بازرگانیبرترین های کسب و کار

فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه برند نگار ندائی

مانتو و کت های برند نگار ندائی، از بهترین پوشاک های موجود در بازار کشورمان به شمار می روند که با کیفیت و زیبایی کم نظیر خود توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده ‌است. تنوع این محصولات ها به قدری زیاد است که هر کدام از مشتریان با هر سلیقه‌ای، می توانند گزینه مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.

اینترنت | خرید و فروش

اهمیت پوشیدن مانتو

مانتو، پوشش اصلی اکثر قریب به اتفاق خانم‌هایی است که در خیابان مشاهده میکنیم. مانتو که نمونه‌های بلند و کوتاه از آن در بازار یافت میشود، یک پوشش بیرونی بسیار مناسب است که می‌توان آن را در موقعیت‌های مختلف پوشید و استایلی زیبا و جذاب داشت. مانتوها یا دکمه دار و یا زیپ دار هستند. البته مدل‌های جلو بسته از مانتو هم در بازار موجود می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. پوشیدن مانتو، بیشتر در کشورهای اسلامی مرسوم است؛ چرا که با آن می توان پوشش کاملی برای شخصیت ظاهری خود به وجود آورد.

با توجه به استقبال گسترده‌ای که از خرید و فروش انواع مانتو  در فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه در کشورمان شاهد هستیم، این روزها بسیاری از مراکز فعال در زمینه تولید پوشاک، اقدام به طراحی و تولید انبوه متنوع‌ترین مدل از مانتوها نموده اند. خوشبختانه تنوع بی‌نظیری که در بازار فروش مانتو وجود دارد، دست مشتریان را برای انتخاب بهترین‌ها باز نگه می دارد.

چگونه مناسب‌ترین مانتو را انتخاب کنیم؟

مانتو بخش مهمی از استایل ما است که در مراسمات مختلف، سفر، گردش و تفریح، محل کار و… آن را می پوشیم. تاثیر مانتو در جذابیت ظاهری ما، غیر قابل انکار است و این یعنی باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشیم و مانتویی را برگزینیم که ضمن برخورداری از زیبایی، متناسب با موقعیتی باشد که قرار است در آن حضور یابیم.

مسلماً نمی توان مانتوهای اسپرت را در محل کار پوشید و یا با آن‌ها در مراسمات رسمی ظاهر شد. همانطور که یک مانتو رسمی، برای گردش و تفریح مناسب نیست.

برای داشتن یک استایل جذاب در مکان‌های رسمی، می توان مانتو مشکی زنانه را با شلوار، کیف و کفش رسمی ست کرد. ست کردن یک مانتو اسپرت با شلوار جین و کفش اسپرت، استایل ما را اسپرت خواهد کرد. مانتوهای اسپرت جلوباز با شلوارهای مام استایل و مام فیت، ست جذاب و دیدنی را تشکیل خواهند داد.

اما برای ست کردن مانتو، تنها توجه به سبک طراحی آن کافی نیست. بلکه در نظر گرفتن رنگ مانتو و همخوانی آن با شلوار، روسری یا شال، کیف، کفش و حتی زیورآلات نیز اهمیت قابل توجهی دارد. البته برای انتخاب مانتو مناسب، باید به گرما و سرمای هر فصل نیز توجه داشته باشیم.

اینترنت | خرید و فروش

مانتوهای تابستانی از پارچه‌های سبک و لطیف نظیر حریر، ژآکارد، کرپ، ریون و… تولید میشوند و بدن را خنک نگه میدارند. در مقابل مانتوهای زمستانی از پارچه‌های بافت و یا مخمل هستند و از بدن در برابر سرمای هوا محافظت خواهند کرد.

انواع مدل‌های مانتو برند نگار ندائی کدامند؟

وقتی تصمیم به خرید یک مانتو میگیریم، انتظار داریم که محصول انتخاب شده زیبا و در عین حال باکیفیت باشد. همانطور که گفتیم مدل‌های مانتو برند نگار ندائی، با آن زیبایی و کیفیت ساخت، بهترین انتخاب برای خرید خواهند بود. برند نگار ندائی، به همان اندازه که به کیفیت و جذابیت تولیدات خود توجه دارد، به تنوع مانتوها نیز اهمیت می دهد و همواره به دنبال آن است که افراد با سلایق مختلف را به خرید جذب نماید. سایت خرید لباس زنانه برند نگار ندائی  با مدل های زیر منتظر خرید شما است.

مدل‌های مختلف مانتو های برند نگار ندائی:

مانتو Melanie: این مانتو از جنس ژاکارد نخ است و به دلیل خنکی و سبکی، گزینه‌ای عالی برای فصل بهار و تابستان به شمار می رود. این مانتو ابداً سنگین نیست و ضخامتی ندارد که با گرمای آن اذیت شوید.

مدل طراحی مانتو Melanie، فون و آزاد است. آستین‌های کیمونویی این مانتوی جذاب، بر زیبایی آن افزوده و آن را به عنوان انتخابی ایده آل، مطرح کرده است. قد این مانتو ۸۰ سانتی متر، دور سینه آن ۱۱۶ سانتی متر و دور باسن آن ۱۲۴ سانتی‌متر می باشد.مانتو Melanie، رنگ‌های طوسی ملایمی دارد که با آن خط‌های آبی روشن، جذابیت خاصی پیدا کرده است.

مانتو ژاکارد Queen‎‎: این مانتو را میتوان در دسته‌بندی کالکشن بهار و تابستان جای داد. جنس این مانتو از ژاکارد درجه یک است و رنگ آن مشکی میباشد. طرح پتینه محو مانتو ژاکارد Queen‎‎، از زیبایی‌های قابل توجه آن است.

بعید می دانیم با دیدن این مانتو زیبا، عاشق طرح و رنگ آن نشوید!

اینترنت | خرید و فروش

مانتو bella: این مانتو نیز با طراحی جلوباز و جنس پارچه خنکی که دارد، به یکی از مانتوهای خوش استایل و البته خنک و مناسب بهار و تابستان تبدیل شده است.

مانتو ژاکارد coffee‎‎: مانتو ژاکارد coffee‎‎ به صورت لمینیت شده است که آن را دارای خاصیت ضد آب و رطوب میکند. ابعاد آن نیز به صورت فری سایز طراحی شده است.

مانتو zebra‎‎: جنس مانتو کلودی از لنین بوده و مدل آن فری سایزو آزاد است. این مانتو جیب‌های کاربردی دارد

کت زنانه

کت یکی از پرطرفدارترین محصولات لباسی است که ترکیبات زنانه را تکمیل می کند. محصولاتی که با رنگ ها و طرح های مختلف عرضه می گردد و بیشتر در فصل بهار و پاییز از آنها استفاده می شود. لذا از آنجائیکه خانم ها عاشق استفاده از قطعات مکمل در ترکیب هستند، کت ها به راحتی می توانند ترکیب های شیک و منحصر به فرد ایجاد کنند.

این محصولات با دقت زیادی طراحی و ساخته شده اند تا در هر محیطی چشم نواز باشند. از اینرو آنها یکی از پرطرفدارترین محصولات برای خانم هایی هستند که می خواهند مظهر ظرافت باشند. و اینکه کت ها به عنوان لمسی موثر برای ترکیب های دلخواه شناخته شده و در این خصوص خودنمایی می کنند.

اصولا مدل های کت زنانه که با طرح های دلنشین خود به چشم می آیند، محصولی بسیار کاربردی و خاص با رنگ بندی های متنوع هستند که خانم ها می توانند در فصل های مختلف از آنها استفاده کنند. آنها همچنین در مدل های مختلف با تفاوت در طراحی یقه، یا با تفاوت در برش و دوخت و الگو و همینطور تفاوت در جنس ساخت، متفاوت از هم تولید می شوند. کت ها اغلب در ترکیبات روزانه و همچنین در زندگی تجاری ترجیح داده می شوند. خرید کت زنانه از فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه نگار ندائی به دلیل تنوع بالا میتواند بسیار جذاب باشد.

انواع کت زنانه

کت ها از تنوع بالایی برخوردار هستند که همین سبب می شود تا بتوانید متناسب با سبک و استایل خود از میان آنها انتخاب کنید. در مجموعه کت های زنانه، زنانگی با استایل مردانه هماهنگی دارد و شما را تحت رهبری برندهای معروف دنیا یا طرح و مدل های شیک و مطرح بومی و داخلی، مثل آنچه در فروشگاه نگار ندائی عرضه می گردد، ملاقات می کند.

لذا شما می توانید کت های زنانه متشکل از سبک ها، طرح ها و مدل های مختلف با مزیت های قیمتی مناسب داشته باشید. مجموعه مدل های کت شامل گزینه های رنگی زیادی است، با برش های یقه های مختلف، الگوهای متعدد و جزئیات گلدوزی که می تواند استایل شما را به شکلی خاص و منحصر به فرد منعکس نماید.

با اینحال اگر بخواهیم انواع کت زنانه را معرفی کنیم، آنها بر اساس طرح و مدل یقه اعم از یقه انگلیسی، یقه بلیزری، یقه هفت، یقه آرشال، یقه دیپلمات، یقه آمریکایی و… و به لحاظ جنس پارچه اعم از چرمی، جین، کتان، کرپ، لینن، گاباردین، پشمی و… و به لحاظ طرح و مدل اعم از کت یقه بلیزر چهاردکمه، کت لینن راه راه، کت پشمی جناغی، پالتو کتی و… می باشند.

همچنین می توان آنها را بر اساس فصول مورد استفاده در دسته بندی کت های کالکشن بهار و تابستان یا کت های کالکشن پاییز و زمستان قرار داد. کت های کالکشن بهار و تابستان معمولا از جنس پارچه های نخی و نازک و کت های کالکشن پاییز و زمستان از جنس پارچه های ضخیم و گرم تهیه می شوند. برخی از مدل کت های زنانه ترند امسال برند نگار ندائی  عبارتند از:

کت پشمی Rita‎‎: این کت پشمی دارای تنخور راسته و بدون پنس و گودی کمر است. همچنین آستردار است و برای آستر آن از پارچه لمینیت استفاده شده است که پارچه ای مقاوم و مستحکم در برابر عوامل محیطی چون رطوبت است.

کت کرپ یقه بلیزر sunny: این کت که حد اعلای ظرافت و شیک بودن را به بانوان ارزانی می دارد از جنس کرپ خارجی درجه یک است که به همراه کمربند عرضه می گردد

کت کرپ یونیک مشکی:مدل این کت به صورت راسته و آزاد با یقه انگلیسی است. جنس پارچه این محصول کت از پارچه کرپ خارجی با کیفیت A است.

کت فاستونی Daniel‎‎:جنس پارچه این کت از فاستونی درجه یک است. این کت راسته بدون پنس و گودی کمر میباشد.

کیفیت بی نظیر مانتو و کت های های برند نگار ندائی

همه ما میدانیم که در فرایند خرید یک مانتو، توجه به کیفیت آن بیش از جذابیت و زیبایی آن اهمیت دارد. کیفیت مانتو و کت، ضامن دوام و طول عمر آن است. اگر یک مانتو یا کت کیفیت لازم را دارا باشد، با پوشیدن آن احساس خوبی خواهیم داشت. وقتی از کیفیت مانتو و کت صحبت میکنیم، اشاره ما در وهله اول به جنس پارچه‌ای است که در تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین نوع برش و دوخت مانتو و کت نیز نشان از کیفیت آن ها دارد. خوشبختانه مانتو و کت های برند نگار ندائی در کیفیت و مرغوبیت، حرف های زیادی برای گفتن دارند و مطمئناً توجه خریداران را به خود جلب خواهد کرد.

برای تولید مانتو و کت های برند نگار ندائی ، از بهترین پارچه‌ها استفاده شده است. این پارچه‌ها براساس الگویی استاندارد و زیبا برش خورده و توسط چرخ‌های پیشرفته دوخته شده اند. این مانتو و کت ها ضمن برخورداری از دوام بالا، بسیار راحت هستند و شما با پوشیدن آن حس خوبی خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا