برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

غلط گیر برای چیست

مقدمه

همه ی ما به دلیل خستگی در هنگام نوشتن با خودکار دچار خطاهایی می شویم که نیاز داریم هر چه سریع تر آنها را پاک کنیم. از نظر شما بهترین گزینه چیست؟ آیا باید کاغذ را مچاله کنیم و دور بی اندازیم؟ خیر ما به شما استفاده از غلط گیر ها را پیشنهاد می کنیم. به این گونه در عین راحتی می توانید خطا های خود را پاک کنید و دوباره در آن قسمت بنویسید. غلط گیر ها نیز دارای انواع بسیار زیادی هستند که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند برای یک عامل مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو ما در این مقاله می خواهیم شما را با انواع غلط گیر ها آشنا کنیم و خصوصیات هر کدام را برایتان شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

غلط گیر چیست؟

غلط گیر ها سفید و به کاغذ هستند و بیشتر برای مورد استفاده قرار می گیرند. این غلط گیر ها برای پوشاندن خطاهای موجود روی کاغذ اعمال می شوند. جالب است بدانید پس از خشک شدن آنها می توان دوباره در آن قسمت چیزی را نوشت. اکثر افرادی که روزانه با خودکار سرو کار دارند به یک غلط گیر نیاز دارند. وجود این غلط گیر ها برای با خودکار بسیار ضروری است. زیرا در صورت بروز اشتباه به هیچ روش دیگری نمی توان آن را پاک کرد که این امر بسیار موجب عصبانیت و عدم تمرکز وی می شود. در هنگام استفاده از این غلط گیر دقت کنید که ان را بو نکنید زیرا که استشمام بخارات مایع این غلط گیر ها موجب سرگیجه می شود و گاهی اثرات نامطلوبی را ایجاد می کند.

ما در اینجا شما را با انواع لاک های غلط گیر آشنا می کنیم.

تاریخچه غلط گیر

وجود این نوع مایع غلط گیر در ابتدا موجب آسانی کار نویسندگان شد. یکی از اولین اشکال این مدل غلط گیر ها در سال ۱۹۵۶ توسط وزیر آمریکایی بت نسیمیت گراهام، بنیانگذار مقاله مایع اختراع شد. این فرد این مایع تصحیح کننده یا همان غلط گیر امروزی را به عنوان نوعی رنگ برای پوشاندن اشتباهات اختراع کرد. وی محصول خود را در سال ۱۹۷۹ به شرکت ژیلت فروخت و این محصول به “مایع کاغذ” تبدیل شد. در طول دهه ۱۹۸۰، برای پاک کردن بهتر از مواد رقیق کننده ای مانند تری کلرواتان در آن استفاده شد. بسیاری این ماده رقیق کننده خاص را سرطان زا می دانستند، زیرا مطالعات زیادی آن را با مرگ مرتبط دانست.

سالها پس از جنجال، سازندگان این مایع، ماده شیمیایی را حذف کرده و فرمول را تغییر دادند. از آن روز، هیچ حلال سمی در تولید غلط گیر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

چه مواد شیمیایی در غلط گیر ها وجود دارد؟

مایع تصحیح با استفاده از مجموعه ای از مواد شیمیایی ایجاد می شود. اولین ماده شیمیایی دی اکسید تیتانیوم است که دارای شاخص رنگ سفید رنگدانه است و رنگی برای تصحیح مایع به شمار می رود. بعد نفتای حلال، نفت و آلیفاتیک سبک هستند که با مواد شیمیایی اولیه مخلوط می شوند. رزین، رنگ دهنده ها، عطر و مواد پخش کننده نیز با بقیه مواد شیمیایی ترکیب شده و ماده مات و سفیدی را ایجاد می کنند.

تری کلرو اتان، ماده رقیق کننده، به دلیل سمی بودن دیگر در این نوع غلط گیر ها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

در بالا با مزایای یک غلط گیر و محتوای تشکیل دهنده آن آشنا شدیم. همانطور که تا به حال دیده اید غلط گیر ها دارای انواع بسیار زیادی هستند که هر کدام دارای یک ویژگی می باشند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • غلط گیر نواری
  • غلط گیر نواری فانتزی
  • غلط گیر طرح دار 
  • غلط گیر رنگی 
  • و

ما نیز در اینجا شما را با انواع مارک غلط گیر ها آشنا کرده ایم که می توانید آنها را از عادل افزار تهیه نمایید.

 انواع غلط گیر ها : غلط گیر ماژیکی بیک 

BIC یک شرکت خانوادگی بزرگ است که در بورس اوراق بهادار پاریس فعال شده و در زمینه ، فندک، ریش تراش و محصولات تبلیغاتی جهانی فعالیت می کند. BIC بیش از ۷۰ سال، گزینه هایی با کیفیت بالا، ساده، مبتکرانه و قابل اعتماد به ما ارائه داده است. غلط گیر نواری این برند نیز کارایی بالایی دارد و در بین دیگر برند ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

  • سال شروع : ۱۹۵۰
  • کشور: فرانسه

نمونه ای از جعبه غلط گیر BIC

 انواع غلط گیر ها : کنته 

Conté با نام تجاری رنگ و نقاشی فرانسوی از سال ۱۷۹۴ مشهور شد و از سال ۱۹۷۹ عضو گروه BIC بوده است. این تنوع سختی سرب را به ارمغان آورد. سازهای هنری با کیفیت بالای این برند، بسیار محبوب بود و مورد استفاده خیلی از هنرمندان قرار می گرفت. غلط گیر این برند نیز بسیار معروف می باشد و از کارایی خوبی برخوردار است.

  • سال شروع: ۱۷۹۵
  • کشور: فرانسه

#۳ انواع غلط گیر ها : غلط گیر خودکاری تیپ-اکس (TIPP-EX)

Tipp-Exیکی از معروف ترین مارک های اصلاحیه در اروپا است که در سال ۱۹۵۹ توسط اوتو و.کارلس در آلمان ایجاد شد. محصول اصلی Tipp-Ex نوارهای غلط گیر روکش دار بود که برای خطاهای نوشتن مورد استفاده قرار می گرفت اما بعداً به غلط گیر های امروزی تبدیل شد. طی چند دهه گذشته این برند محصولات خود را برای استفاده در دفتر، مدرسه و خانه گسترش داده است.

  • سال شروع: ۱۹۵۹
  • کشور: آلمان
  • رتبه بندی: شماره ۱ در اروپا

نمونه ای از لاک غلط گیر TIPP-EX

 انواع غلط گیر ها : سلو (CELLO)

Cello بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده لوازم التحریر به خصوص انواع غلط گیر ها در هند است. Cello یک تولید کننده یکپارچه با قابلیت تحقیق داخلی، توسعه محصول و قابلیت های بازاریابی است. مارک Cello با سبد گسترده ای از محصولات و شبکه توزیع در سراسر کشور، یکی از شناخته شده ترین برند ها برای تولید غلط گیر در جهان است.

  • سال شروع: ۱۹۹۵
  • کشور: هند
  • رتبه بندی: ۱ در هند

شما می توانید لوازم التحریر فرزندانتان را از ترب خریداری کنید

چگونه غلط گیر نواری خراب را درست کنیم | چگونه لاک غلط گیر خشک شده را درست کنیم

ما در اینجا شما را با تاریخچه غلط گیر و انواع برندهای آن آشنا کردیم.

امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی را داشته و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد غلط گیر یا مایع تصحیح کننده، به دست آورده باشید. ما در این مقاله با معرفی انواع غلط گیر ها در خدمت شما بودیم و متوجه شدیم که هر کدام آنها دارای خصوصیاتی بوده و در قالب های مختلف عرضه می شوند. همینطور متوجه شدیم این غلط گیر ها برای یک نویسنده با خودکار ضروری می باشد. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورددر ابتدا بد نیست بدانیم لاک غلط گیر چیست؟

در گذشته که لاک غلط گیر هنوز اختراع نشده بود مردم در نوشتار خود از خودکار و یا مداد استفاده می کردند و در صورتی که چیزی را غلط می نوشتند باید از پاک کن معمولی و یا پاکن خودکار استفاده می کردند. اما هنگام استفاده از پاک کن خودکار به دلیل اینکه مواد زبری در آن استفاده شده بود باعث از بین رفتن کاغذ می شد که همین موضوع باعث اختراع غلط گیر توسط یک منشی شد.

غلط‌گیر ابزاری است که با آن در نوشتارهای کاغذی غلط‌های املایی را پاک می‌کنند.

از آن‌جا که نخستین نمونه‌های غلط‌گیر از نوع لاک‌های سفید غلط‌گیر بوده، در کل به آن لاک غلط‌گیر هم می‌گویند. لاک‌های غلط گیر مدل‌های مختلفی مانند لاک، مدل خودکار فشاری و مدل نواری یا رول کشیدنی هستند.

اگر قصد خرید در زمینه مواد شیمیایی یا اولیه برای تولید لاک غلط گیر و یا ظروف مورد نیاز آن را دارید با توجه به اینکه حیطه فعالیت شرکت بازرگانی فیروزه، عمومی است و زمینه فعالیتش شامل واردات انواع کالاهایی( مواد اولیه، آماده مصرف، دستگاه های خط تولید) می شود که ورود آن به کشور، قانونی است می تواند شما را در انجام امور مربوطه همراهی کند.

این شرکت با به روزرسانی اطلاعاتش در زمینه های کاری مختلف و شناخت پیشرفته ترین وسایل و تجهیزات در زمینه های گوناگون و با توجه به سابقه طولانی در امور واردات کالاهای مختلف مصرفی و… می تواند بازرگانانی را که قصد واردات و ترخیص کالای خود در را از بنادر گوناگون ایران دارند همراهی کند تا کالاهای خود را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه از مجاری قانونی وارد کشور کنند.

خرید از چین

در چند ماه اخیر که سفر به چین به دلیل بیماری کرونا با سختگیری های فراوان انجام می شود شرکت بازرگانی فیروزه با داشتن دفتر و انبار در شهر ایوو و گوانجو قادر است که شما را در امر فروشگاه لوازم التحریر خورشید شاپ اجناس مورد نظرتان یاری کند تا از هرگونه سواستفاده از سرمایه شما جلوگیری شود.

شرکت بازرگانی فیروزه با حدود نیم قرن سابقه در امور واردات، به صورت مجموعه ای گسترده و وسیع، می تواند در صورت نیاز مشتری به نمایندگی از وی و بدون حضور مشتری امور مربوط به خرید وی را در چین انجام دهد.

این شرکت همچنین دارای دفاتر مختلف در ایران (مشهد، تهران، بندرعباس) می باشد و در صورتی که شخصا قصد حضور در چین و بررسی بازارهای شهرهای مختلف را دارید، این شرکت با داشتن نماینده در چین که مسلط به زبان چینی و انگلیسی و فارسی می باشد می تواند شما را در این سفر همراهی کند تا از هرگونه سوء استفاده از سرمایه شما جلوگیری شود.

لاک غلط گیر قلمی لاک غلط گیر نواری لاک غلط گیر فرچه ای

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره بیشتر در این رابطه و یا هرگونه خرید خارجی می توانید با مجموعه ما باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

دیگر محصولات، وارد سایت ما شده و از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید.

همچنین می توانید برای دانستن قیمت و تحوه خرید انواع غلط گیر که می خواهید، با ما تماس بگیرید.

 

فهرست مقاله

  • https://hillbilly ir/tag/چگونه-لاک-غلط-گیر-خشک-شده-را-درست-کنیم/
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا