فروش اتومبیل – آیا از 60 تا 70 ساعت کار روی کف بتونی خسته شده اید؟

[ad_1]

ماشین

من هنوز هم افرادی را می شناسم که از بخش خودرو می شناسم و خسته شده اند که دردسر فروش هر روزه را برای ایجاد تغییرات کوچک ایجاد می کنند و باید با افق های جدید کار را شروع کنند. در حالی که آنها بیشتر کار را انجام می دهند ، نماینده بیشتر پول بدست آمده را نگه می دارد. درست زمانی که آنها فکر می کنند در حال ساختن یک گروه خوب از مشتریان هستند که دوستان خود را معرفی می کنند و برای خرید ماشین های آینده بازمی گردند ، آنها را به نمایندگی دیگری که تازه به شهر منتقل شده است از دست می دهند.

فروش مصرف کنندگان باهوش تر و دشوارتر است. برای آنها بسیار آسان است که بتوانند ارزش اتومبیل را در زمان نو بودن یا استفاده از آن بیابند و حتی اتومبیل های دیگری را برای فروش با قیمت های بهتر در Craigslist ، Ebay و سایت های دیگر در اینترنت پیدا کنند که در آنها معاملات فروش خودرو وجود دارد.

برای آنها بسیار آسان است که اگر هنوز می خواهید فروش خود را انجام دهید ، استفاده از این اطلاعات و مذاکره با شما و جایی که تقریباً همه کارمزد خود را از دست می دهید ، مذاکره کنند.

آنها از یک نبرد تجاری خسته شده اند تا این که با ایستادن روی کف آسفالت و با دعا کردن اینکه کسی روی زمین قدم بگذارد ، انگشتانشان درد می گیرد تا بتوانند مانند یک غرور شیرها یک شکار آهوی زخمی را بر روی آن عامل با سایر فروشندگان بجنگند.

آنها از دست دادن معاملات با فروشندگان فروش در حالی که در استراحت ناهار خود هستند یا یک روز تعطیل هنگامی که مشتری به دنبال آنها می آید ، خسته شده اند.

اگر به شما مبلغی معادل 70 هزار دلار به اضافه 300 دلار اضافی برای هر فروش پرداخت كنید ، من شما را سرزنش نمی كنم كه می خواهید در همان جایی كه هستید بمانید. هر چند این اتفاق نخواهد افتاد. آنها از توانایی شما در گرفتن مشتریانی که از آژانس پرداخت هزینه تبلیغات و غیره می آیند ، به شما می فروشند.

اما مهم نیست که فروشنده در تبلیغات ، بادکنک های لوکس ، کالاهای ویژه و غیره چه کاری انجام می دهد ، این وسایل نقلیه هرگز خودشان نمی فروشند. شما با مشتریان خود به یک رانندگی آزمایشی می روید و به س theirالات آنها برای آنچه که به نظر می رسد ابدی است پاسخ می دهید. شما می دانید که آنها اهمیت می دهند اما نمی توانند جبران کنند. نمی توانید آنها را تحت فشار قرار دهید زیرا ممکن است معامله را از دست بدهید. آنها در آخر می خواهند به این موضوع فکر کنند زیرا می خواهند امور مالی خود را با همسرانشان بررسی کنند. آنها روز بعد برمی گردند و می خواهند دوباره با همسرانشان رانندگی کنند. بگذارید سپس به س questionsالات بیشتری پاسخ دهند. آنها در مورد بهترین معاملات دیگری که به صورت آنلاین پیدا کرده اند به شما می گویند و مکانیک آنها گفت که نباید هزینه را بپردازند مگر اینکه شما در ابتدا موافقت کنید چیزی را اصلاح کنید. شما می توانید همه کارها را انجام دهید و سپس آن را در آخرین لحظه برگردانید و از طریق eBay یا Craigslist چیزی بخرید.

حتی اگر یک ماشین را 70 هزار دلار بفروشید ، بیش از 300 دلار درآمد خواهید داشت؟

شما در رحمت این همه ماشین هستید. اگر کسی حاضر نشود ، شما کس دیگری برای فروش ندارید.

در پایان یک روز طولانی کمر و پاهایتان درد و تپش می کند.

شما از خانه فراتر از آنچه می خواهید باشید.

هنگامی که من کودک بودم ، وقتی مردم از شما می پرسیدند که بزرگتر می شوید چه می خواهید باشید ، به آنها گفتید ، “من می خواهم هفته ای 70 ساعت در یک پارکینگ بتونی پارک کنم و منتظر آمدن افراد باشم. من می توانم آنها را متقاعد کنم که فقط از خرید یک ماشین غیر استاندارد خوشحال هستند زیرا آنها نمی توانند اتومبیلی را بخرند که آنها واقعاً آن را می خواهند. “

فروش ماشین ها سخت تر می شود. به خصوص با اقتصاد ما که نمایندگان اصلی درهای خود را می بندند.

شما باید نگاهی به شروع تجارت اینترنتی از خانه بیندازید. این صنعت با نمایی در حال رشد است و شما می توانید بخشی از آن باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا