بازرگانی

فروش ترموستات داکت + مشخصات تخصصی محصول

ترموستات مجرای هوا
ترموستات مجرای هوا ، به عنوان نمونه ای از اجزای کنترل ، دمای مورد نظر مورد نیاز محیط داخلی را تنظیم و کنترل می کند. مدیریت اولیه دمای اتاق به طور مستقیم و دقیق با سطح راحتی و آرامش افراد ارتباط دارد. ترموستات ها بسته به نوع و مدل دستگاه در مدل های مختلفی از جمله آنالوگ و دیجیتال طراحی و ساخته می شوند.

مهمترین وظیفه و کاربرد ترموستات در سیستمهای تهویه مانند کانالهای توزیع هوا کنترل و مدیریت دمای واحدها است.

در این رابطه ، باید توجه داشت که کنترل دمای اتاق ، توسط بخشی از ترموستات ، اغلب با فعال و غیرفعال کردن (روشن / خاموش) فن تهویه مطبوع در سیستم انجام می شود. به طور کلی ، ترموستات نوعی دستگاه کنترل دمای برقی اتوماتیک است که به شما امکان می دهد دمای مورد نظر را در داخل خانه تنظیم کنید.

لازم به ذکر است که برای کنترل و مدیریت بهینه دما معمولاً ترموستات ها روی سطح دیوار نصب و اجرا می شوند.

ترموستات کانال اسپلیت یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزات برای صرفه جویی و بهبود مصرف انرژی است. این محصول با تنظیم و کنترل دما از اتلاف ، اتلاف و مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند. با سفارش سیستم گرمایش و سرمایش جداگانه در کانال ها ، ترموستات ها ضمن کنترل دمای دستگاه ، دمای محیط را در شرایط ایده آل و پایدار حفظ می کنند.

مهمترین ویژگی های ترموستات Dict Split
ترموستات کانال با توجه به تکنیک ها ، اصول و استانداردهای بین المللی طراحی شده و به مرحله تولید می رسد. بدنه و بدنه اصلی این قطعه با مواد اولیه و مواد اولیه با کیفیت برتر پوشش داده شده است. در نتیجه ، ساختار دستگاه دارای دوام لازم ، کافی ، مقاومت در برابر عوامل محیطی ، فرآیندهای شیمیایی و نوسانات جوی است.
ترموستات ها برای سهولت استفاده از این دستگاه ها در فصول گرم و سرد سال طراحی شده اند. بنابراین ، ترموستات ها زمینه خوبی برای کنترل دمای سرمایش و گرمایش سیستم فراهم می کنند.
ما سنسور دمای اتاق را با مهمترین مشخصات ترموستات Dict Split قابل تشخیص می کنیم. در نتیجه ، کار دستگاه متوقف می شود.
پس از کاهش یا افزایش دما با توجه به مقدار تعیین شده ، ترموستات سیستم دستور فعال سازی مجدد قسمت سرد یا گرم سیستم را صادر می کند. در این حالت دستگاه تا زمانی که دمای محیط به سطح تعیین شده برسد به کار خود ادامه می دهد.
لازم به ذکر است که دستور خاموش شدن ترموستات کانال توزیع هوا خاموش و روشن شدن دستگاه را پیش بینی نمی کند. در عوض ، این روند با کاهش سرعت یا خاموش کردن فن دمنده انجام می شود. با تغییر دور فن ، دمای اتاق با توجه به شرایط مطلوب ثابت و متعادل باقی می ماند.
بعلاوه ، این مدل از تجهیزات کنترلی توانایی اندازه گیری دما در محدوده 0 تا 50 درجه سانتیگراد را دارد. بعلاوه ، از 15 تا 35 درجه سانتیگراد ، دامنه تنظیم دما ترموستات برآورد می شود. قابلیت کار با برق تک فاز ، سهولت نصب ، دوام ، دوام طولانی و مقاومت در برابر نوسانات الکتریکی ، از دیگر ویژگی های این قطعه است.

نگاهی به انواع ترموستات ها بیندازید

ترموستات دیجیتال: این ماژول را اجرا کنید ترموستات مجرای هوا هم به صورت دیجیتال و هم به صورت تابلوی برق ساخته می شود.سنسور خارجی ، امکان تغییر حالت سرمایش و گرمایش ، مجهز به حفاظت ضد یخ ، قفل ترموستات ، تنظیم خودکار و مدیریت سرعت فن از مهمترین ویژگی های این مدل است.
ترموستات آنالوگ: عملکرد ترموستات آنالوگ بسیار ساده و آسان است. این محصولات ارزان تر و منطقی تر از مدل های دیجیتال هستند. ترموستات آنالوگ با توجه به حجم داخلی کار می کند. طول عمر یکی از مهمترین ویژگی های این مدل است.
ترموستات هوشمند: ترموستات های هوشمند مانند مدل های جدید و مدرن قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi و کنترل آنها از طریق تلفن هوشمند و کنترل از راه دور را دارند.

نکات مهم برای خرید ترموستات کانال
نوع ، مدل و مارک سازنده یکی از مهمترین نکات در این دوره است. مارک Honeywell یکی از تولیدکنندگان شناخته شده و معتبر در این زمینه است. ترموستات های این برند از کیفیت بالا ، طول عمر و عمر طولانی بهره مند می شوند.

علاوه بر نوع و مارک ، دامنه ، سنسور ، روش کار و دامنه دما از دیگر نکات مهم هنگام انتخاب و خرید ترموستات هستند.

با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/duct-split-thermostat/
تاریخ انتشار :
09/05/2021 10:00:00.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا