین و پرکاربردترین مدل‌های بازار به شمار می‌روند.

به همین دلیل این شرکت روزبه‌روز مدل‌های جدید‌تری را با امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر تولید می‌کند. به طوری که اگر برای خرید ظرفشویی‌های بوش به فروشگاه‌ها مراجعه کنید، با تنوع بسیاری مواجه خواهید شد و ممکن است سردرگم شوید. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم پیش از اقدام برای خرید با پنج مدل از بهترین ماشین ظرفشویی‌های این برند آشنا شوید و اطلاعات کافی را درباره کسب کنید. در این صورت گزینه‌های انتخاب شما محدودتر می‌شود و به‌راحتی محصولی را متناسب با سلیقه، نیاز و بودجه خود تهیه می‌کنید.

5 مورد از بهترین و پرطرفدارترین مدل های ظرفشویی بوش کدام‌اند؟

اگر بخواهیم از بین تنوع گسترده ماشین ظرفشویی‌های این شرکت تنها چند مورد را به شما معرفی کنیم، کار بسیار دشواری است. زیرا همه تولیدات این شرکت پیشرفته و بسیار کاربردی هستند. به طوری که هر یک از دستگاه‌های تولیدشده توسط برند بوش امکانات و ویژگی‌های مخصوص‌به‌خود را دارند.

اما برای کمک به شما و بر اساس جدید‌ترین محصولاتی که توسط این برند به بازار ارائه شده است، در ادامه پنج مورد از بهترین دستگاه‌های ظرفشویی برند بوش را به شما معرفی می‌کنیم. چنان که با یکایک ویژگی‌ها، امکانات، ظرفیت و تکنولوژی‌های هر یک از آن‌ها آشنا خواهید شد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NW01D

یکی از بهترین و جدیدترین مدل های ظرفشویی بوش مبله، مدل SMS46NW01D است. این دستگاه که از جمله تولیدات سری 4 برند بوش محسوب می‌شود که در کشور آلمان تولید شده است. این محصول یکی از ظرفشویی‌های 13 نفره بوش به شمار می‌رود و مجهز به پنل آنالوگ، یک سبد دستی و سه سبد کشویی است.

از دیگر ویژگی‌های این دسته از مدل های ظرفشویی بوش باید به برنامه‌های آن اشاره کنیم که 6 برنامه برای شستشوی ظروف و سه برنامه خاص دارد. برنامه‌های خاص این دستگاه شامل شستشو به صورت بهداشتی، شستشو با سرعت بسیار زیاد و خشک‌کن اضافی است.

علاوه بر موارد ذکر شده، باید بدانید این دستگاه تکنولوژی‌ها و امکانات ویژه‌ای از جمله موارد زیر را نیز دارد:

  • سیستم‌ مخصوص برای صرفه‌جویی مصرف آب
  • مجهز به سیستمی برای شروع با تاخیر و متناسب با زمان مورد نظر شما
  • دارای سنسور برای تشخیص مقدار آب
  • مجهز به سنسور برای جلوگیری از نشت آب
  • مجهز به سیستم شستشوی ظرف‌ها بر اساس حجم آن‌ها
  • دارای سیستمی برای حفاظت از ظرف‌هایی از جنس شیشه
  • مجهز به سیستم‌های شستشوی اولیه، سریع و شستشو با دمای زیاد
  • دارای برنامه مخصوص برای جرم‌گیری ظرفشویی
  • مجهز به قفل مخصوص کودک.

ماشین ظرفشویی توکار بوش سری 6 مدل SMV68MX07E

اگر قصد خرید ظرفشویی‌های توکار را دارید، باید بدانید مدل SMV68MX07E یکی از پرکاربردترین مدل های ظرفشویی بوش است. این دستگاه جز تولیدات کشور آلمان به شمار می‌رود و 13 نفره است. این ماشین ظرفشویی سری 6 برند بوش، سه عدد سبد به صورت کشویی و پنل توکار لمسی دارد.

ماشین ظرفشویی مدل SMV68MX07E بوش مجهز به موتوری است که تنها 42 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و جز موتورهای کم‌صدا محسوب می‌شود. از دیگر امکانات این دستگاه باید به قفل کودک و تکنولوژی‌های دیگر از جمله موارد زیر اشاره کنیم:

  • مجهز به سیستم‌های Active Water، Half Load، Aqua Sensor، Aqua Stop، Aqua Mix، Pre Wash، Load Sensor، Super Quick و Hygiene Plus است.
  • این مورد از مدل های ظرفشویی بوش برنامه‌ای مخصوص برای جرم‌گیری دستگاه دارد.
  • از دیگر تکنولوژی‌های این محصول باید به شستشوی ظروف در 20 دقیقه و با سرعت بالا، آغاز عملیات شستشو با تاخیر و سیستم تنظیم مقدار مواد شوینده مصرفی به صورت اتوماتیک اشاره کنیم.
  • همچنین این محصول مجهز به سیستم تنظیم‌کننده ارتفاع سبدها است.

برنامه های ظرفشویی مدل SMV68MX07E برند بوش

علاوه بر این‌ها این ظرفشویی برند بوش 8 برنامه برای شستشوی ظروف با دماها و روش‌های مختلف دارد. چنان که از جمله این برنامه‌ها باید به شستشو با سرعت بالا و دمای 65 درجه، شستشو با دمای 45 تا 65 درجه و به صورت خودکار، شستشو با دمای 70 درجه و قوی وغیره اشاره کنیم.

همچنین جالب است بدانید این مدل از جدیدترین مدل های ظرفشویی بوش چهار برنامه خاص نیز دارد که عبارت هستند از:

  • شستشوی انواع ظرف به صورت بهداشتی
  • شستشوی قوی ظروف
  • خشک‌کن اضافه
  • صرفه‌جویی در زمان شستشو

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46Ni01

سومین مورد از مدل های ظرفشویی بوش که جز تولیدات سری چهار این شرکت محسوب می‌شود، مدل SMS46Ni01 است. این دستگاه همانند مورد قبلی پنل توکار و لمسی و پنل آنالوگ دارد. همچنین باید بدانید این محصول تولید کشور ترکیه و به رنگ استیل است.

این محصول از نظر میزان مصرف انرژی و امکاناتی از جمله موارد زیر مشابه مدل SMV68MX07E است:

  • مجهز به قابلیت تنظیم میزان ارتفاع سبدها
  • مجهز به قابلیت تنظیم زمان شروع شستشوی ظروف
  • دارای قابلیت‌های شستشوی ظرف‌ها به اندازه نصف ظرفیت، متناسب با حجم ظرف‌ها و شستشو با دمای زیاد برای بهداشت بیشتر
  • مجهز به سنسورهای ضدنشت آب و تشخیص‌دهنده مقدار آب.
  • دارای قفل کودک.

علاوه بر این‌ها از جمله تفاوت‌های قابل توجه این محصول با دیگر مدل های ظرفشویی بوش می‌توان به ورودی آب گرم و سرد و زنگ هشداردهنده هنگام اتمام مراحل شستشو اشاره کرد. همچنین باید بدانید این ماشین ظرفشویی موتوری دارد که فقط 44 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند و مقدار مصرف آب آن در هر دور 9.3 لیتر است.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NW01

همچنین در هر دور شستشو این محصول حدودا 9.3 لیتر آب مصرف می‌کند. بنابراین اگر جز افراد حساس نسبت به مصرف انرژی و آب در محصولات و لوازم خانگی هستید، این ظرفشویی برای شما تولید شده است. علاوه بر این‌ها باید بدانید این نوع از مدل های ظرفشویی بوش دارای موتوری است که همچون مورد قبلی حدودا 44 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند و جز دستگاه‌های کم‌صدا است.

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این دستگاه باید به سه سبد کشویی، پنل آنالوگ، قفل کودک، زنگ هشداردهنده در زمان پایان دور شستشو و ورودی آب سرد و گرم اشاره کنیم. همچنین این ماشین ظرفشویی که تنها به رنگ سفید تولید می‌شود، تکنولوژی‌های مختلفی دارد.

چنان که سیستم ضدنشت آب، شروع شستشو با تاخیر، سیستم تغییردهنده ارتفاع سبدها، سیستم تشخیص‌دهنده میزان آب مصرفی و سیستم حفاظت از ظروف شیشه‌ای از جمله این تکنولوژی‌ها هستند. علاوه بر این‌ها باید توجه داشته باشید که این محصول مجهز به سیستمی است که امکان شستشوی نصف ظرفیت را فراهم می‌کند.

ضمن اینکه این دستگاه عملیات شستشوی انواع ظروف را با توجه به حجم آن‌ها انجام می‌دهد و با استفاده از سیستم شستشو با دمای بیشتر، شستشوی بهداشتی ظروف را شاهد خواهید بود.

برنامه های شستشوی انواع ظروف در ظرفشویی مدل SMS46NW01

علاوه بر آنچه تا به اینجا درباره این نوع از مدل های ظرفشویی بوش گفته شد، باید بدانید این محصول همانند دیگر ماشین ظرفشویی‌های این برند، برنامه‌های مختلفی برای شستشوی انواع ظروف دارد. به طوری که امکان شستشو ظرف‌ها با 5 برنامه در این دستگاه فراهم شده است.

این برنامه‌ها عبارت هستند از:

  • شستشوی اقتصادی ظروف با دمای 50 درجه سانتی‌گراد
  • شستشوی ظروف به صورت خودکار و با دمای 45 تا 65 درجه سانتی‌گراد
  • شستشوی شبانه با دمای 50 درجه سانتی‌گراد
  • شستشوی سریع ظروف با دمای 65 درجه سانتی‌گراد
  • شستشوی قوی با دمای 70 درجه سانتی‌گراد

شستشوی ظروف شیشه‌ای در ماشین ظرفشویی بوش

علاوه بر این‌ها ناگفته نماند که این مدل های ظرفشویی بوش سه برنامه خاص و ویژه برای شستشوی ظروف مختلف نیز دارند. به طوری که این برنامه‌ها شامل خشک‌کن به صورت حرفه‌ای، شستشو به صورت بهداشتی و شستشو در مدت زمان کوتاه هستند.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67TW02B

یکی دیگر از بهترین ظرفشویی‌های سری 6 برند بوش مدل SMS67TW02B است که جز ماشین ظرفشویی‌هایی 14 نفره و مبله این شرکت دسته‌بندی می‌شود. این محصول تولید کشور آلمان است و تنها در رنگ سفید تولید می‌شود.

این محصول همچون برخی دیگر از تولیدات برند بوش دارای یک سبد دستی و سه سبد کشویی برای قرارگیری ظروف مختلف است که این سبدها قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارند. همچنین این دستگاه به لامپ داخلی، قفل کودک و خشک‌کن Zeolith با خاصیت جذب‌کنندگی رطوبت و تولید حرارت مجهز است.

از دیگر ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در این ظرفشویی که تاحدودی مشابه دیگر مدل های ظرفشویی بوش است، می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. سیستم‌های صرفه‌جویی در میزان مصرف آب و زمان ، سنسورهای ضدنشت و تشخیص مقدار آب و برنامه جرم‌گیری از دستگاه از جمله این تکنولوژی‌ها هستند.

علاوه بر این موارد، جالب است بدانید این مدل از ماشین ظرفشویی مارک بوش امکانات دیگری مانند موارد زیر را نیز دارد:

  • شستشوی ظروف مختلف با دما زیاد برای بهداشت بیشتر آن‌ها
  • شستشوی انواع ظروف با سرعت زیاد
  • شستشوی اولیه
  • شستشوی ظروف با سرعت بالا و تنها در 20 دقیقه
  • شستشوی ظروف بر اساس حجم موجود در ماشین ظرفشویی
  • شستشوی انواع ظرف به اندازه نصف ظرفیت
  • شستشوی ظروف مختلف با تاخیر در شروع دور از یک تا 24 ساعت

این مدل های ظرفشویی بوش سیستمی مخصوص محافظت از ظرف‌های شیشه‌ای نیز دارند. ضمن اینکه موتور این دستگاه به صورتی است که طول عمر زیادی دارد و 42 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به پنل روکار و لمسی آن اشاره کنیم که کار با این دستگاه را آسان می‌کند.

میزان مصرف و برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مدل SMS67TW02B

علاوه بر این باید بدانید این ظرفشویی در طول یک دور شستشو فقط 9.5 لیتر آب مصرف می‌کند. بنابراین تاحدودی مصرف آب آن نیز زیاد نیست.

نکته مهم دیگر در رابطه با این نوع این است که برخلاف دیگر مدل های ظرفشویی بوش، 7 برنامه برای شستشوی ظروف دارد. به طوری که این برنامه‌ها شامل شستشوی خودکار، اقتصادی، فوق‌بهداشتی، سریع، اولیه و مخصوص ظروف کریستال و شیشه‌ای هستند. البته توجه داشته باشید که هر یک از این برنامه‌ها دمای خاص خود را برای شستشو و تمیز کردن ظروف دارند.

علاوه بر این‌ها ماشین ظرفشویی مدل SMS67TW02B بوش مجهز به چهار نوع برنامه ویژه است که شامل شستشوی بهداشتی و نصف ظرفیت، خشک‌کن بسیار حرفه‌ای و کاهش‌دهنده مدت زمان شستشو می‌شوند.

قیمت ظرفشویی بوش چقدر است؟

تا به اینجا به‌خوبی با پنج مورد از بهترین مدل‌های مختلف ظرفشویی برند بوش از جمله SMS46NW01D، SMV68MX07E، SMS67TW02B، SMS46Ni01 و SMS46NW01 آشنا شدید. به طوری که هر آنچه باید درباره امکانات، ویژگی‌ها، کشور سازنده، تکنولوژی‌ها، طراحی ظاهری و برنامه‌های شستشوی آن‌ها بدانید، شرح داده شد.

حال اگر شما قصد خرید مدل های ظرفشویی بوش را داشته باشید، به احتمال زیاد نگران قیمت آن‌ها نیز هستید. در این رابطه باید بدانید به طور کلی شاید قیمت ظرفشویی بوش نسبت به برندهای دیگر بیشتر باشد اما این قیمت‌ها نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ناچیز است.

البته اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تر نسبت به دیگر فروشگاه‌ها و سایت‌ها تهیه کنید، پیشنهاد می‌دهیم در نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. زیرا این فروشگاه تنها مرجع خرید ماشین ظرفشویی‌ بوش اصل در تهران است و این محصولات را با قیمت بهتر به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین با خرید از این مرکز از گارانتی به مدت سه سال نیز بهره‌مند خواهید شد.

برای نصب و تعمیر لوازم خانگی بوش باید به سرویس دوره ای لوازم خانگی بوش مراجعه کنید. در اینجا فهرست و اطلاعات تماس نمایندگی های بوش در تهران ارایه شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا