فرصت شغلی کلاهبرداری در بازاریابی شبکه ای MLM؟

[ad_1]

من مطمئن هستم که شما در مورد کلاهبرداری بازاریابی شبکه MLM فرصت های شغلی شنیده اید که ادعا می کند افراد زیادی در آنجا کار می کنند. حقیقت این است که 97٪ مردم در یک تجارت شکست می خورند و به همین دلیل بسیار عصبانی هستند. اما در نگاه تلنگر بسیاری از مردم فراموش می کنند که در مورد این صنعت صحبت کنند که میلیونرها را بیش از دیگران ایجاد کرده است.

به بیان ساده بازاریابی شبکه ای به شما امکان می دهد از وقت خود و دیگران برای ایجاد یک سازمان جهانی استفاده کنید.

افرادی که معمولاً انگشت خود را به سمت شرکت های مختلف بازاریابی شبکه ای می گذارند کسانی هستند که آنها را به راحتی شکست می دهند. کسانی که شکست خوردند همانهایی هستند که این کار را ترک کردند. اگر استعفا دهید پس چاره ای جز شکست ندارید زیرا از خود و شرکت خود دست کشیدید.

من را اشتباه نگیرید بسیاری از شرکتهای بد نیت وجود دارند که به توزیع کنندگان خود و مواردی از این دست پرداخت نمی کنند. اما مجبور نیستید درگیر هیچ یک از این نوع شرکت ها شوید فقط به این دلیل که اینترنت جستجو در هر کسی را در هر زمان برای شما بسیار آسان می کند.

بنابراین به نظر من افرادی که انگشت خود را نشان می دهند و در مورد کلاهبرداری های مختلف ادعا می کنند افرادی هستند که به راحتی تسلیم خود و کار شده اند. حقیقت این است که بازاریابی شبکه ای برای همه مناسب نیست.

بازاریابی شبکه ای برای افراد جدی است که می خواهند از پایه پایه محکمی ایجاد کنند و یک تجارت پایدار ایجاد کنند.

سریع ثروتمند نمی شود و هرگز نباید به آن روش فکر کرد. هنگامی که سعی کنید سریع اتفاق بیفتد و همه اشتباهات اتفاق بیفتد خواهید دید که موفقیت در این نوع طرز فکر غلط دشوار است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا